ترفندهای حرفه ای شدن در حالت TDM بازی پابجی موبایل

ترفندهای حرفه ای شدن در حالت TDM بازی پابجی موبایل

بازی PUBG Mobile از جمله محبوب ترین و معروف ترین بازی های صنعت گیم است که در چند سال اخیر به موفقیت های متعددی دست پیدا کرده است.

اگرچه این بازی یک بازی نوپا و جدید است اما توانسته حتی با بازی هایی با قدمت بیش از یک دهه به خوبی رقابت داشته باشد. در این بازی بازیکنان می توانند ماموریت ها و مراحل مختلفی را تجربه کنند و در رقابت های خاص و ویژه ای شرکت کنند.

حالت های مختلفی در این بازی وجود دارند که بازیکنان می توانند با استفاده از سلاح ها و تجهیزات مختلف در آنها به رقابت بپردازند حالت TDM بازی پابجی موبایل یکی از جذاب ترین حالت های این بازی است که جذابیت های بالایی برای گیمرها خواهد داشت.

خرید یوسی پابجی موبایل

در ادامه به معرفی مختصر بازی پابجی موبایل و بررسی نکاتی برای حرفه ای شدن در حالت TDM بازی پابجی موبایل پرداخته خواهد شد که در ایران موجو علاوه بر خرید یوسی پابحی موبایل در این مقاله به ترفندهای حرفه ای شدن در حالت TDM بازی پابجی موبایل میپردازیم.

حالت TMD بازی پابجی موبایل چیست؟

بازی PUBG Mobile یکی از پرهیجان‌ترین بازی‌های موبایلی است که در آن مودهای مختلفی برای تجربه‌ی جنگ و رقابت در اختیار بازیکنان قرار دارد. یکی از این مودها، حالت Team Death Match یا به اختصار TDM است که در این مود، دو تیم چهار نفره به یک منطقه بسته وارد می‌شوند و هدفشان از بین بردن حریفان خود است.

تیمی که بتواند سریع‌تر به تعداد 40 کشته دست یابد، پیروز میدان خواهد بود و برای موفقیت در مود TDM باید استراتژی‌های خاصی را بیاموزید و مهارت‌های لازم را به دست آورید تا به بهترین شکل در نبردها عمل کنید.

 این بازی مانند سایر بازی های هم سبک خودش از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است که مهم ترین آنها شامل مواردی مانند داستان منظم و هدفمند، گیم پلی جذاب و اعتیادآور، گرافیک عالی و باکیفیت، مراحل و ماموریت های مختلف، تنوع بالای سلاح و مهمات و… می باشند که در مقاله بازی پابجی موبایل محبوب و پرطرفدار میتوانید با این بازی جذاب بیشتر آشنا شوید.

نکاتی برای حرفه ای شدن در حالت TDM بازی پابجی موبایل

  • حرکت موازی گونه با سایر بازیکنان
  • تغییر سبک بازی
  • استفاده از نارنجک های دودافکن
  • انتخاب اسلحه
  • داشتن تحرک بالا

همانطور که گفته شد در بازی پابجی موبایل حالت ها و مودهای متنوع و مختلفی وجود دارند که هر کدام از ویژگی های خاص و ویژه ای برخوردار هستند و می توانند چالش ها و تنش های مختلفی برای گیمرها به همراه داشته باشند.

حالت TDM یکی از اصلی ترین حالت های بازی در پابجی موبایل است که از محبوبیت بالایی برخوردار است و طرفداران بی شماری دارد. در بازی PUBG mobile  انجام و اجرای بازی در حالت TDM نسبت به اجرای بازی در حالت معروف بتل رویال تفاوت های بسیار زیادی دارد.

این حالت از یک گیم پلی ساده تر برخوردار است البته باید توجه داشت که مبارزه در این حالت نسبت به دیگر حالات بازی پابجی موبایل متفاوت می باشد و لازم است که گیمرها از استراتژی های خاصی استفاده کنند و برای آنکه گیمر بتواند به صورت حرفه ای در حالت TDM بازی کند و پیروز نبردها و مبارزات شود باید از ترفندها و راهکارهای متعددی استفاده کند. از مهم ترین ترفندهای بازی در حالت TDM بازی پابجی موبایل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ممکن است بجای استفاده از این ترفند ها به دنبال آموزش چیت زدن در پابجی باشید.

