معرفی شخصیت‌های بازی براول استارز و قدرت آن‌ها

شخصیت های بازی براول استارز

 موضوع که باعث شده تا محبوبیت بازی براول استارز افزایش پیدا کند شخصیت‌های بازی براول استارز است. شخصیت‌هایی که در این بازی وجود دارند هرکدام دارای قدرت‌های به خصوصی هستند که برای فعال کردن آن نیاز دارید به جم و امتیازات بالاتری در این بازی دست پیدا کنید. برخی از این شخصیت‌ها افسانه‌ای هستند و برخی دیگر هم در دسته شخصیت‌های نایاب قرار می‌گیرند که برای فعال شدن نیاز به الماس و امتیاز دارند. این بازی به دلیل جو رقابتی که در آن وجود دارد اگر بتوانید الماس بیشتر و امتیاز بالاتری کسب کنید در نتیجه قادر هستید از شخصیت‌های مخصوص آن نیز برخوردار شوید.

از این رو قصد داریم در این مقاله از آموزش بازی براول استارز بیشتر در مورد معرفی شخصیت‌های آن و همچنین قدرت آن‌ها صحبت کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

شخصیت‌های بازی براول استارز

بازی براول استارز یکی از بازی‌های آنلاین و هیجان انگیز است که به دلیل استقبال بالای کاربران از این بازی کمپانی سوپرسل همواره در آپدیت نسخه‌های این بازی قابلیت‌های زیادی را برای شخصیت‌های جدال ستارگان بوجود می‌آورد. از این رو در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد ویژگی‌ها و همچنین شخصیت‌های این بازی آشنا شوید.

  •       شلی
  •       نیتا
  •       کلت
  •       بول
  •       جسی
  •       بروک
  •       دینامیک
  •       ال پریمو
  •       بارلی
  •       پوکو
  •       ریکو
  •       دریل
  •       پنی
  •       فرانک
  •       بو
  •       پایپر
  •       پم
  •       مورتیس
  •       تارا
  •       کرو
  •       لیون

مواردی که نام برده شد همگی شخصیت‌هایی هستند که در سرتاسر بازی می‌توانند نقش موثری در بالا بردن سطح شما در بازی داشته باشند. از این رو در ادامه قصد داریم تا تمامی این شخصیت‌ها را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شخصیت‌های بازی براول استارز : شلی شخصیتی شجاع و نقطه زن

شلی از آن دسته از شخصیت‌هایی است که می‌تواند در هر زمان و در کجای بازی به شما کمک کند و یکی از تاثیرگذارترین نیروهای این بازی به شمار می‌آید. از آنجایی که شلی یک تک تیر انداز است پس به راحتی می‌تواند دشمنان را مورد هدف قرار دهد و خیلی راحت آن‌ها را از بین ببرد. البته نباید انتظار داشته باشید که بتواند اهداف دور را هم از بین ببرد اما به راحتی می‌تواند دشمنانی که در نزدیکی شما قرار دارند را از بین ببرد.

معرفی شخصیت های بازی براول استارز شخصیت‌های بازی براول استارز : پاندای مهربون به نام نیتا

اگر به دنبال یک شخصیت خفن در این بازی هستید نیتا یکی از شخصیت‌های با انگیزیه این بازی است. موضوع جالبی که برای این شخصیت وجود دارد این است که این نیرو همواره یک عروسک پاندا در دست دارد و هر زمان که احساس خطر کند آن را احضار می‌کند تا بتواند دشمنان را دور کند و آن‌ها را از بین ببرد. نیتا همواره در دسترس است و هر زمان که احساس خطر کنید او را با عروسک معروفش می‌یابید.

