معرفی شخصیت اندی ANDY پابجی موبایل و به دست آوردن آن

بررسی شخصیت اندی در بازی پابجی موبایل

در این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل سایت ایران موجو به معرفی بازی پابجی موبایل و همچنین معرفی و بررسی کاراکتر و شخصیت اندی پابجی موبایل در آن پرداخته خواهد شد.

PUBG Mobile به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های تاریخ صنعت گیم شناخته می شود که با وجود عمر کوتاهی که دارد توانسته موفقیت های بسیار متعددی کسب کند. این بازی بتل رویال کمتر از 5 سال است که عرضه شده است و توانسته جایگاه ویژه ای در میان گیمرها به خود اختصاص دهد و به رقیب سرسخت و قدرتمندی برای سایر بازی های هم سبک خود تبدیل شود.

در این بازی علاوه بر مهمات، امکانات، تجهیزات، سلاح ها، ماموریت ها و نقشه های مختلف کاراکترهای متعددی نیز حضور دارند که هر کدام از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند.

معرفی بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد بازی PUBG Mobile به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های ساخته شده در سبک بتل رویال و ترس و بقا شناخته می شود که اولین بار در سال 2017 توسط کمپانی بلوهول ساخته شد.

این بازی به وسیله شرکت پابجی موبایل برای پلتفرم های مختلفی مانند مایکروسافت ویندوز و ایکس باکس منتشر شد و بعد از آنکه با استقبال خوبی از جانب گیمرها مواجه شد سازنده های بازی نسخه موبایلی آن را نیز به کمک شرکت تنسنت گیمز در سال 2018 به بازار عرضه کردند. در این بازی بازیکنان در یک جزیره دور افتاده گیر افتاده اند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا زنده بمانند.

 در نهایت بازیکنی که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند برنده بازی خواهد بود. پابجی موبایل مانند سایر بازی های موبایلی و بازی های هم سبک خود از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار است که مهم ترین آنها به شرح زیر می باشند.

  • داستان منظم و هدفمند
  • گرافیک عالی و باکیفیت
  • گیم پلی جذاب و اعتیادآور
  • مراحل و ماموریت های متنوع
  • موسیقی و صداگذاری های عالی
  • تنوع بالای سلاح و مهمات

همچنین بخوانید: ترفندهای بدست آوردن chicken dinner در بازی پابجی موبایل

شخصیت اندی پابجی موبایل در بازی پابجی موبایل

سازنده های بازی پابجی موبایل در سال های اخیر همواره سیزن ها و نسخه های به روز و مختلفی از بازی را برای گیمرها عرضه کرده اند. سیزن 13 یکی از جذاب ترین و محبوب ترین سیزن های این بازی به شمار می رود که از مراحل، ماموریت ها، نقشه ها، مودها، سلاح ها، کاراکترها و تجهیزات مختلفی برخوردار است که می توانند چالش های جذاب و هیجان انگیزی برای گیمرها داشته باشند.

یکی از کاراکترهایی که در سیزن 13 به بازی پابجی موبایل اضافه شده است کاراکتر ANDY است که در مدت کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی برسد و طرفداران بی شماری پیدا کند. 

شخصیت اندی پابجی موبایل از ویژگی ها و قابلیت های ویژه و منحصر به فردی برخوردار است که از مهم ترین آنها می توان به صدای متفاوت و لباس های متمایز آن اشاره کرد. بازیکنان می توانند از این کاراکتر در تمامی حالت های بازی به غیر از حالت TDM استفاده کنند. این شخصیت از توانایی های بسیار ویژه ای برخوردار است و می تواند به بازیکنان این اختیار را بدهد که سرعت کار با اسلحه را چندین برابر کنند و بالا ببرند.

  • با توجه به آنکه در بازی پابجی موبایل شخصیت ها و کاراکترهای متعددی وجود دارند که هر کدام توانایی و قابلیت های منحصر به فردی دارند ممکن است که تعدادی از گیمرها تصور کنند که ANDY کارایی چندانی ندارد اما در حقیقت این کاراکتر توانایی های بسیار بالایی دارد.
  • یکی از کارهایی که بازیکنان می توانند در این بازی انجام دهند خرید یوسی پابجی موبایل است. با این کار گیمرها می توانند از همه امکانات موجود در بازی بهره مند شوند و همچنین آیتم ها و کاراکترهای مورد نظر خودشان را مطابق میل خود شخصی سازی کنند.
شخصیت اندی پابجی موبایل

