ترفندهای رفع مشکل بیرون پریدن کلش رویال

آموزش و راهنمای کامل بازی کلش رویال

بازی کلش رویال یکی از بازی های محبوب کمپانی سوپرسل می‌باشد که توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند. این بازی برای اولین بار در سال 2015 به مردم معرفی شد و برای هر دو پلتفرم اندروید و ios عرضه گردید. این بازی یک جنگ تن به تن را دنبال می‌کند. در یک میدان دو نفر باید یک رقابت را شروع کنند و در آن با بهره مندی از کارت‌های قدرتمند و همچنین استراتژی‌های مخصوص برنده و پیروز زمین شوند. این بازی هیجانات بسیاری را با خود به همراه دارد. به همین دلیل افراد زیادی تمایل دارند تا آن را بازی کنند. کاربرانی که این بازی را انجام می‌دهند با مشکلات مختلفی ممکن است روبه رو شوند که یکی از آن‌ها بیرون پریدن ناگهانی از بازی است. رفع مشکل بیرون پریدن کلش رویال موضوعی است که در ادامه آموزش بازی کلش رویال به آن خواهیم پرداخت.

چگونه به رفع مشکل بیرون پریدن کلش رویال  در گوشی های اندرویدی بپردازیم؟

مشکلات بیرون پریدن و یا به اصطلاح کرش شدن یکی از مواردی است که پلیرهای زیادی از آن شکایت دارند. به همین دلیل به دنبال راه حل‌های مختلفی هستند تا بتوانند آن را حل کنند. به خاطر اهمیتی که این موضوع به خود اختصاص داده است در ادامه آموزش کلش رویال قصد داریم تا شما را با نکاتی آشنا کنیم که می توانند مشکلات شما را رفع کنند. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

اولین راه حل؛ اطمینان یافتن از معتبر بودن منبع دانلود

اولین راه حلی که می توانید از طریق آن اقدام به رفع مشکل بیرون پریدن کلش رویال کنید این است که بدانید آیا بازی را از یک منبع معتبر دانلود کرده اید یا خیر. از آنجایی که این بازی محبوبیت بسیار زیادی را دارد در سایت های مختلف لینک دانلود آن گذاشته شده است. به همین علت افراد زیادی اقدام به دانلود کردن آن از سایت ها می کنند. این کار ممکن است شما را در حین بازی به بیرون پرت کند. از این رو اولین اقدامی که باید به انجام برسانید این بوده که از برنامه های معتبر کلش رویال را دانلود کنید.

در حال حاضر بهترین گزینه ای که در پیش روی شما قرار گرفته شده است اپلیکیشن های کافه بازار و گوگل پلی می باشد. از این رو در ابتدا ساده ترین راه حل ها را انتخاب کنید و در صورت رفع نشدن آن می توانید گزینه های دیگری را مد نظر خود قرار دهید.پس اگر بازی را از سایت ها دانلود کرده اید حتما آن را از نصب در بیاورید. البته فراموش نکنید فایل APK آن را نیز از گوشی به طور کامل حذف کنید. سپس به یکی از منابع ذکر شده بروید و با امنیت بالایی آن را دانلود کنید.

دومین راه حل؛ بررسی رم و سیستم عامل

دومین راه حلی که برای رفع مشکل بیرون پریدن کلش رویال در پیش روی شما قرار گرفته شده است این است که رم و سیستم عامل گوشی خودتان را بررسی کنید. چرا که هر کدام از آن ها اهمیت بسیار بالایی را در اجرای درست بازی دارند. از این رو توجه به هر کدام تبدیل به یکی از ضروریات شده است. پس با دقت بالا به مواردی که گفته خواهند شد، توجه کنید.

کلش رویال برای اینکه به درستی اجرا شود باید گوشی شما از حداقل رم 500 مگابایت بهره مند باشد. همچنین سیستم عامل اندروید آن نیز باید نسخه 4.0.3 کیت کت باشد. اگر تلفن همراه شما هر کدام از این شرایط ذکر شده را نداشته باشد، در آن صورت با مشکل پریدن از  بازی روبه رو خواهید شد. پس حواستان را به طور کامل به این موضوع جمع کنید و اگر گوشی شما نتواند هیچ کدام از این شرایط را فراهم کند، در آن صورت به شما پیشنهاد می شود که از بازی کردن این گیم کاملا خودداری کنید. چرا که نه تنها با وجود این مشکلات جذابیت و یا هیجانی نخواهد داشت، بلکه ممکن است به گوشی شما آسیب وارد کند.

آموزش و راهنمای بازی کلش رویالسومین راه حل؛ فورس ریستارت کردن را امتحان کنید

اگر با وجود موارد فوق باز هم مشکل بیرون پریدن از بازی حل نشوید می توانید راه های دیگر را امتحان کنید. یکی از ویژه ترین گزینه هایی که می توانید از آن بهره ببرید این است که گوشی خود را ریستارت کنید و آن از فورس ریستارت استفاده نمایید. برای اینکه بتوانید از این ویژگی بهره ببرید کافیست دکمه های تنظیم صدا و یا Volume را همزمان با دکمه پاور یا Power فشار دهید. احتمال اینکه با اینکار مشکل بیرون پریدن از بازی کلش رویال حل شود، بسیار زیاد می باشد. پس در صورت مواجه شدن، این راه حل را امتحان کنید.

