ترفندهای آنلاک کردن اسکین اسلحه M416 پابجی موبایل

معرفی و راهنمای ترفندهای آنلاک کردن اسکین اسلحه M416 پابجی موبایل

سلاح ها ها و اسکین های آنها در بازی PUBG Mobile می توانند کاربردهای مختلف و فراوانی برای بازیکنان داشته باشند و در مراحل و ماموریت های مختلف عملکرد آنها را بهبود ببخشند. این بازی بتل رویال کمتر از 5 سال است که در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و با وجود عمر کوتاه خود توانسته به رقیب بسیار سرسخت و قدرتمندی برای سایر بازی های موبایلی تبدیل شود و هر ساله در رتبه بندی های سالانه در میان بهترین بازی های جهان قرار بگیرد. در این بازی سلاح ها و اسکین های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار دارند که هر کدام قابلیت ها و کاربردهای مختلفی دارند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتر بازی و همچنین نحوه آنلاک کردن اسکین اسلحه M416 پابجی موبایل پرداخته خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در این مطلب با ایران موجو همراه باشید.

معرفی بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد بازی PUBG Mobile از جمله بازی های ساخته شده در سبک بازی های بتل رویال و ترس و بقا است. این بازی جذاب و هیجان انگیز اولین بار به وسیله کمپانی بلوهول ساخته شد و سپس به وسیله شرکت پابجی برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. با توجه به آنکه استقبال بسیار خوبی از بازی در مدت زمان کوتاهی شکل گرفت سازنده های بازی با کمک شرکت تنسنت گیمز نسخه موبایلی آن را نیز تولید کردند و در سال 2018 منتشر نمودند.

بازیکنانی که در یک جزیره دور افتاده قرار گرفته اند باید با بهره گیری از انواع سلاح ها، مهمات و امکانات بازی تلاش کنند که زنده بمانند و در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین بازیکن زنده بماند. موتور گرافیکی آنریل انجین 4، گیم پلی جذاب و اعتیادآور، تنوع بالای نقشه ها، سلاح ها و ماموریت ها، موسیقی و صداگذاری های بی نظیر و… از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی به شمار می روند.

دلیل محبوبیت سلاح  M416 در بازی پابجی موبایل

سلاح M416 یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سلاح های موجود در بازی پابجی موبایل است و بازیکنان می توانند از آن به راحتی و آسانی استفاده کنند و به سادگی آن را تحت کنترل داشته باشند. یکی از دلایل محبوبیت بالای این است که بازیکن می تواند در حالت های مختلفی از آن استفاده کند و در نبردهای مختلفی از آن بهره ببرد. قدرت آسیب رسانی و خسارت اسلحه نیز بسیار زیاد است و از جمله سلاح های AR است که بیشترین قدرت آتش را دارا می باشد. در کنار تمام ویژگی ها و قابلیت های عنوان شده می توان سفارشی و شخصی سازی قسمت های مختلف آن را نیز به عنوان یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت آن بیان کرد.

اسلحه M416 پابجی موبایلمناطق و مکان هایی که می توان از اسلحه M416 پابجی موبایل استفاده کرد

سلاح M416 از جمله سلاح هایی است که با داشت قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد و خاص محبوبیت بالایی دارد و بازیکنان می توانند از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنند. از مهم ترین مکان هایی که می توان از این سلاح در آنها استفاده کرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

موقعیت Bootcamp  در مپ Sanhok

در موقعیت Bootcamp  بازیکنان با چالش ها و مشکلات متعددی مواجه می شوند و می توانند امکانات، سلاح ها و تجهیزات مختلفی را غارت کنند و سطح خودشان را ارتقا دهند. با توجه به مشکلات احتمالی که در مپ سانهوک برای بازیکنان پیش می آید اسلحه M416 می تواند کاربردهای بسیار زیادی داشته باشد.

موقعیت مدرسه در مپ Erangel

نقشه Erangel از محبوب ترین و جذاب ترین نقشه های بازی پابجی موبایل است که از مکان های مختلفی برخوردار است. موقعیت مدرسه می تواند یک مکان خطرناک و پر چالش برای گیمرها باشد بنابراین بازیکنان باید با احتیاط کامل به آن ورود کنند و از یک سلاح مناسب مانند سلاح M416 برای مراقبت از خودشان استفاده کنند.

موقعیت Podvosto  در مپ Vikendi

موقعیت Podvosto در مپ ویکندی از تعداد زیادی ساختمان تشکیل شده است که خطرات متعدد برای بازیکنان به همراه دارد بنابراین لازم است که گیمر از سلاح مناسبی برای مراقبت از خودش بهره ببرد.

خرید یوسی پابجی موبایلموقعیت Hacienda del Patron  در مپ Miramar

موقعیت Hacienda del Patron در مرکز نقشه معروف و محبوب میرامار قرار دارد و چنانچه بازیکنی از تاکتیک ها و استراتژی های ویژه و مطمئنی استفاده کنند قطعا می توانند نتایج مطلوبی دریافت کنند. سلاح M416 از جمله سلاح هایی است که در نقشه میرامار می تواند کاربردهای بسیار زیادی برای بازیکنان داشته باشد.