کلت با قدرت

کلت نیز یکی دیگر از براولرهای این بازی است که خیلی پر قدرت است و به راحتی می‌تواند دشمنان را با قدرت بی نظیری که دارد نابود کند. به دلیل پر قدرت بودن این شخصیت به راحتی می‌توانید برای اهداف دور و یا نزدیک از آن استفاده کنید. به همین دلیل است که دور برد بودن و یا نزدیک بودن برای آن معنی یکسانی دارد. از این رو بیشتر گیمرهای این بازی محبوب ترجیح می‌دهند تا کلت را در سرتاسر بازی در اختیار داشته باشند.

این آموزش هم می تواند برای شما مفید باشد: گرفتن لجندری در بازی براول استارز با چند کلیک!

بول نابودگر

شخصیت بول یکی دیگر از شخصیت‌های جذاب این بازی است. بول یکی از شخصیت‌های نزدیک زن است و خیلی راحت می‌تواند هر مانعی که در راه قرار دارد را از بین ببرد زمانی که گیمر نیروی موجود در این شخصیت را آزاد می‌کند این براول قادر است که هر چیزی را از سر راه از بین ببرد و آن را له کند.

شخصیت های بازی براول استارزجسی؛ شخصیت دوست داشتنی

جسی یکی از براولرهایی است که آن را با استفاده از تفنگ‌هایی که در دست دارد می‌شناسند. جسی عاشق تفنگ است و وقتی که نیروی آن آزاد می‌شود با استفاده از سگ، اژدها و اردک به سمت دشمن حمله ور شود و نیروهایش قادرند با بیشترین قدرت به دشمنان حمله کنند.

شخصیت‌های بازی براول استارز : بروک موشکی

بروک یکی از شخصیت‌هایی است که قادر است به صورت بلند برد به دشمنان حمله کند. بروک یکی از شخصیت‌هایی است که می‌توانید آن را با استفاده از موشکی که در دست دارد بشناسید. قدرت این نیرو نسبت به دیگر براولرها بیشتر است و از این نظر می‌تواند با استفاده از موشک‌هایی که در دست دارد در 13 نقطه از زمین موشک پرتاب کند. موشک‌هایی که بروک از خود آزاد می‌کند حاصل قدرتی است که برای نابودی دشمنان در نظر گرفته است.

شخصیت های بازی براول استارزمعدنچی و دینامیک

اگر از گیمرهای پروپاقرص بازی‌های کمپانی سوپرسل باشید قطعا به این موضوع پی برده‌اید که همه جای این بازی بالاخره باید نشانی از یک معدنچی نیز دیده شود. وظیفه معدنچی در بازی آزاد کردن دینامیت و ترکوندن هر مکانی است که در آن حریف وجود دارد. وقتی که قدرت این نیرو آزاد شود گیمر می‌تواند شاهد یک انفجار عظیم در هر نقطه باشد. با اینکه انفجارها کوتاه برد است اما می‌تواند خرابی زیادی به بار آورد و در نتیجه دشمنان بسیاری را از بین ببرد.

ال پریموی نایاب

ال پریمو در براول استارز یکی از شخصیت‌های نایاب و محبوب به حساب می‌آید. این نیرو یک دونده پرقدرت است و تقریبا همه گیمرها آن را به واسطه قدرتی که دارد به یاد می‌آورند. این شخصیت در هر زمان قادر است که نیرو و قدرتش را آزاد کند و در هر کجا بپرد و دشمنان را نابود کند. برای اینکه این شخصیت در بازی براول استارز را بدست آورید باید زمان زیادی را صرف کنید و در ضمن جم و امتیازات زیادی را هم جمع آوری کنید.

!!! برای خرید جم بازی Brawl Stars همین حالا از طریق فروشگاه جم بازی ایران موجو اقدام نمایید!!!

بارلی دیدی ندیدی

بارلی یکی از نیرو‌های شیطون این بازی است که بخاطر زیرکی در دسته نیروهای افسانه‌ای قرار می‌گیرد. اگر تجربه بازی کردن با این نیرو را داشته باشید قطعا در دست آن شیشه‌ای را مشاهده می‌کنید که از سم پر است. در بعضی از مراحل نیز وقتی امتیاز شما بالاتر برود درون شیشه از آتش پر خواهد شد.

