معرفی بازی Arena Breakout

بازی Arena Breakout
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1712
  • دیدگاه 1
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

معرفی بازی Arena Breakout

از زمانی که بازی ها را بوسیله دسته بازی و کیبورد انجام میدادید تا به امروز که با حرکت دست های خود بر روی صفحه لمسی گوشی هوشمند این کار را انجام می دهید بازی های سبک شوتری همیشه طرفداران زیادی داشته و افراد از هر سنی به این سبک بازی ها علاقه داشتند، از گذشته تا به امروز بازی های تفنگی زیادی ساخته شده و معروف ترین آن ها کالاف دیوتی موبایل،standoff 2 و….است.ما در این مقاله به معرفی بازی Arena Breakout که یک بازی شوتری اول شخص به سبک واقع گرایانه است پرداخته ایم.

بازی Arena Breakout

بازی Arena Breakout

بازی Arena Breakout یک بازی شوتری آنلاین چند نفره است اما با سبکی متفاوت ،امروزه که اکثر استودیو های بازی سازی به سمت بازی های مدرنیته و فانتزی می روند استودیوی بازی سازی Level Infinite این بازی واقع گرایانه را در 16نوامبر 2022 برای دو سیستم عامل اندروید وios منتشر کرده است.

برخلاف دیگر بازی های شوتری و سبک اکشن که بازی های سرعتی هستند حرکات در این بازی بصورت آهسته انجام می شود که همین باعث تفکر و نشانه گیری دقیق تر شخصی که بازی می کند می شود.

کارکتر بازی Arena Breakoutشما در بازی آرنا بریک اوت متوانید کارکتر بازی را شخصی سازی کنید و آزادانه حرکت کنید،عکاسی کنید و دوربین را به هر جهتی که میخواهید هدایت کنید.

نسخه اندروید بازی Arena Breakout

نسخه ios بازی Arena Breakout

گیم پلی بازی Arena Breakout

 بازی Arena Breakoutبازی Arena Breakout در سبک اکشن مانند یک شبیه ساز جنگی است، شما باید به منطقه نبرد بروید و قبل از رقبا تجهیزات را غارت کنید و در برابر سایر بازیکنان جان سالم به در ببرید در واقع هدف در در این بازی این است که تا میتوانید غارت کنید و زنده از منطقه مبارزه فرار کنید تا بتوانید تجهیزات بدست آمده را بفروشید و برای بازی بعدی خود آمادگی بیشتری داشته باشید.

همه ی این ها تا زمانی است که بتوانید زنده بمانید اگر توسط رقبا کشته شوید همه چیز خود را از دست می دهید، همین موضوع باعث شده که ساده ترین تجهیزات در این بازی اهمیت پیدا کنند.

البته که قبل از هر بازی این امکان را دارید که اسحله و مهماتی برای خود انتخاب کنید. شما دربازی Arena Breakout بیشتر اجسامی که در خانه ها وجود دارد را میتوانید از آن خود کنید حتی اگر کاربردی نباشد زیرا میتوانید آن ها را به پول تبدیل کنید، اما به شرطی که بتوانید از نقشه جنگ زنده خارج شوید.

گرافیک بازی آرنا بریک اوت

گرافیک بازی آرنا بریک اوتگرافیک سه بعدی آرنا بریک اوت واقعا چشمگیر و واقع گرایانه است.تصویر خارق العاده و حرکت دادن آسان دوربین به شما کمک می کند تا تمام دشمنان و آیتم هایی که در نقشه هستند را پیدا کنید.و به بقای شما در برابر دشمن کمک می کند.

آرنا بریک اوت دارای جلوه های بصری فوق العاده و دنیای وسیعی برای کشف است که در آن می توانید مهارت هدف گیری خود ر به رخ بکشید.

برنده بازی Arena Breakout باشید

تجهیزات بازی Arena Breakoutدر بازی آرنا بریک اوت با استفاده از اسلحه های آتشین و آیتم های وسعی که وجود دارد در حملات شرکت کنید، به کمک نارنجک ها و چاقو های تیز دشمنان را از پا در بیاورید و از راهروهای پیچ در پیچ ساختمان ها و مسیر های سخت عبور کنید.

همچنین می توانید در مناطقی مانند تنه درختان یا صخره ها برای استتار استفاده کنید. در این بازی همیشه محتاط باشید، نگذارید دشمنان شما را رهگیری کنند.

شجاعانه بازی کنید، هدف گیری های درست داشته باشید و برای بقا بجنگید تا در این میدان نبرد پیروز شوید و جان سالم بدر ببرید.

سوالات متداول

آیا بازی Arena Breakout یک بتل رویال است؟

بله این بازی یک بتل رویال است و ماموریت شما فرار از مکان تاریکی است،بخاطر داشته باشید اگر کشته شوید همه چیز خود را از دست می دهید.

آیا بازی آرنا بریک اوت رایگان است ؟

این بازی موبایلی یک بازی رایگان است شما می توانید آن را از فروشگاه های موبایلی دانلود کنید و بازی کنید اما برای استفاده از امکانات و تجهیزات بیشتر و سریع تر می توانید خرید های درون برنامه ای داشته باشید،ما در ایران موجو این امکان را برای شما فراهم آورده ایم.

آیا بازی Arena Breakout را با pc می شود بازی کرد؟

بازی Arena Breakout یک بازی انحصاری برای گوشی های هوشمند است اما امروزه با وجود برنامه های شبیه ساز موبایل بر روی کامپیوتر هر بازی را می توانید با pc انجام دهید.

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

1 دیدگاه
  • خانم موسوی

    مفید بود ممنون از شما

iranmojo online support