راهنمای جامع خرید اکانت کلش آف کلنز

راهنمای جامع خرید اکانت کلش آف کلنز

یکی از راه‌های کسب درآمد از بازی کلش اف کلنز، فروش اکانت آن است و بسیاری از بازیکنان پس از این که اکانت‌شان به لول خاصی رسید، اقدام به فروش آن می‌کنند. شما می‌توانید با خرید این اکانت‌ها، ماه‌ها در زمان خود صرفه‌جویی کرده و بازی را از لول‌های بسیار بالاتری آغاز کنید. با این حال نکاتی وجود دارد که باید در زمان خرید اکانت کلش آف کلنز در نظر بگیرید. در ایران موجو از علاوه بر خرید جم کلش آف کلنز در این محتوا به بررسی جامع نکات خرید اکانت کلش آف کلنز می‌پردازیم.

مزایای خرید اکانت کلش آف کلنز

در واقع مهم‌ترین مزیتی که خرید اکانت کلش آف کلنز دارد، این است که شما در زمان صرفه‌جویی می‌کنید. اگر از لول ۱ شروع به بازی کنید، چند سال طول می‌کشد تا همه چیز را به لول‌های ۱۰ و بالاتر برسانید و در این صورت زمان زیادی طول می‌کشد تا به سطح بازیکنان حرفه‌ای برسید و ممکن است که هیچ‌گاه نتوانید با حرفه‌ای‌ترین بازیکنان کلش اف کلنز روبه‌رو شوید.

با خرید اکانت کلش آف کلنز تمام این انتظارها را از بین می‌برید و از همان ابتدا وارد سطح بازیکنان حرفه‌ای می‌شوید و اگر اکانت مناسبی پیدا کنید، بازی را به جای تاون هال لول ۱، با تاون هال لول ۱۰ به بالا شروع می‌کنید و می‌توانید از همان ابتدا بیش‌ترین هیجان بازی را تجربه کنید برای حرفه‌ای شدن در این بازی جذاب، می‌توانید مقاله‌ای با عنوان آموزش بازی کلش اف کلنز به صورت کاملا حرفه ای را مطالعه کنید. این مقاله به شما نکات و استراتژی‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد که می‌تواند سطح بازی شما را به‌طور چشمگیری ارتقا دهد و شما را به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل کند.

خرید اکانت کلش آف کلنز باعث می‌شود تا به آیتم‌ها و جواهرات مختلفی دسترسی داشته باشید که بازیکن صاحب اکانت در طی سال‌ها بازی کردن، آن‌ها را جمع‌آوری کرده است همچنین از همان ابتدا می‌توانید در قوی‌ترین قبلیه‌ها عضو شوید و به غنایم بسیار بیش‌تری دست پیدا کنید.

ریسک‌های خرید اکانت کلش آف کلنز

  • فروشنده ممکن است پس از دریافت پول، اکانت را به شما تحویل ندهد.
  • نمی‌توانید به شکل کامل اطمینان داشته باشید که فروشنده پس از فروش اکانت، از آن استفاده نمی‌کند.
  • ممکن است یک اکانت به چند خریدار مختلف فروخته شود.
  • وضعیت اکانت قبل از خرید نامشخص است؛ ممکن است اکانت از قبل بن شده باشد و نتوانید وارد آن شوید.
  • اکانت خریداری‌شده هیچ‌گاه امنیت کامل نخواهد داشت؛ سوپرسل نمی‌تواند برای اکانت‌های فروخته‌شده یا خریداری‌شده پشتیبانی ارائه دهد.
  • حتی اگر خرید اکانت کلش اف کلنز موفقیت‌آمیز باشد، همچنان خطر و ریسک بن شدن اکانت وجود دارد؛ چرا که قوانین سوپرسل را نقض کرده‌اید.

در زمان خرید اکانت کلش آف کلنز چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

  • امنیت اکانت
  • نسبت قیمت اکانت به ارزش آن
  • اعتبار فروشنده اکانت
  • بررسی سایت خرید اکانت کلش اف کلنز

امنیت اکانت کلش آف کلنز

قبل از هرچیزی باید امنیت اکانتی را که می‌خواهید بخرید، بررسی کنید که در اکانت از آیتم‌های غیر رسمی و غیر معمول استفاده نشده باشد و صاحب آن از تقلب‌های مختلف استفاده نکرده باشد حتی یک بار استفاده از چیت‌ها و هک‌های کلش اف کلنز، احتمال بن شدن اکانت را بسیار بالاتر می‌برد.