شخصیت اندی پابجی موبایل

نحوه آنلاک شخصیت اندی در بازی پابجی موبایل

برای آنلاک کردن شخصیت اندی پابجی موبایل راهکارها و ترفندهای مختلفی وجود دارند. بازیکن قادر است با استفاده از کوپن هایی که در اختیار دارد این کاراکتر را به صورت رایگان آنلاک کند اگرچه می توان از یوسی پابجی موبایل نیز برای این کار استفاده کرد.برای مشاهده قیمت یوسی وانواع جم بازی می توان به فروشگاه ایران موجو مراجعه کنید. چنانچه بازیکنی از موجود کافی یوسی برخوردار نیست و توانایی خرید آن را هم ندارد می تواند با پرداخت voucher 1200 به صورت رایگان اقدام به آنلاک کردن ANDY بکند.

این مقدار باید با شرکت در ماموریت ها و رویدادهای مختلف جمع آوری شود. بعد از آنکه بازیکن توانست که شخصیت ANDY را آنلاک کند می تواند آن را تا سطح 10 ارتقا دهد و در نتیجه در نبردهای خود و همچنین دستورات صوتی بسیار سریع تر عمل کند.

!!! برای خرید UC ارزان پابجی موبایل می توانید همین حالا از طریق وب سایت رسمی ایران موجو اقدام کنید!!!

نحوه به دست آوردن character voucher در بازی پابجی موبایل

بازیکنان قادر هستند که در بازی پابجی موبایل در رویدادها، نبردها، ماموریت ها و ایونت های مختلفی شرکت کنند. یکی از مهم ترین رویدادهای بازی پابجی موبایل Road trip event می باشد که بازیکنان می توانند با شرکت در آن ماموریت های روزانه خودشان را کامل کنند. گیمرها می توانند به واسطه شرکت در مسابقات کلاسیک و کشتن دیگر بازیکنان ماموریت ها را کامل کنند و در نهایت پاداش هایی را دریافت خواهند کرد.

راهکارها و ترفندهای متعددی وجود دارند که بازیکنان می توانند با انجام آنها voucher  زیادی را برای دریافت کاراکتر اندی در بازی پابجی موبایل دریافت کنند. از مهم ترین راهکارها برای این کار می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • بازیکن باید ابتدا باید وارد بازی پابجی موبایل شود.
  • بعد از ورود به بازی باید از رویداد نمایش عروسکی شخصیت آن دیدن کند.
  • بازیکن باید اجازه دهد که که نمایش عروسکی تا پایان اجرا شود.
  • بعد از آن که نمایش عروسکی به صورت کامل و جامع اجرا شد بازیکن باید بر روی آن ضربه بزند و character voucher 60 را دریافت کند.
  • بازیکنان قادر خواهند بود با جمع آوری character voucher می توانند شخصیت اندی پابجی موبایل  را به صورت کاملاً رایگان دریافت کنند.
شخصیت اندی پابجی موبایل

شخصیت اندی پابجی موبایل

سخن پایانی

همانطور که گفته شد سیزن های مختلفی از بازی پابجی موبایل در دسترس گیمرها قرار دارند و سیزن 13 بازی به عنوان یکی از محبوب ترین سیزن های بازی شناخته می شود که تغییرات زیادی نسبت به سیزن های گذشته داشته است. در این فصل بازیکنان می توانند به تجهیزات، سلاح ها، نقشه ها، حالت ها و کاراکترهای جدیدی دسترسی داشته باشند و چالش های هیجان انگیزی را تجربه کنند.

شخصیت اندی پابجی موبایل یکی از شخصیت های جذاب بازی است که از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و حتی بازیکنان می توانند با خرید یوسی پابجی موبایل آن را مطابق میل خود شخصی سازی نمایند.

شما برای ما از شخصیت اندی پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با شخصیت اندی پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.  امیدواریم مطلب شخصیت اندی پابجی موبایل را پسندیده باشید.

فروشگاه جم ایران موجو با چندین سال سابقه درخشان در حوزه فروش پول بازی از بهترین و معتبرترین سایت های جم بازی می باشد که شما می توانید یک خرید ارزان و قابل اطمینان را تجربه نمایید. علاوه بر خرید جم بازی از این فروشگاه شما می توانید به مطالب آموزشی و کاربردی انواع بازی های موبایلی نیز دسترسی پیدا کنید.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support