آشنایی با کاراکتر Wolfrahh فری فایر و به دست آوردن آن

خرید الماس فری فایر ایران موجو
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 2207
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

کاراکتر Wolfrahh بازی فری فایر در کنار شخصیت هایی مانند آلوارو، لائورا، کاپلا، اندرو و… از محبوب ترین و معروف ترین شخصیت های موجود در این بازی به شمار می رود که جذابیت  بالایی برای گیمرها دارد و مهارت ها و توانایی های منحصر به فردی دارد. در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر به معرفی بیشتر بازی و همچنین معرفی و بررسی کاراکتر Wolfrahh بازی فری فایر پرداخته خواهد شد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی بازی Free Fire

کمپانی و استودیوی بازی سازی Dots Studio 111 در سال 2017 برای اولین بار اقدام به طراحی، تولید و ساخت یک بازی بتل رویال و اکشن به نام فری فایر کرد. این بازی توسط شرکت معروف و مشهور گارنا به صورت رایگان و با پرداخت های درون برنامه ای برای پلتفرم های اندرویدی و آی او اس موبایلی منتشر شد و در مدت زمان بسیار کمی توانست به شهرت جهانی برسد.

این بازی در سال 2018 و در کمتر از یک سال توانست بالاترین آمار دانلود و نصب را در اختیار بگیرد. بازی فری فایر از نظر داستان، سبک، مراحل و… شباهت های زیادی به بازی پابجی موبایل دارد و می توان گفت طرفداران مشترک زیادی دارند.

 در این بازی 50 بازیکن در یک جزیره گیرافتاده اند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند و با بهره گیری از امکانات و پتانسیل های مختلف بازی در برابر دشمنان و موانع مقاومت کرده و زنده بمانند. در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین بازیکن زنده بماند و سایر بازیکنان را نابود کنند.

جذابیت بازی فری فایر

این بازی نیز مانند سایر بازی های موبایلی از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است که باعث جذابیت آن برای بازیکنان شده است و مهم ترین آنها به شرح زیر می باشند:

  • ماموریت ها و آیتم های بازی در بخش های مختلف از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند.
  • امکان بازی آنلاین با سایر بازیکنان جهان برای گیمرها فراهم شده است.
  • گیم پلی بازی از جذابیت بالایی برخوردار است و هر بازیکنی را مجذوب خود می کند.
  • موتور گرافیکی یونیتی باعث بالا رفتن کیفیت گرافیک کلی بازی شده است.
  • موسیقی های متن و صداگذاری های بازی کاملا حرفه ای و بی نظیر هستند.

همچنین بخوانید: همه چیز درباره کاراکتر Kapella بازی فری فایر

معرفی کاراکتر Wolfrahh بازی فری فایر

همانگونه که گفته شد بازیکنان در بازی فری فایر می توانند از یکی از بارزترین و مهم ترین ویژگی های بازی که تنوع و تعدد کاراکترها می باشد نهایت استفاده را داشته باشند و یک بازی هیجان انگیز را تجربه کنند. هر کدام از کاراکترهای موجود در این بازی از ویژگی ها، قابلیت ها و توانایی های منحصر به فردی برخوردارند که بازیکنان می توانند در موقعیت های مختلف از آنها استفاده کنند.با استفاده از جم فری فایر ارزان میتوانید انواع کاراکترها را ارتقا داده و در مراحل مختلف استفاده نمایید.

کاراکتر Wolfrahh بازی فری فایر از جمله کاراکترهای جذاب و محبوب این بازی است که از قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار است و گیمرها می توانند در ماموریت ها و رقابت های متنوعی از آن استفاده کنند. انتخاب و استفاده از کاراکترهای مختلف در بازی فری فایر باید با آگاهی کامل صورت پذیرد چرا که مهارت های هر کدام از این کاراکترها می تواند در موقعیت های مختلفی به کار بیاید.

