آموزش کامل ارسال گیفت برای دوستان در پابجی موبایل

نحوه ارسال گیفت به دوستان در بازی پابجی موبایل

در بازی PUBG Mobile بازیکنان می توانند ماموریت ها و مراحل مختلفی را پشت سر بگذارند و با بهره گیری از نقشه های مختلف، مودها، امکانات و تجهیزات، سلاح ها و غیره چالش های هیجان انگیزی را تجربه کنند و مهارت های خودشان را به چالش بکشند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتر این بازی و همچنین به بررسی چگونگی ارسال گیفت برای دوستان در پابجی پرداخته خواهد شد.با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

معرفی بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد بازی PUBG Mobile از جمله بازی های موبایلی محبوبی است که در سبک بازی های بتل رویال و ترس و بقا ساخته شده است. این بازی اولین بار در سال 2017 توسط کمپانی بلوهول ساخته شد و شرکت پابجی آن را برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس منتشر کرد. بعد از آنکه بازی با استقبال خوبی از جانب گیمرها مواجه شد سازندگان بازی با کمک شرکت تنسنت گیمز نسخه موبایلی را در سال 2018 عرضه کردند که تا امروز موفقیت های بسیار زیادی به دست آورده است. در این بازی بازیکنان در یک جزیره دور افتاده قرار دارند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند و با بهره گیری از همه امکانات بازی زنده بمانند.

 در پایان بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند. بازی پابجی موبایل مانند تمامی بازی های موبایلی و بازی های هم سبک خودش از ویژگی ها و قابلیت های ویژه ای برخوردار است که مهم ترین آنها شامل گیم پلی جذاب و اعتیادآور، گرافیک عالی و باکیفیت، داستان منظم و هدفمند، مراحل و ماموریت های متنوع، تنوع بالای سلاح و مهمات، صداگذاری و موسیقی های شگفت انگیز و… می باشند.

گیفت در بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد سازنده های بازی پابجی موبایل امکانات و آپشن های متعددی برای جلب رضایت بازیکنان در بازی گنجانده اند. با توجه به محبوبیت بالای پابجی موبایل در سال های اخیر و خصوصا در سال 2020 و با شیوع بیمار کرونا تعداد زیادی از بازیکنان سراسر جهان بازی PUBG Mobile را دانلود و نصب کرده اند. یکی از جدیدترین و بهترین امکاناتی که در نسخه های جدید بازی اضافه شده است امکان ارسال گیفت بازیکنان برای دوستان می باشد. گیفت می تواند به صورت نقدی یا به صورت سایر تجهیزات باشد و بازیکن به دوستان خود هدیه کند.

ارسال گیفت برای دوستان در پابجینحوه ارسال گیفت برای دوستان در بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد سازنده های بازی پابجی امکانات جدید و جذابی برای گیمرها در نظر گرفته اند که ارسال گیفت یکی از مهمترین آنها می باشد. برای آنکه بازیکن قادر باشد که برای دوستان خود گیفتی ارسال کند می تواند از روش های مختلفی استفاده کند.

!!! برای خرید یوسی پابجی همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید!!!

انواع گیفت در بازی پابجی موبایل

در این بازی بازیکنان می توانند گیفت را هم به صورت نقدی و هم به صورت وسیله یا تجهیزات برای دوستان خود ارسال کنند. در حقیقت در سیستم جدید و سیزن های اخیر بازی پابجی بازیکنان می توانند هر یک از ارزهای مختلف داخل بازی را که بخواهند برای دوستان خود ارسال کنند. از آنجایی که امکان دارد کلاهبرداری ها و تخلف هایی در این راه صورت بگیرد محدودیت های روزانه ای برای ارسال گیفت ها اعمال شده است. بازیکنان می توانند حتی بخشی از کاراکترها، سلاح ها، مهمات و… را به عنوان گیفت برای دوستان خود ارسال کنند. در حقیقت بازیکن قادر است که بخشی از هر چیزی را که خودش خریداری کرده است و یا از راه loot box ها به دست آورده است به عنوان گیفت برای دوستان خود ارسال کنند.

