آموزش ساخت اکانت در بازی کلش رویال تنها با چند کلیک!

ساخت اکانت کلش رویال

آموزش ساخت اکانت در بازی کلش رویال (Clash Royale)، چگونه در بازی کلش رویال اکانت بسازیم؟

در بازی کلش رویال می‌توانید به‌راحتی برای خود حساب باز کنید و در ایجاد آن‌ها محدودیتی هم نداشته باشید. این بازی یکی از محبوبترین بازی‌های آنلاین است که توسط کمپانی سوپرسل تهیه و به بازار داغ بازی‌های موبایلی عرضه شده است. در این آموزش کلش رویال قصد داریم تا به شما روش ساخت اکانت در بازی کلش رویال را در هر کدام از سیستم عامل‌های اندروید و IOS را آموزش دهیم. این بازی کارتی آنلاین می‌تواند با استفاده از اکانت‌های مختلف، قابلیت‌های مختلفی را در اختیار شما قرار دهد که یکی از آن‌ها دعوت دوستان‌تان به بازی و همزمان بازی کردن با آن‌ها است. پس در ادامه این مقاله با سایت ایران موجو همراه باشید.

روش ساخت اکانت در بازی کلش رویال

در ساخت اکانت بازی کلش رویال برای سیستم عامل اندروید باید یک آیدی در گوگل برای خود ایجاد کنید، همچنین برای سیستم عامل آی او اس نیز باید آیدی خودتان را در Apple ID ایجاد کنید. در ابتدا اهمیت ایجاد اکانت در بازی را بررسی خواهیم کرد و سپس به روش‌های موجود برای ایجاد آن خواهیم پرداخت.

اهمیت ساخت اکانت در کلش رویال

با استفاده از ایجاد حساب در بازی کلش رویال شما می‌توانید به‌راحتی از قابلیت‌های مختلف این بازی استفاده کنید. می‌توانید لینک حساب‌تان را به اشتراک بگذارید و دوستان زیادی را به بازی کردن دعوت کنید‌. این کار سود زیادی برای‌تان خواهد داشت زیرا با استفاده از مشارکت دوستان‌تان به‌راحتی می‌توانید امتیازتان را در بازی بالا ببرید و الماس‌های بازی را رایگان بخرید.

دلیل دیگر این است که با ساخت حساب راحت‌تر می‌توانید از پروفایل شخصی‌تان در برابر مسدود شدن و یا هک شدن محافظت کنید. Clash Royale یک بازی با قابلیت و جذابیت‌های بالا است، پس با استفاده درست از این قابلیت‌ها، فضایی سرتاسر هیجان بسازید.

 همانطور که می‌دانید این بازی برای دو سیستم عامل اندروید و IOS طراحی و تولید شده است، پس با دقت به روش‌های ایجاد اکانت برای هر دو سیستم عامل توجه کنید.

راهنمای ساخت اکانت کلش نحوه ساخت اکانت کلش رویال در IOS

همانطور که در پاراگراف‌های قبلی اشاره کردیم برای ایجاد اکانت در Clash Royale نیاز به اپل آیدی دارید. برای این کار باید با استفاده از اپل آیدی وارد بازی شوید. اما داشتن تنها برنامه اپل آیدی کافی نیست و شما باید همزمان برنامه Game Center را نیز برای خود فعال کنید. در ادامه با انتخاب بخش My IOS Game لیستی از بازی‌های آنلاین برای شما نمایش داده خواهد شد.

باید بازی مورد نظر شما یعنی Clash Royale نیز در این لیست قرار داشته باشد، تا بتوانید آن را انتخاب کنید و مراحل زیر را ادامه دهید.

  1. بازی را در Apple ID فعال کنید.
  2. گزینه Setting را لمس کرده و منتظر بمانید.
  3. بر روی آیکون Game Center کلیک کنید و گیم سنتر آیدی خود را لمس کنید.
  4. در پنجره ایجاد شده گزینه Sign Up را انتخاب کنید.

