معرفی نیروهای دارک اکسیری و قهرمان ها در بازی کلش اف کلنز

آشنایی با نیروها و قهرمان های بازی کلش

معرفی نیروهای دارک اکسیری و قهرمان ها، آیا با نیروهای دارک اکسیری و قهرمان ها در بازی Calsh Of Clans آشنایی دارید؟ آیا می دانید این نیروها جه ویژگی ها و قدرت هایی را دارند؟ با ما در آموزش بازی کلش اف کلنز همراه باشید تا بیشتر با نیروهای شگفت انگیز این بازی آشنا شوید.

هرگروه از نیروها دارای مهارت ها و ویژگی های خاصی هستند که با دانستن آن ها می توانید ارتش قدرتمندی برای پیروزی در نبردها اماده کنید. در این پست به معرفی نیروهای دارک اکسیری و قهرمان ها در بازی کلش اف کلنز می پردازیم:

نیروهای دارک اکسیری و قهرمان ها در بازی  Clash Of Clans 

نیروهای دارک اکسیریمعرفی نیروهای دارک اکسیری در بازی کلش اف کلنز

نیروهای دارک اسکیری یکی از قدرتمندترین نیروها در بازی کلش هستند که با  خرید جم کلش می توانید به سرعت آنها را ارتقا دهید.

۱- مینیون (The Minion)

در تاون هال ۷ در دسترس خواهد بود.

نیرویی دارک اکسیری و هوایی است که  سلامتی آن نسبتا کم میباشد.این نیرو هدف دار نیست ودشمن مقابل را با اب دهان خود تخریب می کند. مینیون اکثرا به دنبال منابع است ودارای سرعت خوبی می باشد.

۲- گراز سوار (The Hog Rider)

در تاون هال ۷ در دسترس خواهد بود.

هوگ رایدر یا گراز سوار یکی از نیروهای زمینی محبوب است که علاوه بر تخریب و سرعت خوب توانایی پریدن از دیوار ها را داراست.تله هایی نظیر جاینت بمب دشمن بزرگ هوگ هاست.این نیروی دارک اکسیری هدف دار است وابتدا نیرو های دفاعی دشمن را با تبر بزرگ خود مورد هدف قرار میدهد.ظرفیت جایگیری هوگ همانند غول ۵عدد است.

۳- والکری (The Valkyrie)

در تاون هال ۸ در دسترس است

والکری استاد تبرزن دو دست هست که با حرکات چرخشی وگرد بادی خود دشمن را تکه تکه می کند. والکری هدفدار نیست.این نیروی زمینی دارک اکسیری قدرت تخریب بالایی را داراست و از پشت دیوار قابلیت اتک را ندارد. در اپدیت جدید کلش گرچه سلامتی اش کاهش یافته اما قدرت تخریب نیز افزایش یافته است.این نیرو اکثرا به همراه گولم مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین به عنوان نیروی دفاعی در کلن وار درنبردها دونیت می شود.

۴- گولم (The Golem)

در تاون هال ۸ در دسترس است.

گولم یک موجود سنگی و بزرگ است. گولم نیرویی زمینی است که وظیفه کنترل خسارت را با سلامتی زیاد خود به عهده دارد.گرچه تخریب گولم نسبت به سلامتی ان کم است اما در کل، میزان آسیب رسانی اش متعادل است.سرعت حرکت این نیرو کم است.و رایجا با استراتژی گولم،پکا و ویزارد.. به کار میرود.

۵- ساحره (The Witch)

در تاون هال ۹ در دسترس است.

ساحره نیرویی زمینی دارک اکسیری است که هرگز به تنهایی نمیجنگد.او با عصای سری خود اسکلت هایی را می سازد که نیروها را مورد هدف قرار می دهند.برای نابودی ویچ می بایست خود ساحره نابود شود نه اسکلت ها.این نیرو نیز محبوب و پر طرفدار است.

۶- لاوا(گدازه شکاری) The Lava Hound

در تاون هال ۹ در دسترس است

این موجود هوایی از گوگرد مذاب و دارک اکسیر متولد شده است.درحمله نسبتا ضعیف است اما قادر به تحمل آسیب هاست.(سلامتی بیشتری دارد).لاوا یک نیروی هوایی قوی وجالب است که پس از اتمام سلامتی به تکه های کوچک نوزاد لاوا تقسیم می شود; تکه های نوزاد دارای سلامتی و همچنین اسیب رسانی کمی هستند.

۷- بولر(سنگ انداز) The Bowler

در تاون هال ۱۰ در دسترس است

بولر یک غول آبی است که تخته سنگ عظیمی را پرتاپ می کند و هم زمان دو هدف را تخریب میکند.بولر هدف دار نیست.این نیرو سلامتی کم تری دارد وبه کار برد با گولم مناسب است.

برای خرید جم کلش اف کلنز هیمن حالا می توانید از طریق سایت ایران موجو اقدام نمایید.

قهرمانان در بازی کلش اف کلنز

قهرمانان در مقایسه با سایر نیروها ویژگی های متفاوتی دارند مثلا برای استفاده دوباره نیاز به زمان دارند ونه اکسیر، هم دفاعی عمل می کنند و هم حمله ای و….

قهرمان ها بازی clash of clans

خرید سریع جم بازی

۱- بربر کینگ The Barbarian King

این نیرو در تاون هال ۷ در دسترس است

این نیرو قهرمان بربرهاست و وحشی تر،قوی تر وتخریب کننده تر است.این نیرو با اهداف زمینی به وسیله دارک اکسیر خریداری شده و با دارک اکسیر نیز تا سطح ۴۰ ارتقا پیدا میکند و در هر ارتقا مقداری بر سلامتی و تخریب، همچنین هزینه و زمان لازمه افزوده می شود.این نیرو در جایگاه خود هم به عنوان نیروی دفاعی است و هم در اتک به کار میرود.این نیرو بعد از اتمام سلامتی و نابودی نیازمند زمان مشخصی استراحت است تا بازسازی شود ودوباره قابل استفاده میشود.هنگامی که کینگ در حال استراحت است نمیتواند از دهکده مواظبت کند.این پادشاه عصبانی با شمشیر بزرگ خود ومشت آهنین در سطح ۵ نسبت به نابودی دشمن میپردازد.

۲- کماندار ملکه The Archer Queen

در تاون هال ۹ در دسترس است

کماندار ملکه جنگجوی عقاب چشم است، و به اندازه کافی قدرتمند هست که یک ایکس بائو همراه خود حمل کند.این نیرو قادر است هر دو هدف هوایی و زمینی را تخریب کند. درکل یک دفاعی قدرتمند است که می تواند دزدیدن منابع را به حداقل برساند.

۳- نگهبان و رئیس بزرگ The Grand Warden

در تاون هال ۱۱ در دسترس است

این نیرو نیز با مساحت پوششی بیشتر و هم چنین تخریب قابل توجه یکی از بهترین نیروهای این بازی است و در تاون هال۱۱ میتوانید خصوصیات مهیج ان را مشاهده کنید.

برای پیشرفت سریع تر و ارتقای نیروها می توانید از جم بهره بگیرید…برای خرید جم ارزان به قسمت خرید جم کلش اف کلنز مراجعه کنید…

خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support