بهتر است سابقه خرید جم اکانت را بررسی کنید و در صورت مشکوک بودن، آن اکانت را نخرید زیرا سوپرسل حساسیت زیادی در خرید جم ناامن و هکی دارد و اگر اکانتی که می‌خرید، سابقه این کار را داشته باشد، احتمالا با بن شدن آن روبه‌رو خواهید شد همچنین با مطالعه مقاله آموزش استراتژی‌های جمع‌آوری الماس در کلش آف کلنز می‌توانید با روش‌های مختلف به‌دست آوردن الماس‌ها آشنا شوید. این مقاله به شما کمک می‌کند تا به‌صورت هوشمندانه و کارآمد، منابع ارزشمند بازی را جمع‌آوری کرده و از آن‌ها برای پیشرفت سریع‌تر در بازی استفاده کنید.

نسبت قیمت اکانت به ارزش آن برای کلش آف کلنز

برای این که قیمت اکانت کلش اف کلنز را متوجه شوید، باید آن را با قیمت اکانت‌های دیگر مقایسه کنید که ارزش اکانت با لول تجهیزات، لول تاون هاول، لول کاربر و میزان منابع مشخص می‌شود. قیمت نهایی باید با توجه به این موارد تعیین شود و در صورتی که اکانت‌هایی با ارزش بالاتر ولی قیمت پایین‌تر وجود داشته باشند، نباید اکانت مورد نظرتان را خریداری کنید.

همچنین باید بررسی کنید که تجهیزات هم لول بالایی داشته باشند و تنها تاون هال ارتقا پیدا نکرده باشد و بسیاری از افراد تاون هال را تا لول مکس ارتقا می‌دهند اما تجهیزات‌شان را در لو‌ل‌های پایین‌تر و حتی لول‌های زیر ۱۰ نگه می‌دارند. این اکانت‌ها باید قیمت پایینی داشته باشند، چرا که تنها روی تاون هال سرمایه‌گذاری شده است و شما باید تمام ارتقاها را خودتان با جمع‌آوری منابع انجام دهید. درنتیجه لول تجهیزات، لول کاراکترها، لول اسپل‌ها، لول ساختمان‌ها و هر آیتم دیگری را نسبت به لول تاون هال بررسی کرده و سپس ارزش اکانت را تعیین کنید.

به طور کلی موارد زیر روی قیمت اکانت کلش اف کلنز تاثیر دارند:

  • لول اکانت
  • خاص بودن اسم اکانت
  • امکان تغییر اسم اکانت
  • تعداد تجهیزات و دیوارهایی که به لول مکس رسیده‌اند
  • تعداد جم
  • لول دهکده شب اکانت

یادتان باشد که می‌توانید با جست‌وجوی زیاد و صبور بودن، بهترین اکانت‌های کلش اف کلنز را با قیمتی پایین و مناسب خریداری کنید. اولین اکانتی را که می‌بینید با قیمتی بالا نخرید؛ در عوض بیش‌تر جست‌وجو کنید تا اکانتی بهتر را با قیمتی مناسب‌تر پیدا کنید.

اعتبار فروشنده اکانت کلش آف گلنز

تفاوتی ندارد که از چه پلتفرم و بستری برای خرید اکانت کلش اف کلنز استفاده می‌کنید، باید سابقه فروشنده اکانت در آن پلتفرم را بررسی کنید. اگر اکانت دیگری قبلا توسط این فروشنده به فروش رسیده است، وضعیت آن اکانت را بررسی کرده و در صورت امکان، نظر خریدار را هم بپرسید. در صورتی که هیچ مشکلی نبود، می‌توانید اکانت را خریداری کنید.

 سایت معتبر برای خرید اکانت کلش اف کلنز

سایت و کانالی را که قرار است اکانت را از آن بخرید، به طور کامل بررسی کنید و نماد اعتماد و اعتبار سایت را بررسی کنید و همچنین در سایت‌ها و نظرسنجی‌های مختلف به دنبال امتیاز آن سایت باشید. نظرات کاربران دیگر راجع به آن سایت را مطالعه کنید و تنها در صورتی خرید اکانت کلش اف کلنز را ادامه دهید که نظرات مثبت بسیار بیش‌تر از نظرات منفی باشند.