موقعیت Pecado  در مپ  Miramar

همانطور که گفته شد نقشه میرامار از جمله مپ های محبوب و معروف بازی پابجی موبایل است که از مکان ها  و موقعیت های مختلفی تشکیل شده است. بازیکنان می توانند در موقعیت Pecado  در این نقشه مهمات، تجهیزات و امکانات مختلفی را به غارت ببرند اما باید توجه داشته باشند که درگیری بین بازیکنان در این منطقه بسیار زیاد است و برای محافظت از خودشان باید از یک اسلحه کاربردی مانند سلاح M416  استفاده نمایند.

نحوه آنلاک کردن اسلحه M416 پابجی موبایل

همانطور که گفته شد نقش سلاح های موجود در بازی پابجی بسیار ویژه و منحصر به فرد است و تقریبا می توان گفت جریان و داستان بازی حول سلاح های بازی می چرخد. اسلحه M416 به عنوان یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین سلاح های موجود در این بازی به شمار می رود که بازیکنان می توانند از آن در نبردهای مختلف استفاده کنند. اسکین های مختلفی برای این سلاح در دسترس بازیکنان قرار دارد که هر کدام می توانند قابلیت ها و ویژگی های متعددی داشته باشند.

همچنین بخوانید: بهترین اسلحه های حالت TDM بازی پابجی موبایل

نحوه به دست آوردن اسکین اسلحه M416

بازیکنانی که سابقه بالایی در استفاده از بازی پابجی موبایل دارند به خوبی می دانند که به دست آوردن پوسته ها و اسکین های خاص و منحصر به فرد به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و گیمرها برای استفاده از برخی از آنها باید یک مقدار UC خاص پرداخت نمایند که برای خرید یوسی ارزان می توان از سایت ایران موجو نسبت به خرید خود با بهترین قیمت اقدام کنید. اسلحه M416 از جمله سلاح هایی است که از اسکین های جذاب و منحصر به فردی برخوردار است و همین امر سبب افزایش جذابیت آن شده است و بازیکنان پابجی به شدت طرفدار این سلاح و اسکین های آن شده اند. این سلاح در بین تمامی سلاح های بازی پابجی موبایل توانسته بهترین عملکرد را از خود برجای بگذارد اما نمی تواند خسارت و آسیب های زیادی در حالت دوربرد به دشمنان وارد کند. اسکین های اسلحه M416 می توانند قدرت آن را چند برابر افزایش دهند.

اسلحه M416 پابجی موبایلفعالسازی اسکین اسلحه M416 پابجی موبایل

برای فعال سازی اسکین این سلاح لازم است که بازیکنان مراحل و اقدامات مختلفی انجام دهند که مهم ترین آنها به شرح زیر می باشند.

  1. در مرحله اول بازیکن باید تمامی کوپن هایی را که می بیند جمع آوری کند. گیمر نباید نگران انقضای کوپن ها باشد چرا که می تواند در موعد مقرر از آنها استفاده کند.
  2. در مرحله دوم بازیکن باید بتواند 500 نفر از دشمنان خودش را از بین ببرد تا بتواند از desert camo استفاده نماید. برای بررسی تعداد افراد کشته شده بازیکن باید به بخش “Assault Mistry” مراجعه نماید.
  3. در مرحله پایانی تمامی جعبه های رایگان را که برای گیمر به نمایش در می آیند و باید بازیکن آنها را باز کند. باید توجه داشت که پوسته ها و اسکین های رایگان فقط در حالت کلاسیک بازی پابجی موبایل بدست می آید.

خرید یوسی پابجی موبایل

سازندگان بازی PUBG Mobile در سال های اخیر و با عرضه نسخه ها و سیزن های به روز شده بازی تلاش کرده اند که امکانات و آپشن های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار بدهند تا بتوانند یک بازی هیجان انگیز و جذاب را تجربه کنند. بازیکنان می توانند با مراجعه به سایت های معتبر اقدام به خرید یوسی پابجی موبایل بکنند و با استفاده از آن به حداکثر امکانات موجود در بازی دسترسی داشته باشند و آیتم های مورد نظر را مطابق میل خودشان شخصی سازی نمایند.

سخن پایانی درباره اسلحه M416 پابجی موبایل

در بازی پابجی موبایل گیمرها می توانند از انواع مهمات، مودها، نقشه ها، سلاح ها، تجهیزات و آپشن های مختلف در ماموریت های خود استفاده و چالش های هیجان انگیزی را تجربه نمایند. اسلحه M416 به عنوان یکی از مهم ترین و کاربردی ترین سلاح های موجود در این بازی شناخته می شود که از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است و بازیکنان می توانند از آن در موقعیت های مختلفی بهره مند شوند. این سلاح از اسکین های جذابی برخوردار است و بازیکنان می توانند آنها را به دست آورده، آنلاک کرده و سپس استفاده کنند.

برای خرید جم انواع بازی های موبایلی می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید و در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن جم بازی مورد نظر خود را دریافت کنید.

شما برای ما از اسلحه M416 پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با اسلحه M416 پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support