تنظیمات دسترسی پذیری گرافیکی بازی Modern Warfare II

تنظیمات دسترسی پذیری گرافیکی بازی Modern Warfare II
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 470
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

بیش از نیمی از بازیکنان از تنظیمات دسترسی پذیری گرافیکی بازی  Modern Warfare II استفاده کردند. که نشان از محبوبیت بین بازیکنان کالاف دیوتی را نشان‌می دهد.

Sledgehammer توسعه‌دهنده بازی‌ و Activision Blizzard ناشر بازی نگاهی دقیق به گزینه‌های جدید دسترسی پذیری (accessibility) منتشر کرده‌اند که با Call of Duty: Modern Warfare III، پرفروش‌ترین بازی ماه گذشته، عرضه شده است. در رابطه با این موضوع، شرکت‌ها آمارهای جالبی را ارائه می‌دهند که نشان می‌دهد گزینه‌ها و ویژگی‌های دسترسی پذیری، بسیار محبوب بازیکنان هستند و برای همه کسانی که بازی‌های Call of Duty را بازی می‌کنند مفید است.

به عنوان مثال، بیش از 40 درصد از بازیکنان analog stick deadzone input خود را در Call of Duty: Modern Warfare II  سال گذشته سفارشی کردند. بیش از نیمی از بازیکنان در آن بازی تنظیمات دسترسی پذیری گرافیکی را نیز تنظیم کردند مانند تاری حرکتی (motion blur)، میدان دید و حرکت دوربین.

برای امسال Sledgehammer می‌گوید: Modern Warfare III راه‌های بیشتری را برای شخصی‌سازی تجربه بصری برای همه بازیکنان ارائه می‌کند مانند حالت کنتراست بالا که در کمپین موجود است که بازیکنان مبتلا به اختلال بینایی یا کوررنگی را قادر می‌سازد تا متحدان و دشمنان واضح تر خود را واضح تر ببینند. در این حالت، متحدان با رنگ سبز آبی و دشمنان با رنگ قرمز مشخص می‌شوند و این نشانگرهای بصری در زمان بازی در زمان واقعی تغییر می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های دسترسی پذیری جدید در Call of Duty امسال می‌توان به آپدیت اصلی منوی تنظیمات بازی اشاره کرد. Sledgehammer می‌گوید که اکنون تنظیمات برای شناسایی بهتر ویژگی‌های خاص مانند تگ‌های مربوط به تنظیمات حرکتی، بینایی، صدا و تنظیمات شناختی برچسب گذاری شده‌اند. به علاوه، این تگ‌ها را می‌توان فیلتر کرد.

در وبلاگ آمده است: به‌روزرسانی‌های اصلی تنظیمات کنترلر در Modern Warfare III جزئیات بیشتری را برای بازیکنانی که به دنبال شخصی‌سازی ورودی‌های خود هستند، ارائه می‌کند. این تغییرات همچنین بهتر در منو منعکس می‌شوند تا بازیکنان ما یک پیش‌نمایش بصری از تأثیر این تغییرات بر کنترل‌های آن‌ها ارائه دهد.

یکی از نمونه‌ها این است که منوی ورودی‌های deadzone اکنون تقریبی از نحوه واکنش استیک چپ دست یا راست دست به تغییرات با پیش‌نمایش بصری روی صفحه را نشان می‌دهد.

یکی دیگر از موارد اضافه شده جدید در Modern Warfare III یک پیش تنظیم دسترسی پذیری جدید به نام “Low Motor Strain” است. این پیش تنظیم با چند فشار یا نگه داشتن دکمه مورد نیاز و افزایش حساسیت، تلاش فیزیکی مورد نیاز هنگام بازی را کاهش می‌دهد. طبق نوشته‌های وبلاگ، «این پیش تنظیم به تنظیمات پیش‌فرض موجود می‌پیوندد که شامل کنترل‌های ساده، پشتیبانی صوتی/بصری، پشتیبانی بصری و کاهش حرکتی می‌شود و برای هرکسی که نیاز به ویژگی‌های دسترسی پذیری به بازی دارد، سریع‌تر می‌شود.

 

ثبت دیدگاه
iranmojo online support