آموزش خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز

اگر اکانت سطح بالایی دارید و می‌خواهید آن را بفروشید یا به دنبال اکانت‌های خوبی برای خرید هستید، باید از سایت‌ها و برنامه‌های مختلف استفاده کنید. به دلیل این که سوپرسل خرید و فروش اکانت را ممنوع کرده است، درنتیجه نمی‌توانید این کار را به شکل مستقیم از طریق خود بازی انجام دهید. امکان تغییر مالکیت اکانت از طریق بازی وجود ندارد.

سایت‌های مختلفی تاسیس شده‌اند که بازیکنان اکانت‌های خودشان را در آن‌ها قرار داده و منتظر یک خریدار باقی می‌مانند. سپس شما به عنوان خریدار باید اکانت مورد نظر را انتخاب کرده و پس از پرداخت هزینه، ایمیل و رمز اکانت را دریافت کنید. اگر این کار را در سایت و کانال معتبری انجام دهید، مشکلی به وجود نمی‌آید.

قوانین سوپرسل راجع به خرید اکانت کلش آف کلنز

متاسفانه خرید، فروش و هرگونه اشتراک‌گذاری اکانت‌های کلش اف کلنز توسط بازیکنان یا موسسات دیگر، خلاف قوانین سوپرسل است. درصورتی که سوپرسل از این اتفاق آگاه شود، اکانت مورد نظر را بن کرده و دسترسی به آن را قطع می‌کند. طبق قانون سوپرسل شما نباید اکانت‌ها را به فروش برسانید یا از شخصی اکانتی را خریداری کنید. همچنین استفاده از اکانت یک شخص دیگر یا استفاده از اکانتی با هویتی غیر از هویت خودتان ممنوع است.

شاید مقاله نقد و بررسی بازی کلش اف کلنز (Clash Of Clans) در رسانه ایموجو برای شما جذاب باشد.

نظر شما راجع به خرید اکانت کلش آف کلنز چیست؟

در این محتوا به طور جامع خرید اکانت کلش اف کلنز را بررسی کرده و مزایا و ریسک‌های این کار را شرح دادیم. با توجه به این که سوپرسل این کار را تایید نمی‌کند، نظر شما راجع به خرید اکانت کلش اف کلنز چیست؟ آیا به نظرتان ارزش دارد با خرج پول واقعی،‌ اکانت کلش را خریداری کرده و ده‌ها ماه از عمرتان را صرف رشد یک اکانت نکنید؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید و تجربه‌تان از خرید اکانت کلش اف کلنز را برای ما و بازیکنان دیگر بنویسید.

سوالات متداول

آیا خرید اکانت کلش آف کلنز ارزش دارد؟

اگر طرفدار واقعی این بازی باشید، خرید اکانت کلش آف کلنز می‌تواند بسیار به صرفه باشد، چرا که لازم نیست ماه‌ها برای رشد یک اکانت از لول ۱ زمان بگذارید.

آیا خرید اکانت کلش آف کلنز امن است؟

با توجه به این که سوپرسل این کار را تایید نمی‌کند، احتمال بن شدن اکانت در صورت فهمیدن شرکت سازنده، وجود دارد.

چرا خرید اکانت کلش آف کلنز انجام دهیم؟

خرید اکانت کلش آف کلنز به شما امکان می‌دهد بدون صرف زمان طولانی، سریع‌تر به سطوح بالا و منابع بیشتر دسترسی پیدا کنید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • شیما

    بعد از خرید اکانت کلش اف کلنز میشه اسم و تغییر داد ؟؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      بله در کلش آف کلنز شما معمولاً می‌توانید یک بار نام کاربری خود را به‌صورت رایگان تغییر دهید. برای تغییر نام کاربری بیشتر، نیاز به پرداخت جواهرات (Gems) دارید. بنابراین مطمئن شوید که نام فعلی اکانت خریداری‌شده برای شما قابل قبول است یا جواهرات کافی برای تغییر آن دارید.

  • فرزانه

    خب خرید اکانت کلش اف کلنز انجام بدم بد چجوری بفروشم

    • پشتیبانی ایران موجو

      فروش اکانت کلش آف کلنز از نظر سوپرسل غیرقانونی است و توصیه نمی‌شود و اگر تصمیم به فروش دارید، باید این کار را با آگاهی کامل از خطرات انجام دهید و اطلاعات اکانت را با احتیاط و درک کامل از شرایط انتقال دهید.

iranmojo online support