شخصیت های بازی براول استارزپوکو گیتاریست

موده پوکو جالب است و در کل تایم بازی یک گیتار در دست دارد. هر موقع که قدرتش را آزاد کنید می‌تواند با آهنگی که می‌خواند دشمن را تحت تاثیر قرار بدهد و به اینصورت حریف را از بین ببرد. از آنجایی که پوکو بسیار باهوش است قادر است زمانی که آسیب دید دوباره خودش را درمان کند. این نیروی بازی براول استارز نیز از اعضای نایاب بشمار می‌آید.

شخصیت‌های بازی براول استارز : ریکو کم جون

ریکو شخصیت بازی براول استارز نیروی پر قدرت و پر کاربردی به حساب نمی‌آید؛ چون این شخصیت بسیار کم دوام است و راحت از بین می‌رود. این شخصیت از ابتدای تولید براول استارز به عنوان ریکوچت شناخته می‌شد اما در آپدیت جدید بازی به ظاهری دیگر تغییر شکل داد و با تکه‌های ژله‌ای که در اختیار دارد می‌تواند حریف را تحت تاثیر قرار دهد. با استفاده از این تکه‌ها حریف تحت تاثیر قرار می‌گیرد اما آسیب چندانی نمی‌بیند.

دریل دوست داشتنی

دریل واقعا از آن دسته از براولرهایی است که وجودش در هر سطحی از بازی نیاز است. به این صورت که می‌توان با استفاده از آن به جای یک نفر دو نفر را هدف گرفت و از پای در آورد. برای اینکه حریفتان را راحت از پای درآوردید بهتر است که این نیرو را برای خود تامین کنید.

شخصیت های بازی براول استارزپنی و دریا

پنی نیز یکی دیگر از شخصیت‌هایی است که قطعا برای بدست آوردن آن باید زمان زیادی را صرف کنید و همچنین امتیاز و جم زیادی را نیز جمع آوری کنید. پنی یکی از شخصیت‌های قوی این بازی است که خیلی راحت می‌توان با استفاده از یک گلوله وسط زمین دشمن شلیک کرد و چندین نفر از حریف را به راحتی از بین برد.

مهارت را با فرانک تجربه کنید

فرانک از آن دسته از شخصیت‌هایی است که می‌توانید در هر زمان و هر کجا روی آن حساب کنید. قدرت بالایی که برای این شخصیت وجود دارد می‌تواند حریف را تحت تاثیر قرار دهد و با ضربه‌ای که به آن وارد می‌شود 2 ثانیه بدون حرکت باقی بماند.

شخصیت‌های بازی براول استارز : بو تیر کموندار

بو نیز دارای نیروی خاص و متفاوت و البته با قدرت است. بو می‌تواند همزمان و در یک لحظه پنج تیر به سمت حریف شلیک کند و او را از پای در بیاورد. تا می‌توانید سعی کنید که از این نیرو استفاده کنید و هر گاه که احساس کردید به خطر افتاده‌اید قدرت آن را آزاد کنید.

با استفاده از مین گذاری می‌توانید خیلی راحت حریف را تحت تاثیر قرار داده و به طوری که حریف با برخورد به این مین‌ها خیلی راحت از پای در می‌آید.

پایپر

پایپر با استفاده از چتری که دارد قادر است سه بمب منفجر کند و به راحتی نیروهای دشمن را تحت تاثیر قرار دهد. البته این نیرو یکی از نیروهای هوایی به شمار می‌آید و هنگامی که یک بمب منفجر می‌کند می‌تواند زمین را تحت تاثیر قرار دهد هر چند هنگامی که بمب گذاری می‌کند به هوا پرواز می‌کند. پایپر در حالت آزاد کردن قدرت چیزی حدود 1650 امتیاز قدرت دارد.

