بهترین بازی های اندروید، آیفون و آیپد 2024

  • تاریخ ثبت
  • بازدید 9342
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

آیا برای شروع یک سفر حماسی بازی بدون کمترین هزینه آماده هستید؟ ما بهترین بازی های اندروید، آیفون و آیپد 2024 را گردآوری کرده‌ایم. چه متخصص استراتژی باشید، چه متعصب به اکشن، یا اگر فقط به دنبال سرگرمی‌های معمولی هستید، این لیست مجموعه‌ای از بهترین‌هاست. بازی‌های رایگان موبایلی ۲۰۲۴ برای همه بازیکنان، بازی را دارد.

لیست بهترین بازی های اندروید، آیفون و آیپد 2024

بازی Albion Online

بازی موبایلی Albion Online

وارد دنیای مسحور کننده بازی Albion Online شوید، یک بازی که در آن می توانید کاوش کنید، منابع را جمع آوری کنید و در هزینه های تحت کنترل بازیکن شرکت کنید. این ماجراجویی sandbox، به شما امکان می دهد خلاقیت خود را آزاد کنید و سرنوشت خود را شکل دهید. Albion Online برای اندروید و iOS از فروشگاه Google Play  و App Store برای دانلود در دسترس است.

 

بازی Angry Birds 2

بازی Angry Birds 2

پرندگان خشمگین برای بار دوم بازگشته اند. این بازی رنگارنگ و اعتیاد آور مهارت های پرنده پرانی شما را مورد آزمایش قرار می دهد. Angry Birds 2 را اکنون دانلود کنید تا یک سفر سریع به سرگرمی تیرکمان بچه گانه داشته باشید زیرا برای اندروید و  iOS از طریق فروشگاه Google Play و App Store در دسترس است.

 

بازی Arena Breakout: Realistic FPS

بازی Arena Breakout

برای یک بازی پر اکشن تیراندازی اول شخص در Arena Breakout آماده شوید. در محیط های واقع گرایانه غوطه ور شوید، از حریفان پیشی بگیرید و توانایی های خود را در نبردهای چندنفره سریع به نمایش بگذارید. Arena Breakout: Realistic FPS  برای دانلود در اندروید و iOS از فروشگاه Google Play و App Store در دسترس است.

 

بازی Asphalt 9: Legends

بازی Asphalt 9: Legends

برای مسابقات پرسرعت در Asphalt 9: Legends آماده شوید. در این مسابقه آرکید هیجان انگیز، می توانید گرافیک های نفس گیر را تجربه کنید، ماشین رویایی خود را سفارشی کنید و با بازیکنانی از سراسر جهان به رقابت بپردازید. می توانید بازی Asphalt 9: Legends را برای iOS و اندروید از اپ استور و گوگل پلی استور دانلود کنید.

 

بازی Black Clover M

بازی Black Clover M

وارد دنیای جادویی Black Clover M: Rise Of The Wizard King شوید، جایی که می توانید با شخصیت های مورد علاقه خود مانند Asta، Yuno  و شخصیت های دیگر وارد یک ماجراجویی حماسی شوید. در نبردها شرکت کنید، توانایی های جدیدی به دست آورید و به یک جادوگر قدرتمند تبدیل شوید. Black Clover M برای اندروید و iOS برای دانلود از طریق فروشگاه Google Play و App Store در دسترس است.

 

بازی Black Desert Mobile

بازی موبایلی Black Desert Mobile

Black Desert Mobile قدرت گرافیک خیره کننده و شخصی سازی عمیق را در دستان شما می دهد. شما می توانید خود را در یک جهان باز عظیم غوطه ور کنید، در نبردهای حماسی بجنگید و یک MMORPG واقعاً همهجانبه را تجربه کنید. Black Desert Mobile برای iOS و Android برای دانلود از اپ استور و گوگل پلی استور در دسترس است و این بازی یکی از بهترین بازی های موبایلی رایگان برای بازی در سال 2024 است که باید آن را امتحان کنید.

 

بازی Brawl Stars

بازی Brawl Stars

Brawl Stars نبردهای سریع 3v3 و انواع حالت های بازی را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با تشکیل یک تیم با دوستان خود یا تنها در این بازی رقابت کنید. اگر برای مقداری اکشن آماده هستید،Brawl Stars  برای iOS و Android برای دانلود از فروشگاه App و Google Play Store در دسترس است.