کاراکتر Wolfrahh بازی فری فایر در جدیدترین آپدیت بازی یعنی OB22 به بازی اضافه شده است که در اصل یک پخش کننده بازی ویدیویی سوئی 19 ساله است و نام اصلی او Leif می باشد. و از توانایی ها و مهارت های منحصر به فردی برخوردار است که مهم ترین آنها استفاده از توانایی Limelight  می باشد که با استفاده از آن خسارات و ضرباتی که به وسیله Headshot به بازیکنان وارد شده است تا حد زیادی کاهش دهد و شدت آسیب های وارد شده به اندام های دیگر بازیکنان را افزایش می دهد.

کاراکتر Wolfrahh بازی فری فایرمهارت ها و توانایی های کاراکتر جدید Wolfrahh بازی فری فایر

همانطور که گفته شد هر کدام از کاراکترهای موجود در بازی فری فایر که از ابتدا وجود داشته اند یا کاراکترهایی که به تازگی به بازی اضافه شده اند از ویژگی ها و قابلیت های ویژه ای برخوردارند که می توانند در موقعیت های مختلف به کار بیایند و جذابیت و هیجان بازی را افزایش دهند. کاراکتر Wolfrahh بازی فری فایر نیز به عنوان یکی از کاراکترهای جذاب و توانمند می تواند قابلیت های منحصر به فردی داشته باشد. مهارت و قابلیت های این کاراکتر در بازی فری فایر می تواند بر اساس سطوح مختلف بازی متفاوت باشد. هر چقدر که سطح بازی ارتقا پیدا کند توانایی های کاراکتر Wolfrahh بازی فری فایر نیز می تواند متفاوت باشد.

توانایی ها و مهارت های شخصیت Wolfrahh در سطح های مختلف

سطح 1:  در این سطح کاراکتر Wolfrahh  میزان خسارات وارد شده توسط headshot ها را از ۳ تا ۲۵ درصد کاهش می دهد. همچنین در این سطح میزان خسارات وارد شده به دیگر بازیکنان را از ۳ تا ۱۵ درصد افزایش خواهد داد.

سطح 2: در سطح دوم بازی Wolfrahh  می تواند میزان خسارات وارد شده توسط headshot ها را از ۳.۵ درصد به ۲۵ درصد کاهش می دهد و میزان خسارات وارد شده به سایر بازیکنان را از ۳.۵ درصد به ۱۵ درصد افزایش بدهد.

سطح 3: در سومین سطح از بازی این کاراکتر قادر است میزان خسارات ناشی از ضربات headshot ها را از ۴ درصد به ۲۵ درصد کاهش دهد. همچنین Wolfrahh می تواند صدمات وارد شده به سایر بازیکنان را از ۴ درصد تا ۱۵ درصد افزایش می‌دهد.

سطح 4: در سطح 4 بازی کاراکتر Wolfrahh بازی فری فایر می تواند میزان خسارت ناشی از ضربات headshot ها را از ۴.۵ درصد به ۲۵ درصد کاهش و میزان آسیب های وارد شده به سایر بازیکنان را از ۴.۵ درصد به ۱۵ درصد افزایش دهد. در این سطح بازیکنان قادر خواهند بود از  Summon Airdrop Playcard نیز استفاده کنند.

سطح 5: در سطح 5 از بازی فری فایر Wolfrahh قادر است میزان خسارت ناشی از ضربات headshot ها را از ۴.۵ درصد تا ۳۰ را کاهش و میزان خسارات وارد شده به سایر بازیکنان را از ۴.۵ درصد به ۲۰ افزایش می دهد. همچنین در این سطح بازیکنان می توانند از Game streamer bannerهم استفاده کنند.

سطح 6:  کاراکتر Wolfrahh بازی فری فایر می تواند میزان خسارت وارد شده توسط headshot ها را از ۵ درصد تا ۳۰ درصد کاهش و میزان آسیب وارد شده به سایر بازیکنان را از ۵ درصد تا ۲۰ درصد افزایش دهد.