راه حل چهارم؛ حافظه داخلی را بررسی کنید

یکی دیگر از راه هایی که از آن می توانید برای رفع مشکل بیرون پریدن از بازی استفاده کنید این می باشد که حافظه داخلی خودتان را بررسی کنید. اگر حافظه داخلی شما پر باشد در این صورت ممکن است با این مشکل روبه رو شوید به همین علت برای اینکه این حافظه را چک کنید نیاز است تا به منوی تنظیمات و یا Settings بروید و گزینه Storage را انتخاب کنید.

در این صورت می توانید میزان فضای ذخیره سازی گوشی‌تان را مشاهده کنید. کمترین فضایی که نیاز است تا بازی کلش رویال به خوبی اجرا شود 100 مگابایت می باشد ولی توصیه‌‌ای که در این باره وجود دارد این می‌باشد سعی کنید گوشی‌تان تا 500 مگابایت حافظه داشته باشد. پس اگر این میزان حافظه را در دسترس ندارید، اپلیکیشن ها و فایل هایی که ضرورتی برای شما ندارند را پاک کنید. در غیر این صورت باید قید دانلود و نصب کلش رویال را بزنید.

راه حل پنجم؛ عجیب ولی شدنی

راه حلی پنجمی که برای رفع مشکل بیرون پریدن کلش رویال وجود دارد شاید در نظر شما عجیب  و گاها نشدنی به نظر برسد ولی امتحان کردن آن ضرری برای شما ندارد و می توانید از آن استفاده کنید. برای تست این راه حل اولین کاری که باید انجام دهید این است که چرخ دنده مربوطه را لمس کنید که به صورت یک آیکون می باشد. بعد از آن تمامی اکانت‌هایی که با بازی در ارتباط هستند را از اتصال در بیاورید و یا Disconnectکنید. پس از آن یک بازی گوشی موبایلتان را ری استارت کنید و بعد از راه اندازی مجدد دوباره وارد بازی شوید. بعد از اینکه دوباره وارد بازی شدید تمامی اکانت هایتان را باید بار دیگر کانکت و یا متصل کنید.

بعضی وقت ها این کار می تواند مشکلات مربوطه را از بین ببرد. هر چند شاید بسیاری از افرادی اعتمادی به این روش نداشته باشند ولی انجام دادن آن وقتی از شما را نمی گیرید و اگر مشکلات بازی برای شما اهمیت دارد، از تست کردن آن غافل نشوید.

راه حل ششم؛ زمان و تاریخ گوشی تان را تنظیم کنید

از دیگر راه حل های تاثیرگذاری که در پیش روی شما قرار گرفته شده است این می باشد که زمان و تاریخ گوشی تان را بررسی و تنظیم کنید. این زمان و تاریخ باید کاملا صحیح باشد. چرا که در بسیاری از مواقع هنگامی که این موارد به درستی تنظیم نشده باشند، مشکلاتی را برای بازی ها به وجود می آوردند که بیرون پریدن نمونه ای از این موارد به حساب می آید.

مشکل بیرون پریدن کلش رویالراه حل هفتم؛ شبکه اینترنتی خود را تغییر دهید

اگر تمامی راه حل هایی که ذکر شدند را انجام دادید ولی دوباره مشکل شمل حل نشد، نگران نباشید؛ چرا که راه حل دیگری نیز وجود دارد. این راه حل تغییر شبکه اینترنتی تان است. به عنوان مثال اگر شما از طریق وای فای و این دسته از اتصالات وارد بازی می شوید، نحوه این اتصال را تغییر دهید و از اینترنت سیم کارت خودتان استفاده کنید. گاهی اوقات این روش می تواند جوابگو باشد و شما را به رفع مشکلتان بکشاند.

هفت راه حلی که ذکر شدند، برای گوشی هایی با پلتفرم اندروید جوابگو می باشند. اگر گوشی شما دارای سیستم عامل ios می باشد، هیچ نگرانی ای وجود ندارد و می توانید روش های مختلفی را امتحان کنید. پس  اگر صاحب گوشی های آیفون هستید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.

رفع مشکل بیرون پریدن کلش رویال در گوشی های آیفون

در توضیحات قبلی درباره راه حل های مربوط به گوشی های اندروید پرداخته شد و گزینه های مربوط به گوشی های آیفون با این مورد  فرق دارد. به همین علت اگر اسمارت فون شما از پلتفرم  ios پشتیبانی می کند، ادامه این مطلب می تواند برای شما کمک کننده باشد.