 

بازی Call of Duty: Mobile

بازی Call of Duty: Mobile

بازی کالاف دیوتی موبایل  را در دستگاه تلفن همراه خود تجربه کنید. در نبردهای چندنفره و رویدادهای حماسی شرکت کنید و مهارت های خود را در یکی از محبوب ترین شوترهای موبایلی به نمایش بگذارید. امروز با دانلود Call of Duty: Mobile  برای iOS و Android از اپ استور و گوگل پلی استور به این بازی اکشن بپیوندید.

 

بازی Candy Crush Saga

بازی Candy Crush Saga

Candy Crush Saga یک بازی کلاسیک است که ذائقه شما را شیرین می کند. در این بازی لذت بخش و اعتیاد آور، آب نبات های رنگارنگ را مطابقت دهید، پازل ها را حل کنید و به اندازه صدها مرحله می توانید پیش بروید. اگر به دنبال اکشن Candy Crush Saga هستید، این بازی در اپ استور و گوگل پلی استور برای iOS و اندروید موجود است.

 

بازی Clash Royale

بازی Clash Royale

در بازی کلش رویال وارد عرصه شده و در نبردهای زمان واقعی شرکت کنید. با کاراکترهای Clash of Clans مورد علاقه خود کارت ها را جمع آوری و ارتقا دهید تا از نظر استراتژیک از حریفان خود پیشی بگیرید. کلش رویال برای iOS و اندروید از اپ استور و گوگل پلی استور در دسترس است، پس فوراً نبرد را شروع کنید.

 

بازی Clash of Clans

بازی Clash of Clans

در بازی کلش اف کلنز می توانید دهکده خود را بسازید، ارتشی را آموزش دهید و در جنگ های حماسی قبیله ای شرکت کنید. در این بازی استراتژی که ترکیبی از ساخت پایگاه و نبرد تاکتیکی است، به میلیون ها بازیکن در سراسر جهان بپیوندید. در کلش اف کلنز که برای اندروید و iOS از فروشگاه گوگل پلی و اپ استور دانلود می شود، قبیله خود را به پیروزی هدایت کنید.

 

بازی Devil May Cry: Peak of Combat

بازی Devil May Cry: Peak of Combat

طرفداران بازی های اکشن از Devil May Cry: Peak of Combat لذت خواهند برد. در این اقتباس بصری خیره کننده موبایل از سری محبوب Devil May Cry، در حالی که با انبوهی از دشمنان روبرو می شوید، خود را در نبردهای stylish غوطه ور کنید. Devil May Cry: Peak of Combat  اکنون برای اندروید و iOS از طریق فروشگاه گوگل پلی و اپ استور در دسترس است.

 

بازی eFootball 2024

بازی eFootball 2024

در eFootball 2024، می توانید هیجان فوتبال را تجربه کنید. تیم رویایی خود را ایجاد کنید، با بازیکنان دیگر رقابت کنید و توانایی های خود را در میدان مجازی به نمایش بگذارید. اگر به دنبال بهترین تجربه مجازی فوتبال هستید،eFootball 2024  برای اندروید و iOS از طریق فروشگاه گوگل پلی و اپ استور در دسترس است.

 

بازی Genshin Impact

بازی Genshin Impact

بازی Genshin Impact شما را به یک ماجراجویی خیره کننده جهان باز می برد. در این بازی بصری خیره کننده و یکی از بهترین بازی های RPG، دنیایی خارق العاده را کاوش کنید، قدرت های عنصری را باز کنید و رمز و راز Teyvat را حل کنید. اگر هنوز در ماجراجویی های Genshin Impact شرکت نکرده اید، این بازی برای اندروید و iOS از طریق فروشگاه گوگل پلی و اپ استور در دسترس است. Genshin Impact  یکی از بهترین بازی های موبایلی رایگان برای بازی در سال 2024 است.

 

بازی Harry Potter: Magic Awakened

بازی Harry Potter: Magic Awakened

Harry Potter: Magic Awakened به شما امکان می دهد در هاگوارتز جادوگر شوید. در کلاس ها شرکت کنید، با جادوگران دیگر دوئل کنید و اسرار جادویی دنیای جادوگران را کشف کنید. اگر می خواهید به هاگوارتز بپیوندید و به بهترین جادوگر تبدیل شوید، این بازی برای اندروید و iOS از طریق فروشگاه گوگل پلی و اپ استور در دسترس است.

