بازی کال آف دیوتی، تازه به دوران رسیده پرطرفدار

بازی کال آف دیوتی ، تازه به دوران رسیده پرطرفدار
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 574
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

بازی کال آف دیوتی موبایل در یکم اکتبر سال دو هزار و نوزده از استودیو اکتیویژن (Activision) منتشر شد. این بازی برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس است. در بیست و چهار ساعت اول این بازی بیش از بیست میلیون دانلود در گوگل پلی به همراه داشت که تقریبا دو میلیون دلار برای سود برای شرکت اکتیویژن بود. برای آشنایی بیشتر با این بازی شگفت انگیز در ادامه مطلب با ا همراه باشید.

آخرین آپدیت بازی 

در تاریخ شانزدهم ژانویه سال 2020 میلادی نسخه 1.0.10 بازی کال آف دیوتی منتشر شد که بازتاب بسیار خوبی داشت. فصل سوم بازی آمده و تغییرات زیادی به همراه داشته است. این نسخه از بازی همانند نسخه های قبلی جهانی بوده و نیازی به فیلتر شکن نیست.

پیشنهاد بسیار خوب ما به شما، خرید پول (CP) بازی 

برای خوب بودن و پیشرفت سریع در بازی کال آف دیوتی بعضی از ویژگی ها را باید داشته باشید که یکی از مهم ترین های آن پول بازی (CP) می باشد. برای خرید پول بازی با قیمت بسیار مناسب و ارزان می توانید از وبسایت معتبر و محبوب ایران موجو استفاده کنید.  از پول بازی بهترین استفاده را به کار ببرید تا پیشرفت کنید.

پک های CP مخصوص پابجی و ارزان قیمت و همچنین بسته های ترکیبی پول های CP بازی را می توانید از سایت خوب ایران موجو خریداری کنید.

بازی کال آف دیوتی، تازه به دوران رسیده پرطرفدار

حالت بتل رویال جدید در بازی کال آف دیوتی موبایل

جزئیات نسخه 1.0.10 بازی کال آف دیوتی

نقشه های جدیدی وارد بازی شده است و برخی از حالت های بازی محدودیت زمانی گرفته اند. همچنین قرار است که بتل رویال زیبایی در بازی بیاید تا قلمرو جدیدی شما بتوانید بسازید. قرار است که به زودی شخصیت جدیدی هم به بازی اضافه شود. باگ ها و لگ هایی که در نسخه قبلی گزارش شده بود برطرف شده و دیگر خبری از گیر ها و ایراد های قبلی نیست.

تم پوست مار به بازی اضافه شده است و شما می توانید از قسمت جایزه های رتبه بندی های هفتگی و ماهانه آن را دریافت کنید. جایزه های جدید برای افرادی که بازی خود را به حالت پرمیوم (Premium) تغییر می دهند در نظر گرفته شده است. بتل رویال های گسترده تری در این نسخه از بازی در نظر گرفته شده اند که به زودی بر روی بازی قرار می گیرند.

حجم این نسخه از بازی کال آف دیوتی برای سیستم عامل آی او اس 1.8 گیگابایت بوده است. همچنین حجم دیتای بازی برای سیستم عامل اندروید نیز 1.4 گیگابایت بوده است. همچنین در کنار آن 80 مگابایت هم فایل نصبی نیاز دارد.

شما برای ما از بازی کال آف دیوتی بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بازی کال آف دیوتی آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.  امیدواریم مطلب بازی کال آف دیوتی را پسندیده باشید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support