در مورد 4 باید به بخش مشخصات رفته و آن‌ها را بطور کامل پر کنید. در این حالت آیدی جدیدتان به گیم سنتر منتقل خواهد شد و اکانت جدید برای شما ساخته می‌شود. اگر تمایل داشته باشید که اکانت دومی را هم در Clash Royale برای خود ایجاد کنید باید مراحل زیر را طی کنید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

ایجاد اکانت دوم در بازی Clash Royale

  • به بخش تنظیمات مراجعه کنید.
  • گزینه Game Center را انتخاب کنید.
  • اپل آیدی را فعال کنید، زیرا در صورت غیر فعال بودن نتیجه موفقیت آمیزی کسب نخواهد شد.
  • از بخش Setting خارج شوید و به برنامه Game Center مراجعه کنید.
  • بازی Clash Royale را از لیست نمایش داده شده انتخاب کنید. آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست را لمس کرده و در نتیجه گزینه Play را انتخاب کنید. 

اگر مراحل بالا را در Clash Royale بطور درست اجرا کنید، بازی در برنامه گیم سنتر اجرا خواهد شد و اپل آیدی شما نیز شناسایی می‌شود. فراموش نکنید که برای ساخت هر اکانت در بازی کلش رویال شما باید آیدی خودتان را در اپل آیدی بسازید.

!!! برای خرید سریع جم کلش رویال می توانید از طریق فروشگاه معتبر جم ایران موجو اقدام کنید!!!

نحوه ساخت اکانت کلش رویال سیستم عامل اندروید

همانطور که در پاراگراف‌های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، برای ایجاد اکانت در یک سیستم عامل اندروید باید در Google ID یک پروفایل شخصی ایجاد کنید. برای اینکه حساب خودتان را برای Clash Royale در یک سیستم عامل اندروید فعال کنید باید گام به گام جلو بروید:

  1. به بخش Setting بازی مراجعه کنید.
  2. گزینه Accounts را انتخاب کنید و گزینه Add Account را لمس کنید.
  3. گزینه گوگل را انتخاب کنید و آیدی خودتان را بسازید.

اگر می‌خواهید که اکانت دیگری برای Clash Royale ایجاد کنید باید به همان تعداد هم گوگل آیدی بسازید.  برای ایجاد اکانت دوم باید روش‌های زیر را طی کنید:

  • بازی را اجرا کنید و آیکون تنظیمات را لمس کنید تا منو برایتان نمایش داده شود.
  • گزینه سبز رنگ Connected را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا قرمز رنگ شود. در اینصورت به   Disconnected برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • در این شرایط اکانت فعلی شما با Clash Royale قطع می‌شود.

!!! برای خرید رویال بلیت کلش رویال میتوانید به سایت معتبر  ایران موجو مراجعه کنید !

به این نکته توجه داشته باشید که هنگامی که گزینه connected سبز نشد و در ابتدا disconnect یا همان گزینه قرمز رنگ را مشاهده کردید باید به بازی مراجعه کنید و اکانت اول خود را Sign in کنید در غیر اینصورت اکانت اول گوگل ذخیره نخواهد شد و در نتیجه آن را از دست خواهید داد.

همانطور که گفته شد با استفاده از روش‌های گفته شده می‌توانید اکانت مورد نظرتان را در Clash Royale ایجاد کنید. اگر با استفاده از روش‌های گفته شده اکانت مورد نظرتان در بازی ایجاد نشد، باید Google Play Services خود را آپدیت کنید.

پس از آپدیت باید بار دیگر به قسمت منو و اکانت مراجعه کنید و تمام اکانت‌های موجود در گوگل‌تان را حذف کنید. در نتیجه باید اکانت‌های حذف شده را وارد نمایید و Clash Royale را طبق روش‌های گفته شده اجرا کنید.

آموزش ساخت اکانت در بازی کلش رویالسخن پایانی

برای اینکه بتوانید به راحتی در بازی کلش رویال از قابلیت‌های مختلف آن استفاده کنید، بهتر است که برای خود حساب‌های مختلفی بسازید. داشتن چند اکانت باعث می‌شود تا اطلاعات بازی ذخیره شوند. و اگر تا به حال موفق به انجام بازی کلش رویال نشده‌اید به شما توصیه می‌کنیم برای یک بار هم که شده آن را بر روی سیستم عامل‌های اندروید و IOS نصب کنید و هیجانات این بازی را تجربه کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support