 

بازی Honkai: Star Rail

بازی Honkai: Star Rail

به دنیای انیمه های جذاب Honkai: Star Rail که توسط HoYoverse معروف ساخته شده است شیرجه بزنید. در نبردهای نوبتی به گروهی از شخصیت‌ها فرمان دهید و اسرار یک جهان جایگزین را کشف کنید. اگر هنوز سوار قطار این بازی نشده اید، Honkai Star Rail  برای اندروید و iOS از طریق فروشگاه Google Play و App Store در دسترس است.

 

بازی Knighthood – RPG Knights

بازی Knighthood – RPG Knights

در  Knighthood – RPG Knightsسفری قهرمانانه را آغاز کنید. این RPG پر از اکشن به شما امکان می دهد با هیولاها مبارزه کنید، وسایل حماسی جمع آوری کنید و به یک شوالیه افسانه ای تبدیل شوید. Knighthood – RPG Knights برای اندروید و iOS از طریق فروشگاه Google Play و App Store در دسترس است. بنابراین، زره و شمشیرهای خود را آماده کنید تا در این بازی به بهترین شوالیه افسانه ای تبدیل شوید.

 

بازی Last Day on Earth

بازی Last Day on Earth

Last Day on Earth بازیکنان را برای زنده ماندن در دنیای پسا آخرالزمانی به چالش می کشد. در این بازی بقا همهجانبه، باید منابع را جمع آوری کنید، پناهگاه بسازید و از خود در برابر زامبی ها دفاع کنید. اگر فکر می کنید آنچه را که برای زنده ماندن در دنیای آخرالزمان زامبی در Last Day on Earth لازم است دارید، این بازی از طریق فروشگاه Google Play و App Store برای اندروید و iOS در دسترس است.

 

بازی League of Legends: Wild Rift

 

بازی League of Legends: Wild Rift

از هیجان League of Legends در دستگاه تلفن همراه خود لذت ببرید. در این اقتباس موبایلی از این بازی محبوب رایانه های شخصی، می توانید در نبردهای 5v5 به رقابت بپردازید، با تیم خود استراتژی داشته باشید و رتبه های خود را ارتقا دهید. League of Legends: Wild Rift  برای اندروید و iOS در فروشگاه گوگل پلی و اپ استور در دسترس است.

 

بازی Lords Mobile

بازی موبایل Lords Mobile

Lords Mobile به شما امکان می دهد بسازید، بجنگید و پیروز شوید. در این بازی استراتژی، شما می توانید اتحاد تشکیل دهید، ارتش رهبری کنید و با جنگ های حماسی پادشاهی مبارزه کنید تا مهارت های تاکتیکی خود را آزمایش کنید. اکنون به این سرگرمی بپیوندید.Lords Mobile  برای Android و iOS در فروشگاه Google Play و App Store در دسترس است.

 

بازی Marvel Snap

بازی Marvel Snap برای موبایل

قدرت ابرقهرمانان Marvel را در بازی Marvel Snap که یک بازی کارتی کلکسیونی دیجیتال است، آشکار کنید. در این بازی کارتی ابرقهرمانی، می توانید قهرمانان مورد علاقه خود را جمع آوری و ارتقا دهید، تیم قدرتمندی را جمع آوری کنید و با افراد شرور مقابله کنید. به قهرمانان یا تبهکاران بپیوندید. انتخاب باشماست. MARVEL SNAP برای اندروید و iOS در فروشگاه Google Play و App Store در دسترس است. اگر به بازی های مبتنی بر کارت علاقه دارید، این بازی یکی از بهترین بازی های موبایلی رایگان برای بازی در سال 2024 است.

 

بازی Mobile Legends: Bang Bang

بازی Mobile Legends: Bang Bang

به نبردهای شدید 5v5  در Mobile Legends: Bang Bang بپیوندید. قهرمان مورد علاقه خود را انتخاب کنید، با دوستان خود یک تیم تشکیل دهید و برای پیروزی در این MOBA موبایلی محبوب رقابت کنید. به میلیون‌ها بازیکنی بپیوندید که عاشق Mobile Legends شده‌اند که برای اندروید و iOS در فروشگاه Google Play و App Store در دسترس است.

