معرفی سلاح های جدید در سیزن 14 پابجی موبایل

سلاح های جدید در فصل 14 پابجی موبایل

در تاریخ صنعت گیم کمتر بازی هایی وجود داشته اند که چند سال پشت سر هم در فهرست بهترین بازی های سالانه قرار داشته باشند. بازی پابجی موبایل یکی از بهترین بازی های موبایلی دنیای گیمینگ به شمار می رود که با وجود آنکه فقط چند سال از ساخت آن گذشته است موفقیت های بسیار زیادی کسب کرده است. پابجی موبایل در سال های اخیر به رقیب سرسخت و قدرتمندی برای سایر بازی های موبایلی بتل رویال تبدیل شده است. سیزن 14 بازی پابجی موبایل به عنوان جدیدترین و به روزترین فصل بازی در حالی عرضه شده است که از ماموریت ها، مراحل، نقشه ها، مودها، سلاح ها، تجهیزات و مهمات مختلفی برخوردار است. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتر بازی و همچنین معرفی دو سلاح جدید در سیزن 14 پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی PUBG Mobile

همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل از جمله بازی هایی است که در سبک بازی های بتل رویال و ترس و بقا ساخته شده است. کمپانی بلوهول در سال 2017 برای اولین بار اقدام به طراحی و ساخت این بازی کرد و شرکت پابجی آن را برای پلتفرم های مختلف مانند مایکروسافت ویندوز منتشر کرد. بعد از انتشار بازی استقبال بسیار خوبی از آن به عمل آمد و در سراسر جهان به محبوبیت بالایی رسید و این دلیلی شد که سازندگان بازی در سال 2018 با همکاری کمپانی تنسنت گیمز نسخه موبایلی آن را منتشر کنند. در این بازی بازیکنان در یک نقشه مشخص قرار دارند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا زنده بمانند.

 در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند. بازی پابجی موبایل مانند همه بازی های هم سبک خود از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار است که مهم ترین آنها شامل مواردی همچون گرافیک و گیم پلی عالی، موسیقی و صداگذاری بی نظیری، داستان هیجان انگیز، تنوع بالای مراحل، ماموریت ها و سلاح ها و… می باشد.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: اضافه شدن مود جنگل در آپدیت جدید بازی پابجی موبایل

اضافه شدن دو سلاح های جدید در سیزن 14 پابجی موبایل

همانطور که گفته شد سازنده های بازی هر چند وقت یک بار نسخه ها و سیزن های آپدیت شده بازی را عرضه می کنند که از ویژگی ها و قابلیت های مختلفی برخوردار هستند. هر کدام از سیزن های جدید بازی نسبت به سیزن های قبلی تغییرات متعددی دارند و از تجهیزات، سلاح ها، مهمات، نقشه ها و مودهای مختلفی بهره مند است. در سیزن 14 بازی پابجی موبایل سلاح های جدیدی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است که قابلیت ها و کاربردهای متعددی دارند. گیمرها در این بازی می توانند از دو اسلحه جذاب و قدرتمند در سیزن 14 استفاده کنند که به شرح زیر می باشند:

سلاح جدید در سیزن 14 پابجی موبایل:اسلحه SPAS 12 

بازیکنانی که تجربه استفاده از بازی پابجی موبایل را دارند به خوبی می دانند که کمپانی تنسنت گیمز در ابتدا از سلاح هایی با نام DBS در بازی استفاده می کرد. گیمرها فقط قادر بودند که از این سلاح های در Air Drop ها استفاده کنند. این سلاح ها فقط برای مبارزات کوتاه برد و متوسط مناسب بودند. اما در سیزن 14 بازی پابجی موبایل از سلاح های جدیدی رونمایی شده است که قابلیت های وسیع تری دارند. به احتمال زیاد اسلحه SPAS 12   جایگزین DNS در این بازی شود.

 بازیکنان می توانند از این اسلحه در مبارزه های مختلف نزدیک و متوسط و حتی دور نیز استفاده کنند. اسلحه Spas 12  دارای ظرفیت فوق العاده 7 گلوله می باشد که می تواند کمک زیادی به گیمرها بکند. بازیکنان قادر هستند از آن به عنوان Single Fire Mode در رقابت های نزدیک برد استفاده کنند.

آموزش بازی پابجی موبایلسلاح جدید در سیزن 14 پابجی موبایل: اسلحه  P90

اسلحه  P90 به عنوان دومین سلاح جذاب و جدید سیزن 14 بازی پابجی موبایل شناخته می شود که یک سلاح SMG  خارق العاده و بی نظیر است. این اسلحه در آخرین به روز رسانیArena Match  بازی پابجی موبایل اضافه شده است و گیمرها می توانند در مود کلاسیک این اسلحه را به دست بیاورند و آن را غارت کنند. این اسلحه دارای ظرفیت بالای گلوله می باشد و بازیکنان می توانند از آن با اطمینان کامل در جریان بازی استفاده کنند.

بازیکنان می توانند از اسلحه P90  به سه روش مختلف استفاده کنند.

  • single fire mode: در این حالت بازیکن می تواند از اسلحه P90  در نبردهای دوربرد استفاده کند.
  • Brust fire mode: در این حالت گیمر قادر است که از اسلحه P90 در نبردهای متوسط استفاده کند.
  • Automatic mode: در این حالت بازیکنان می توانند از سلاح P90 در نبردهای دوربرد استفاده کنند.

خرید یوسی پابجی موبایلخرید یوسی پابجی موبایل

در بازی پابجی موبایل بازیکنان امکان استفاده از بسیاری از تجهیزات و امکانات را دارند و می توانند ماموریت ها و مراحل مختلف را در مودها و نقشه های مختلف تجربه کنند. ایران موجو یک سایت خرید یوسی و انواع جم بازی است که شما با مشاهده قیمت یوسی و انواع محصولات می توانید با خیالی آسوده به خرید خود بپردازید. بازیکنان با خرید یوسی پابجی موبایل می توانند از حداکثر سلاح ها و امکانات بازی استفاده کنند و آیتم های مختلف بازی را مطابق میل خود شخصی و سفارشی سازی کنند.

سخن پایانی

بازی پابجی موبایل از جمله بازی هایی است که در سال های اخیر موفقیت های متعددی به دست آورده است و میلیون ها بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود و نصب شده است. هر نسخه و سیزن جدیدی از بازی که عرضه می شود تغییرات مختلفی با سیزن های گذشته داشته و از ویژگی ها و قابلیت های جدیدی بهره مند است. سلاح های جدیدی در سیزن 14 بازی پابجی در اختیار بازیکنان قرار گرفته اند که هر کدام می توانند عملکردهای متفاوتی داشته باشند و در رقابت های مختلف توانایی و مهارت بازیکنان را بهبود ببخشند.

فروشگاه جم ایران موجو از بهترین و معتبرترین سایت های خرید جم بازی می باشد که می توانید با خرید از این فروشگاه یک خرید ارزان و مطمئن را تجربه کنید.

خرید یوسی ارزان با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support