0 تا 100 آشنایی با بازی آنلاین فری فایر

آشنایی با بازی فری فایر

بازی آنلاین فری فایر یک بازی مهیج و محبوب و در سبک اکشن است که شرکت 111 dots studio آن را تولید کرده است. بازی فری فایر  یک بازی اکشن و بقا محسوب می‌شود. همچنین این بازی برای سیستم عامل اندروید طراحی شده و در گوگل پلی به صورت رایگان برای کاربران قرار داده شده است. میلیون‌ها کاربر در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند. با آموزش بازی فری فایر می توانید به تمامی مراحل بازی تسلط پیدا کنید و از بازی کردن نهایت لذت را ببرید.

معرفی بازی آنلاین فری فایر

بازی آنلاین فری فایر به صورت سوم شخص است و ۴۰ نفر در یک جزیره دور افتاده وجود دارند که نهایتاً یک نفر از آن‌ها زنده خواهد ماند و در نهایت پیروز خواهد شد. در جدیدترین آپدیت بازی تعداد به ۵۰ نفر در جزیره به روز رسانی شده است و حتی در بروز رسانی‌های بعدی ممکن است این تعداد افراد باز هم افزایش پیدا کنند.

در این بازی کسی برنده می‌شود که بتواند از کارهایی که بازیکنان دیگر برای کشتن او انجام می‌دهند، جان سالم به در ببرد. در بازی Free Fire هر یک از بازیکنان می‌توانند کارهای مختلفی را انجام دهند و این جزیره دارای اقلیم‌های مختلف است که ممکن است نبرد هر یک از بازیکنان در هر کدام از این اقلیم‌ها و مکان‌ها اتفاق بیفتد. همانطور که در بالا اشاره شد این بازی یک بازی چند نفره محسوب می‌شود و یک بازی متفاوت و به‌یاد ماندنی است که تجربه خوبی از بازی اکشن و بقا برای شما به ارمغان می‌آورد. در بازی فری فایر هر چه که زمان می‌گذرد ابعاد جزیره کوچک‌تر می‌شود و احتمال این که بازیکنانی که در آن جزیره حضور دارند همدیگر را ببینند، افزایش پیدا می‌کند.

free fire online game

بازی آنلاین free fire

ویژگی‌های بازی آنلاین فری فایر

بازی آنلاین فری فایر ویژگی‌‌هایی دارد که در زیر می‌توان به آن‌ها اشاره کرد:
1- در این بازی شما می‌توانید به صورت آزادانه برای پیدا کردن سلاح و دیگر آیتم‌های کشتن سایر بازیکنان جستجو انجام دهید.
2- می‌توانید در میان افراد آن جزیره نبرد کنید و در نهایت به  آخرین فردی که در آن جزیره باقی می‌ماند تبدیل شوید و این یعنی پیروزی.
3- در این بازی می‌توانید در  اقلیم‌های مختلف و محیط های متنوع قرار بگیرید و در آن‌ها به نبرد بپردازید و برای بقای خود تلاش کنید.
4- ساخت و طراحی بازی فری فایر بسیار عالی است و رقابت در آن بسیار هیجان‌انگیز و نفس گیر است.
5- بازی آنلاین فری فایر یکی از بازی‌های مهیج و جذاب محسوب می‌شود.
6- این بازی از گروه بازی‌های آنلاین است.

7- در گوشی و تبلت می‌توانید آن را به راحتی انجام دهید

8- همچنین در بازی Free Fire می‌توانید روش‌ها و ایده‌های مختلفی را برای کسب پیروزی امتحان کنید.

9- با توجه به مهارت‌های خود می‌توانید برای نابود کردن رقیبان  تلاش کنید.

10- به تمامی سلاح‌های مختلف در این بازی دسترسی دارید.

11- این بازی، یک بازی جهان باز است.

بازی آنلاین فری فایر

بازی آنلاین فری فایر Garena Free Fire

کلام آخر درباره بازی آنلاین فری فایر

شما با انجام این بازی فرصت تجربه‌ یک بازی اکشن و پرهیجان را به خود می‌دهید که اتفاقا بسیار پرطرفدار بوده و میلیون‌ها بار در گوگل پلی دانلود شده است. شما برای دانلود این بازی احتیاج به پرداختی نخواهید داشت زیرا دانلود و نصب بازی رایگان است. اما برای داشتن برخی امکانات جذاب داخل بازی احتیاج به پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهید داشت.

برای پیشرفت در بازی فری فایر شما به پول یا الماس بازی فری فایر نیاز دارید. برای خرید جم در فری فایر شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی خرید جم ایران موجو (سایت خرید جم فری فایر) اقدام نمایید. این فروشگاه یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد و شما می توانید یک خرید ارزان را تجربه نمایید.

شما برای ما از بازی آنلاین فری فایر بنویسید

بازی آنلاین فری فایر یکی از منحصر به فردترین و مهیج ترین بازی هایی است که مخاطبین می توانند آن را تجربه کنند. در این مطلب از سایت ایران موجو به طور کامل این بازی را مورد بررسی قرار دادیم. چنانچه جای گزینه ای را در بین توضیحات خالی دیدید، آن را در انتهای این مطلب با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را کرده باشید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

3 دیدگاه
  • Sajad Bilack

    ممنون راهنمایی های خوبی کردید واقعا سایت شما معرکس

    • احمد فندرسکی

      ممنون شما لطف دارید

    • آرش شوب چاری

      عالی راهنمایی خوبی و خیلی های دیگه کردید

iranmojo online support