کاراکتر Wolfrahh بازی فری فایربه دست آوردن کاراکتر Wolfrahh بازی فری فایر به صورت رایگان

سازندگان بازی فری فایر بعد از عرضه نسخه به روز شده بازی  این امکان را برای گیمرها فراهم کردند که بتوانند به صورت رایگان به شخصیت Wolfrahh دسترسی پیدا کنند. بازیکنان می توانند بعد از دریافت نسخه آپدیت شده بازی فری فایر که نسخه OB22 می باشد و با ورود به بازی فرصت های مناسبی برای دریافت رایگان این کاراکتر داشته باشند. البته گیمر می تواند این شخصیت را هم مانند سایر کاراکتر های موجود در بازی خریداری کرده و از توانایی های آن استفاده کند.

کاراکتر Wolfrahh بازی فری فایردر چه نبردهایی باید از کاراکتر جدید Wolfrahh بازی فری فایر استفاده کرد؟

 همانطور که گفته شد این شخصیت مهارت های قابل توجهی دارد و می تواند میزان آسیب وارد شده توسط ضربات headshot ها را کاهش دهد و علاوه بر آن و‌ میزان آسیب وارد شده به سایر بازیکنان را اضافه کند. توصیه می شود که این کاراکتر در نبردهای نزدیک مورد استفاده قرار بگیرد چرا که می تواند به کسب نتایج بهتر در بازی کمک زیادی به بازیکنان بکند. با داشتن این کاراکتر و شلیک به سمت دست و پای سایر بازیکنان می توان آسیب های بسیار جدی به آنها وارد کرد. البته بازیکنان باید در نبردهای نزدیک سرعت عمل بسیار خوبی داشته باشند و سریعا به دشمنان تیراندازی کنند.

بهترین موقعیت استفاده از کاراکتر Wolfrahh بازی فری فایر مسابقات و رقابت های انفرادی می باشد و رقابت های تیمی نمی تواند گزینه خوبی برای استفاده از آن باشد. مهم ترین رقابت هایی که می توان از کاراکتر Wolfrahh بازی فری فایر در آنها استفاده کرد شامل رقابت های انفرادی  Team Deathmatch و  Clash Squad Modeمی باشد زیرا برای شرکت در این رقابت ‌ها بیشتر باید در نبردهای نزدیک شرکت کرد.

!!! برای خرید جم در فری فایر همین حالا می توانید از طریق سایت ایران موجو اقدام کنید!!!

خرید الماس بازی فری فایر

سازنده های بازی فری فایر تلاش کرده اند که در تمام بخش های بازی امکانات، آپشن ها و آیتم های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار دهند و جذابیت و هیجان بازی را برای آنان دوچندان کنند. بازیکنان قادرند علاوه بر آیتم هایی که در بخش های مختلف در اختیار آنان قرار دارند با مراجعه به سایت های معتبری مانند ایران موجو اقدام به خرید جم ارزان فری فایر و استفاده حداکثری از امکانات بکنند. با این کار آنها می توانند علاوه بر استفاده از امکانات مختلف آیتم های موجود در بازی را نیز مطابق میل خودشان شخصی سازی کنند.

سخن پایانی

بازی Free Fire محبوبیت بسیار بالایی در میان گیمرهای سراسر جهان دارد و بازیکنان می توانند در آن چالش ها و هیجانات منحصر به فرد و جذابی را تجربه کنند. تنوع کاراکترها در این بازی از جمله مهم ترین و بارزترین ویژگی های بازی به شمار می رود که می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. هر کدام از کاراکترها می توانند امکان و اختیارات مختلفی را به بازیکنان بدهند. کاراکتر Wolfrahh بازی فری فایر به عنوان یکی از جدیدترین شخصیت های موجود در این بازی از توانایی، مهارت و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است و نقشی کلیدی و مهم در رقابت های نزدیک خواهد داشت و رقابت های انفرادی را برای گیمرها جذاب تر و هیجان انگیزتر کند.

فروشگاه جم ایران موجو از بهترین و معتبرترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد که با مراجعه به این فروشگاه می توانید یک خرید مطمئن و ارزان را تجربه کنید. همچنین در کوتاه ترین زمان ممکن جم بازی مورد نظر خود را دریافت کنید.

شما برای ما از کاراکتر Wolfrahh بازی فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با کاراکتر Wolfrahh بازی فری فایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support