بازیکنان در هنگام خرید بسته های مورد نظر خود ابتدا با خرید یوسی پابجی از سایت های معتبر میزان ارز خود را افزایش می دهند و پس از آن قادرند بخشی از آنها را برای دوستان خود ارسال کنند. گیمرها باید به این نکته توجه داشته باشند که نمی توانند تمام بسته های خریداری شده را به عنوان گیفت برای دوستان خود ارسال کنند و فقط باید بخشی از آنها را گیفت کنند. همچنین بازیکن باید بداند که تنها در هنگام خرید می تواند بسته های خریداری شده را برای دوستان خود ارسال کند. بازیکن می تواند بر روی علامت گیفت که در پایین صفحه وجود دارد کلیک کند و سپس هدیه مورد نظر خود را برای شخصی که میخواهید ارسال کنید.

خرید یوسی پابجی موبایلنحوه ارسال ارز داخل بازی برای دوستان در بازی پابجی موبایل

بعضی از اوقات ممکن است که بازیکنان قصد داشته باشند یوسی و یا BP اضافی را برای دوستان خود ارسال کنند،در این حالت گیمرها باید لیست دوستان خودشان را باز کرده و سپس بر روی پیکان کوچکی که در سمت چپ صفحه اصلی بازی قرار دارد می تواند هر آنچه که می خواهد برای دوستان خود ارسال کند. در این بخش بازیکن بر روی دوستی که قصد دارد گیفت را برای او ارسال کند کلیک کرده و سپس بر روی گزینه Send Gift کلیک کند. بازیکنان می توانند بین 10 تا 1000 یوسی را برای دوستان خود به عنوان گیفت ارسال کنند.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: مهمترین ویژگی های مپ Erangel 2.0 در بازی پابجی موبایل

نحوه ارسال اسکین ها برای دوستان به عنوان گیفت

همانگونه که عنوان شد گیفت می تواند انواع مختلفی داشته باشد و بازیکنان می توانند اسکین ها را به عنوان گیفت برای دوستان خود ارسال کنند. برای آنکه بازیکنان بخواهد اسکین ها یا سایر تجهیزات موجود در بازی پابجی موبایل را به عنوان گیفت برای دوستان خودشان ارسال کنند باید زمانی که به قسمت خرید کالای مورد نظر می رود به این نکته توجه کند که کدام یک از اسکین ها قابلیت ارسال به ‌عنوان گیفت را دارند.

در واقع هیچ توضیحی در بازی وجود ندارد که چرا بازیکنان نمی توانند تمام اسکین ها را به عنوان گیفت برای دوستان خود ارسال کنند بنابراین قبل از آنکه بازیکن اقدام به خرید یک اسکین خاص می کند باید به این نکته توجه داشته باشد که آیا این اسکین قابلیت ارسال به عنوان گیفت را دارد یا خیر. بازیکن برای ارسال اسکین به عنوان گیفت برای دوستان خود ابتدا باید وارد منو شود و سپس اسکینی را که می خواهد برای دوستان خود ارسال کند انتخاب کرده و بعد از آن آیکون ارسال در سمت چپ دکمه خرید را بزند. سپس بر روی گزینه Give کلیک کرده تا اسکین مورد نظر برای او ارسال شود.

ارسال گیفت برای دوستان در پابجیسخن پایانی درباره ارسال گیفت برای دوستان در پابجی

در بازی پابجی موبایل امکانات و تجهیزات مختلفی برای رفاه بیشتر بازیکنان و بالا بردن هیجان بازی در نظر گرفته شده است که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های مختلفی دارند با خرید uc پابجی بسیاری از این تجهیزات را می توان به سطح بالاتری ارتقا داد. در سیزن های جدید بازی این امکان برای بازیکنان فراهم شده است که بتوانند ارز رایج، تجهیزات و امکانات مختلف را به عنوان گیفت و هدیه برای دوستان خود ارسال کنند. هرچند که نمی توان گیفت ها را به صورت کامل برای دوستان ارسال کرد اما ارسال بخشی از آنها نیز می تواند جذابیت های بالایی داشته باشد.

فروشگاه جم ایران موجو با چندین سال سابقه درخشان در حوزه فروش پول بازی از معتبرترین سایت های خرید جم بازی می باشد که شما می تواند جم مورد نظر خود را با قیمت مناسبی از این فروشگاه خریداری نمایید و یک خرید ارزان و مطمئن را تجربه نمایید.

شما برای ما از ارسال گیفت برای دوستان در پابجی بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با ارسال گیفت برای دوستان در پابجی آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support