آموزش درخواست دوستی در بازی فری فایر با چند کلیک!

آموزش درخواست دوستی در بازی فری فایر با چند کلیک!

بازی Free Fire با موفقیت وارد عرصه‌ بازی‌ های Battle Royale شده و با استفاده از گزینه ‌های تنظیمات گسترده ‌اش، امکان شخصی‌ سازی بازی برای هر بازیکن فراهم شده است. اگر می ‌خواهید بدانید چگونه درخواست دوستی در بازی فری فایر را برای یک بازیکن دیگر ارسال کنید، می ‌توانید در آموزش کوتاه و مختصری که ما در این مقاله فراهم کردیم، قدم به قدم این کار را یاد بگیرید ما در ایران موجو قصد داریم از آموزش بازی فری فایر به نحوه درخواست دوستی در بازی فری فایر بپردازیم.

نحوه درخواست دوستی در بازی فری فایر

  • Friends
  • Platform Friends
  • Friend
  • received request

درخواست دوستی در فری فایر به شما این امکان را می‌دهد تا با دوستان خود به صورت تیمی بازی کنید، تاکتیک‌ها و استراتژی‌های گروهی را به کار ببرید و از پشتیبانی و همکاری آن‌ها بهره‌مند شوید و با داشتن دوستان در لیست دوستان خود، می‌توانید به راحتی به آن‌ها پیام دهید، تیم‌های چند نفره تشکیل دهید و در مسابقات مختلف شرکت کنید همچنین مقاله چگونه در بازی فری فایر یار شویم؟ راهنمای دیگری در این زمینه است که بدانید چگونه با دوستان خود بازی کنید. برای انجام درخواست دوستی در بازی فری فایر مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

وارد شدن به قسمت Friends

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌ کنید، ابتدا باید روی علامت دوستان که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید و سپس یک صفحه جدید باز می ‌شود و تمام دوستانی که قبلاً به بازی خود اضافه کرده ‌اید را در آنجا خواهید دید اگر به تب دوستان پلتفرم بروید، تمام لیست دوستان فیس بوک خود را در حال بازی Free Fire خواهید دید.

ورود به تب Platform Friends

برای این کار باید به قسمت Add رفته و سپس نوار جستجو را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد و در اینجا می‌ توانید نام مستعار دوست مورد نظرتان را جستجو کرده و درخواست دوستی به او ارسال کنید و اگر با استفاده از نام مستعار موفق به یافتن دوست خود نشدید، می ‌توانید از Id بازیکن استفاده کنید و برای یافتن Id بازیکن، به پروفایل فرد مورد نظر رفته و Id را که زیر نام او نمایش داده شده است، یادداشت کنید و سپس با استفاده از این Id می ‌توانید در نوار جستجو دوست خود را پیدا کنید.

اضافه کردن Friend

وقتی همدیگر را پیدا کردید، باید روی گزینه inspect کلیک کرده تا اطلاعات فرد را مشاهده کنید و سپس با توجه به اطلاعات موجود، این مورد را تأیید یا رد کنید و بعد از آن، باید روی آیکون Add درست در کنار نام او کلیک کنید.

ورو به صفحه received request

با کلیک روی آن، یک اعلان برای درخواست دوستی در بازی فری فایر ارسال شده دریافت خواهید کرد و برای پذیرش درخواست دوستی، ابتدا باید به تب Friends بازی بروید و سپس روی دکمه Requests در پایین لیست دوستان کلیک کنید تا وارد صفحه جدیدی شوید حالا باید به بخش Received Requests بروید تا لیست تمامی درخواست ‌های در انتظار را مشاهده کنید و برای هر درخواست دو گزینه Agree یا Reject پیش رو خواهید داشت. اگر روی دکمه Agree کلیک کنید، با آن فرد دوست خواهید شد و می ‌توانید با او بازی کنید اما اگر گزینه Reject را انتخاب کنید، درخواست دوستی از لیست شما حذف خواهد شد.

درخواست دوستی در بازی فر ی فایر چه مزایایی دارد ؟

در بازی فری فایر، اضافه کردن دوستان و درخواست دوستی می‌تواند فواید متعددی داشته باشد که به تجربه بازی شما کمک می‌کند و با داشتن دوستان در لیست دوستان خود، می‌توانید با آن‌ها به صورت تیمی و گروهی بازی کنید و از هماهنگی بهتر در بازی‌های تیمی بهره‌مند شوید که این همکاری می‌تواند شانس شما برای پیروزی را افزایش دهد و با دوستان خود می‌توانید تاکتیک‌ها و استراتژی‌های خاصی را در بازی پیاده کنید که این کار به بهبود عملکرد تیم کمک می‌کند و بازی کردن با دوستان خود می‌تواند لذت بیشتری داشته باشد و انگیزه شما را برای ادامه بازی افزایش دهد.

این کار می‌تواند تجربه بازی را سرگرم‌کننده‌تر کند و در بسیاری از بازی‌ها، از جمله فری فایر، بازیکنان می‌توانند به دوستان خود گروهی بازی کنند و هدایایی ارسال کنند و از آن‌ها هدایا دریافت کنند که این هدایا می‌توانند شامل آیتم‌های درون بازی مانند سکه، الماس، لباس‌ها و اسکین‌ها باشند و داشتن دوستان در بازی می‌تواند به شما احساس پشتیبانی و تعلق به یک جامعه بزرگتر بدهد که این می‌تواند به شما کمک کند که در مواقع دشوار و چالش‌برانگیز بازی انگیزه خود را حفظ کنید که با خواندن مقاله چگونه در بازی فری فایر گروهی بازی کنیم؟ میتوانید اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.