روش اول؛ بهره مندی از آخرین آپدیت

در گوشی‌های آیفون نیز ممکن است افراد با مشکل بیرون پریدن از بازی روبه رو شوند. به همین علت باید راه حل های مختلفی را امتحان کنند تا بتوانند بازی را با خیال راحت انجام دهند. یکی از این روش ها این است که مطمئن شوید از آخرین نسخه بازی کلش رویال استفاده می کنید. اگر نمی دانید چه نسخه ای از بازی را دارید  کافیست وارد قیمت تنظیمات و یا Settings شوید و در آنجا گزینه General را انتخاب کنید و سپس بخش Software را پیدا کنید. اگر آخرین نسخه بود که باید به دنبال راه حل های دیگر باشید ولی در غیر این صورت باید نسبت به آپدیت کردن آن اقدام کنید.

روش دوم؛ حافظه داخلی را بررسی کنید

این روش از رفع مشکل بیرون پرید کلش رویال در آیفون مانند گوشی های اندرویدی می باشد. این بدان معناست که حافظه پر بر روی عملکرد کلی بازی ها و همچنین برنامه ها اثر می گذارند. به همین علت شما باید حافظه داخلی تان را به طور کامل بررسی کنید و اگر پر بود آن را خالی کنید و از نگه داشتن فایل های غیر ضروری خودداری کنید.

روش سوم؛ برنامه های در حل اجرا را ببندید

یکی دیگر از ویژه ترین راه حل هایی که در پیش روی شما قرار گرفته شده است و انجام آن تاثیر بسیار زیادی را دارد این است که برنامه های در حال اجرا ببندید. یعنی شما اگر قبل از ورود به بازی وارد اپلیکیشن های دیگر شده بودید و با دکمه میانبر از آن بیرون آمده باشید، ممکن است بازی کلش رویال با مشکلات مختلفی مانند بیرون پریدن روبه رو شود. به همین حل پیش از هر چیزی تمامی این برنامه ها را ببندید و سپس بازی را اجرا کنید. احتمال بسیار بالایی وجود دارد که این کار نتیجه داشته باشد.

مشکل بیرون پریدن کلش رویالروش نهایی و ساده؛ گوشی را ری استارت کنید

آخرین راه حلی که برای شما وجود دارد بسیار ساده می باشد. اگر با انجام دادن تمامی موارد فوق دوباره گوشی شما نتوانست این برنامه را اجرا کنید، مجبور هستید تا گوشی را یک بار ری استارت کنید. این روش با تمامی سادگی هایی که دارد می تواند در رفع این مشکل بسیار تاثیرگذار باشد. پس از انجام دادن آن غافل نشوید.

این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: رفع مشکل دانلود محتوا در کلش رویال با چند گام ساده

نگاه کلی به بازی کلش رویال!

اگر بخواهیم یک نگاه کلی به بازی کلش رویال داشته باشیم می توان گفت که حرفه ای به دنبال بازی کردن در آن هستند و به گونه ای شاهکاری دیگر از کمپانی سوپرسل به حساب می آید. سبک متفاوتی از این بازی را می توانید مشاهده کنید و نیروهای بسیار ویژه ای برای شما در نظر گرفته شده اند تا با استفاده از آن ها هیجان را در میدان مبارزه تجربه کنید. به همین علت اگر قصد دارید اوقات فراغتتان را با یک بازی منحصر به فرد پر کنید، کلش رویال یکی از بهترین گزینه هایی به حساب می آید که در پیش روی شما قرار گرفته شده است. پس از انتخاب آن پشیمان نمی شوید!

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

سخن آخر درباره مشکل بیرون پریدن کلش رویال

بازی کلش رویال یکی از محبوب ترین بازی های کمپانی سوپرسل می باشد که توانسته کاربران و پلیرهای زیادی را به سمت خود بکشاند. به همین دلیل افرادی که تجربه بازی کردن را دارند ممکن است مشکلات مختلفی را تجربه کنند که پرت شدن از بازی به بیرون یکی از آن ها می باشد.

به همین علت برای اینکه هیجان بیشتری از بازی را تجربه کنید باید به دنبال حل شدن آن باشید. از این رو ما در این مقاله به بررسی کامل رفع مشکل بیرون پریدن کلش رویال برای دو سیستم عامل اندروید و ios پرداختیم. چرا که هر کدام از آن ها تفاوت هایی با یک دیگر دارند. به طور کلی هر کدام از راه حل های ذکر شده اهمیت بسیار بالایی را دارند و به شما پیشنهاد می شود که اگر بازی کلش رویال را در طول روز بارها انجام می دهید، آن ها را امتحان کنید.

در این مقاله از مجموعه مقالات آموزشی سایت ایران موجو به آموزش رفع مشکل پردین در کلش رویال پرداختیم. امیدواریم که این مطلب هم مورد توجه شما قرار گرفته باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت ایران موجو جم بازی Clash Royale را با قیمت ارزانی خریداری نمایید و از بازی خود لذت ببرید.

شما برای ما از مشکل بیرون پریدن کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با مشکل بیرون پریدن کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • Poriya

    کدوم سمت دکمه خاموش روشن را فشار دهیم اگه کسی میتونه بگه ممنون میشم

  • Seha jashoo

    عالی ومنحصر به فرد است

  • ادهم رییسی

    ممنون واس راهنماییتون

  • ادهم رییسی

    عالی

iranmojo online support