 

بازی PUBG Mobile

بازی PUBG Mobile

PUBG Mobile هیجان ژانر بتل رویال را ارائه می دهد. به جزیره بروید، منابع را جمع آوری کنید و از حریفان خود پیشی بگیرید تا در این بازی پیروز شوید. PUBG MOBILE که در حال حاضر پایگاه بازیکن گسترده ای دارد، برای اندروید و iOS از طریق فروشگاه گوگل پلی و اپ استور در دسترس است.

 

بازی Pokémon Go

بازی Pokémon Go

Pokémon Go به شما اجازه می دهد تا وارد یک ماجراجویی در دنیای واقعی شوید. در این تجربه واقعیت افزوده، می‌توانید محیط اطراف خود را کاوش کنید، پوکمون‌ها را بگیرید و در نبردهای هیجان‌انگیزی بجنگید. asPokémon Go در اندروید و iOS از طریق فروشگاه Google Play و اپ استور در دسترس است.

 

بازی Pokémon Unite

بازی Pokémon Unite

به سایر مربیان در پوکمون یونیت بپیوندید. در این پوکمون MOBA منحصر به فرد، باید در نبردهای 5v5  شرکت کنید، با تیم خود استراتژی داشته باشید و امتیاز کسب کنید تا برنده شوید. اگر به MOBA و پوکمون علاقه دارید، بازی Pokémon Unite برای شما مناسب است و از طریق فروشگاه Google Play و App Store برای اندروید و iOS در دسترس است.

 

بازی Reverse: 1999

بازی Reverse: 1999

با Reverse: 1999 در زمان سفر کنید. معماها را حل کنید، محیط های الهام گرفته از سبک رترو (retro-inspired environment) را کشف کنید و اسرار این بازی موبایلی جذاب را کشف کنید. برای بازی در نقش Timekeeper آماده شوید. Reverse: 1999 برای اندروید و iOS از طریق فروشگاه Google Play و App Store در دسترس است.

 

بازی RuneScape – Fantasy MMORPG

بازی RuneScape – Fantasy MMORPG

خود را در دنیای فانتزی جاودانه RuneScape غوطه ور کنید. در این MMORPG افسانه ای، می توانید کوئست ها را کامل کنید، با هیولاها مبارزه کنید و با یک جامعه پر تکاپو تعامل کنید. دنیای RuneScape – Fantasy MMORPG را که برای اندروید و iOS از طریق فروشگاه Google Play و App Store در دسترس است، کاوش کنید.

 

بازی SimCity BuildIt

بازی SimCity BuildIt

SimCity BuildIt به شما این امکان را می دهد شهر خود را ایجاد و مدیریت کنید. در این شبیه‌سازی جذاب شهرسازی، منابع را بالانس می‌کنید، طرح‌بندی شهر را برنامه‌ریزی می‌کنید و رشد کلان شهر خود را تماشا می‌کنید. برای ساخت شهر رویایی خود با SimCity BuildIt  آماده شوید که برای اندروید و iOS از فروشگاه Google Play و App Store در دسترس است.

 

بازی Subway Surfers

بازی Subway Surfers

Subway Surfers به شما این امکان را می دهد که از میان مترو به سرعت عبور کرده و موانع را پشت سر بگذارید. این بازی دونده بی پایان، رفلکس های شما را در حین جمع آوری سکه ها و رقابت برای کسب امتیازات بالا مورد آزمایش قرار می دهد. Subway Surfers  را برای اندروید و iOS از فروشگاه گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید و خاطرات نوستالژیک خود را زنده کنید.

 

بازی  8 Ball Pool

بازی  8 Ball Pool

از سراسر جهان بازیکنان را به بازی کلاسیک 8 Ball Pool دعوت کنید. در این بازی چند نفره اعتیاد آور و رقابتی، می توانید مهارت های خود را به نمایش بگذارید، سکه به دست آورید و در جدول امتیازات صعود کنید. 8 Ball Pool برای اندروید و iOS از طریق فروشگاه Google Play و App Store در دسترس است.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support