همچنین بخوانید: آموزش قدم به قدم هک بازی براول استارز

پم سکه‌ای

پم قادر است که در هنگام آزاد کردن نیرو از خود سکه تولید کند و آن را بر هر کجای زمین بریزد. وقتی که قدرتش آزاد شود قادر است که خودش خودش را با استفاده از برخی امکاناتی که می‌سازد درمان کند و دوباره سکه را به سمت حریف پرتاب کند.

مورتیس

مورتریس یک براولر خنثی است اما بدرد بخور است و می‌تواند خیلی وقت‌ها به کمکتان بیاید. وقتی که حریف را می‌زند به سمت جلو حرکت می‎‌کند و به هنگام آزاد کردن قدرتش از خفاش برای حمله به حریف استفاده می‌کند.

شخصیت‌های بازی براول استارز : جادوگر مهربان به نام تارا

تارا به عنوان یک جادوگر قادر است که به سمت حریف کارت پرتاب کند و همین پرتاب می‌تواند حریف را از بین ببرد. شخصیت‌های بازی براول استارز همگی به نوعی قدرت‌های فوق العاده‌ای دارند که تارا نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ همچنین با استفاده از سیاه چاله‌ای که در اختیار دارد می‌تواند دشمنان را به سمت آن بکشد.

کرو

کرو یک نیروی سم ساز است و با استفاده از قوطی که در دست دارد می‌تواند سم تولید کند و آن را به سمت حریف پرتاب کند.

شخصیت‌های بازی براول استارز

لئون حرفه‌ای

لئون یکی از نیروهای زیرک براول استارز است. نامرئی شدن آن یکی از موارد مهم او بشمار می‌آید. این شخصیت یک نماد مثلثی شکل دارد که وقتی احساس خطر کند آن را به سمت حریف پرتاب می‌کند و همانطور که گفته شد می‌تواند با قدرت نامرئی کردن خودش را از چشم دشمن پنهان کند. البته این پنهان کاری همیشگی نیست و تنها برای چند لحظه امکان پذیر می‌باشد.

شخصیت‌های بازی براول استارز : روزا؛ بازمانده‌ای قدرتمند

روزا با استفاده از قدرت ضربه‌ای که دارد به عنوان یکی از نیروهای سرسخت به شمار می‌رود که با استفاده از نیروی خود می‌تواند قدرت ال پریمو را به رخ بکشد. حمله‌های روزا در بازی می‌تواند همزمان به چند نفر در بازی آسیب وارد کند. روزا برای استفاده از حالت Heist فوق العاده است. اگر روزا را در اختیار دارید می‌توانید خیلی راحت به گتو صندوق حریف دست پیدا کنید.

سخن پایانی

معرفی شخصیت‌های بازی براول استارز و قدرت آن‌ها یکی از موضوعات مهم این مقاله بود که سعی کردیم تمامی این شخصیت‌ها و همچنین نیرویی که در اختیار دارند را برای شما توضیح دهیم. بدست آوردن هر کدام از این نیروها کار ساده‌ای نیست و باید زمان زیادی را صرف کنید، امتیاز زیادی را جمع آوری کنید و همچنین الماس‌های زیادی را هم به لیست خود اضافه کنید. اگر که قصد دارید این بازی برای شما هیجان بیشتری داشته باشد و شما را به سطح‌های بالا هدایت کند باید به این شخصیت‌ها به خصوص براولرهای قوی دست پیدا کنید. 

با مراجعه به وب سایت ایران موجو علاوه بر خرید جم بازی می توانید از مطالب کاربردی و آموزشی این سایت استفاده کنید و از بازی خود بیشتر لذت ببرید.

شما برای ما از شخصیت‌های بازی براول استارز بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با شخصیت‌های بازی براول استارز آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.  امیدواریم مطلب شخصیت‌های بازی براول استارز را پسندیده باشید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support