بهترین دک های کلش رویال

معرفی دک های کلش رویال

در این مطلب بهترین دک های کلش رویال را به اشترک گذاشته ایم. تمامی دک ها یکی از بهترین و معروف ترین دک کلش رویال هستند و البته سلیقه ی شخصی هرکس و استفاده و یا عدم استفاده از یک سری کارت ها به هر دلیلی (از جمله اپیک بودن اون کارت و…) شاید موجب شود که دک ها را تغییر دهید… و البته اگر کارت مشابه ان را استفاده میکنید جایگزین کردن ان اشکالی نداردومیتوانید در لجندری ارنا استفاده کنید.

دک های کلش رویال

متاسفانه در ارناهای پایین کارت ها کمی با هم مرتبط هستند مثلا دک هوگ رایدر،ایس اسپیرت میخواهد که در ارنا ۸ که کارت ها تمام میشود موجود هست…ویا فایربال و زپ که فایربال از اول موجود است ولی زپ در ارنا ۵ می اید پس مجبور به استفاده از ارو هستیم… همانطور که اشاره کردیم تمامی دک ها قابلیت شخصی سازی دارند;ولی این قانون مختص ارنا های پایین میباشد… تمامی دک ها در ارنا ۷ به بالا باید همان کارت ها را دارا باشند و هر کارت دقیقا ضعف کارت های دیگر را میپوشانند… پس تقاضا میشود کارت هارا عوض نکنید وگرنه دک جواب گوی حریف نخواهد بود…

همینطور با خرید رویال جم میتوانید به سرعت نیروهای خود را ارتقا دهبد.

تمامی ترکیب ها قلق دارند و با ۱ بار زدن نمیتوان انتظار داشت که حریفان زیادی را ببریم; همانند چالش کینگز کاپ که هر کسی که ماهرتر در دکی که به او داده شده، باشد پیروز بازی هست…

در اخر چند دک اسپشیال داریم که نحوه ی بازی انان با بقیه ی دک ها فرق دارد یعنی ریز کاری و ظرافت بخصوصی دارد که از بهترین های اهل فن برداشته شده و بازی با انان کار هر کسی نیست;چون تعداد لجندری ها و اپیک ها زیاد است و خیلی ها توان فراهم سازی دک راهم ندارند….

معرفی دک های کلش رویال

ترکیب ارنا ۱

 دک های کلش رویال ارنا 1 ترکیب ارنا ۲

معرفی دک های کلش رویال ارنا 2ترکیب ارنا ۳

معرفی دک های کلش رویال ارنا ۳دک های ارنا ۴

معرفی دک های کلش رویال، دک های ارنا ۴دک های ارنا ۵

معرفی دک های کلش رویال، دک های ارنا ۵دک های ارنا ۶

معرفی دک های کلش رویال دک های ارنا ۶دک های ارنا ۷

معرفی دک های کلش رویال، دک های ارنا ۷دک های ارنا ۸

معرفی دک های کلش رویال، دک های ارنا ۸دک های ارنا ۹

معرفی دک های کلش رویال، دک های ارنا ۹دک های ارنا ۱۰

معرفی دک های کلش رویال، دک های ارنا ۱۰

خرید واحد بازی کلش رویال

برای خرید جم کلش رویال در کمترین زمان و از سایت معتبر خرید سریع جم ایران موجو همین حالا اقدام کنید و یک خرید ارزان و راحت را تجربه کنید. برای خرید بسته های جم از فروشگاه ایران موجود همین حالا دست به کار شوید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید

شما برای ما از دک های کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با دک های کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

1 دیدگاه
  • مانی

    سلام دک های خوبی بودند ولی من برای کسانی که میدان نبرد شش رفته اند پیشنهادی دارم (البته در دک پیشنهادی من یک کارت لجندری نیاز است)
    دک این است: لاوا هوند (سگ گدازه ای)_بالون_بیبی دراگ(بچه اژدها)_ویزارد(جادوگر)_P. E. E. K. A(پکا)_بمب گذار_اسکلتون ارمی(ارتش اسکلت)_موشک
    این دک بسیار عالیه و من دارمش

iranmojo online support