اگر میخواهید بصورت رایگان در بازی فری فایر لباس دریافت کنید میتوانید مقاله آموزش صفر تا صد گرفتن لباس رایگان در بازی فری فایر را در رسانه ایموجو آموزش ببینید.

شما برای ما از درخواست دوستی در فری فایر بنویسید

آموزش درخواست دوستی در فری فایر، یکی از مواردی است که برای بسیاری از کاربران این بازی مهم و جذاب است و درخواست دوستی نه تنها به شما کمک می کند تا بازی را بهتر بشناسید، بلکه به شما امکان برقراری ارتباط با سایر بازیکنان را هم می دهد اما مهمترین نکته در مورد درخواست دوستی، رعایت قوانین و آداب اجتماعی است. با این روش ها، مطمئنا تجربه بازی شما بهبود خواهد یافت و شما همچنین محبوبیت بالاتری در جامعه فری فایر خواهید داشت.

سوالات متداول

چگونه می ‌توانم درخواست دوستی را در فری فایر ارسال کنم؟

برای ارسال درخواست دوستی، به پروفایل بازیکنی که می‌خواهید با آن دوست شوید بروید و گزینه اضافه به دوستان یا دعوت به بازی را انتخاب کنید.

چگونه می‌ توانم درخواست دوستی را بپذیرم یا رد کنم؟

برای پذیرش یا رد درخواست‌ های دوستی، به تب Friends بازی بروید، در بخش Requests بر روی درخواست دریافتی کلیک کنید و سپس گزینه Agree یا Reject را انتخاب کنید.

آیا می ‌توانم درخواست دوستی را به چند نفر ارسال کنم؟

بله، در فری فایر می ‌توانید درخواست دوستی را به چند نفر ارسال کنید و با بیش از یک شخص در بازی دوست شوید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

29 دیدگاه
  • عباس

    برای درخواست دوستی در فری فایر نیاز به سرعت اینترنت هست؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام بله شما انلاین هستید و نیاز هستش که سرعت اینترنت شما بالا باشد

  • سینا

    سلام من نمیتونم با دوستم بازی کنم چرا

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام با ایپی یک کشور به هم درخواست بدید

  • طاها

    من میخوام دوستمو تو فری فایر اد کنم درخواست برایش ارسال میشه اما میگه وقتی میخواد رو قبول بزنه این پیام رو میده player selected not in same region ، یعنی چی ؟ کسی میدونه باید چکار کنم ؟

    • حامد فندرسکی

      سلام باید جفتتون داخل یک ریجن باشید والا نمیشه یا اینکه جفتتون با ایپی یک کشور وارد بشید

  • Roya Pahang

    سلام من ایدی دوستامو میزنم نمیاد خاهش میکنم بگین مشکلش چیه از گوشیه یا بازی؟

    • حامد فندرسکی

      سلام با دوستتون هماهنگ کنید با ایپی یک کشور به هم درخواست بدید مشکلتون رفع میشه

  • arsam

    دوستان یک vpn برای فری بگین

    • پشتیبانی ایران موجو

      شاید مقاله بهترین DNS برای گیم در این زمینه به شما کمک کند.

  • نازی

    سلام من به دوستم درخواست میدم اما میگه بازیکن در آن منطقه نیست وقتی دوستم به من درخواست برای اون هم همین میاد میشه راهنمایی کنید؟

    • طاها

      آره برای من هم همین مشکل وجود داره لطفا کسی راهنمایی کنه

  • مجتبی

    سلام سوال دارم پیدا کردن دوست حتما باید هر دو طرف از یک برنامه پشتیبانی مثل فیسبوک یا گوگل یا وی کی استفاده کرده باشن یا نه مهم نیس

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر فرقی نداره

  • امیر

    سلام من تو بازی درخواست دوستی که میدم قبول میشه برای طرف و میاد توی ادام ولی وقتی هم من و هم اون ط بازی آن میشیم برا همدیگه میزنه آفلاین در صورتی که هر دومون آنلاینیم مشکل اکانت طرفه چون یه نفر دیگه رو هم زدیم بازم براش آفلاین زد مشکل چیه؟؟

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر یکبار جفتتون با یه وی پی ان و یه کشور وارد بشید

  • ایلیا

    سلام من هم با فیلتر شکن امتحان گردم هم بدون فیلتر شکن هرچی اسم دوست هامو میزنم نمیاد یوزر آیدی هاشونو میزنم نمیاد میشه راهنمایی کنین کلن باز میکنم ک تو کلن پیداشون کنم بازم نمیاد اسم کلن نمیاد
    لول هامون یکی ۱۰ یکی ۱۶ و یکی ۲۱ هست

  • محمد

    سلام من وقتی میخوام درخواست دوستی دوستم قیول کنم این گزینه ندارهRequest

    • حامد فندرسکی

      سلامم با فیلترشکن وارد بشید مشکلتون حل میشه

  • محمد پارسا رحیم پور

    سلام دوستان من وقتی اسم دوستم و آیدی شو میزنم دوستم نمیاد چرا فقط اون دوستم نمیاد بقیه دوست هامو میزنم میاره

    • حامد فندرسکی

      سلامم باید با فلیترشکن تست کنید

  • Sasan

    سلام لطفاً کمکم کنید
    من وقتی آیدی دوستامو وارد می کنم علامت + رو میاره اما درخواستم برای دوستام نمایش داده نمی شه و اونا هم نمی تونن به من درخواست دوستی بدن.
    لطفاً راهنمایی کنید

    • حامد فندرسکی

      سلام باید با فیلترشکن تست کنید

  • محمد

    سلام ایدیو کجا بزنیم

    • حامد فندرسکی

      سلام در قسمت نام کاربری

iranmojo online support