 

راهنمای بازی پابجی موبایل

همچنین در بلاگ ایران موجو بخوانید; بازی فاجی پرطرفدارترین بازی رایگان هند

حرکت موازی گونه با سایر بازیکنان برای حرفه ای شدن در حالت TDM پابجی

نقشه هایی که برای این حالت از بازی پابجی موبایل طراحی شده اند مساحت زیادی ندارند و در مقایسه با سایر نقشه ها از اندازه های کوچک تری برخوردار هستند و اغلب بازیکنان در این حالت از سلاح های دوربرد استفاده می کنند که ممکن است در یک نقشه کوچک بسیار خطرناک باشد و بازیکن مورد هدف و حمله دشمن قرار بگیرد. توصیه می شود که بازیکنان در این نقشه به صورت موازی با سایر بازیکنان حرکت کنند چرا که در این صورت دیگر بازیکن محتاج هیچگونه پوششی نخواهد بود.

تغییر سبک بازی برای حرفه ای شدن در حالت TDM بازی پابجی موبایل

هر بازیکنی در بازی پابجی موبایل و در حالت های مختلف از استراتژی و تاکتیک های ویژه ای استفاده می کند و بسیاری از بازیکنان سبک و روش بازی خودشان را تغییر نمی دهند و این می تواند به نقطه ضعف بزرگی برای آنها تبدیل شود چرا که بازیکنان و دشمنان می توانند رفتار و حرکات او را به خوبی پیش بینی کنند. برای آنکه بازیکنی بتواند به خوبی در حالت TDM و نقشه های آن به مبارزه با دشمنان بپردازد و برنده بازی باشد لازم است که سبک بازی خودش را تغییر بدهد تا سایر بازیکنان نتوانند به راحتی موقعیت او را پیدا کرده و او را مورد حمله قرار دهند.

استفاده از نارنجک های دودافکن در حالت TDM بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد نقشه های موجود در این حالت از اندازه های کوچکی برخوردار هستند و این به معنی خطرناک تر بودن فضا برای گیمرها می باشد. اجرای بازی در حالت TDM ممکن است بازیکنان را بیشتر با دشمنان مواجه کند و خطرات بیشتری را متوجه آنان کند.

یکی از مهم ترین و بهترین تجهیزاتی که در این حالت می توان به نارنجک های دودافکن اشاره کرد و با استفاده از این نارنجک ها بازیکن به راحتی می تواند سایر بازیکنان را از مسیری که در پیش گرفته‌ اند منحرف کند. این نارنجک ها پوشش بسیار خوبی برای گیمر به حساب می آیند و می تواند با استفاده از آن موقعیت مکانی خود را تغییر بدهد و سپس به دشمنان حمله کند.

در بلاگ ایران موجو بخوانید; مانستر پابجی را بشناسید!

آشنایی با حالت TDMانتخاب اسلحه مناسب برای حرفه ای شدن در حالت TDM

در بازی پابجی موبایل انواع سلاح های مختلف وجود دارند که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند و می توانند کاربردهای مختلفی برای گیمر داشته باشند. انتخاب یک اسلحه مناسب می تواند اهمیت بسیار بالایی داشته باشد. به عنوان مثال بازیکنان حرفه ای هیچوقت از سلاح های دوربرد در حالت TDM استفاده نمی کنند همچنین میتوانید با خواندن مقاله معرفی بهترین سلاح های اسنایپ بازی پابجی موبایل را بخوانید تا با سلاح ها یدیگر این بازی آشنا شوید.

 زیرا تمام نقشه ها و موقعیت های مکانی در این حالت برای رقابت ها و نبردهای نزدیک طراحی شده اند که استفاده از شاتگان ها و تپانچه ها می توانند انتخاب مناسب تری باشند. البته استفاده از سلاح های مختلف دیگر نیز می توانند در کنار شاتگان ها و تپانچه های توانایی و عملکرد بازیکنان را بهبود ببخشند.

داشتن تحرک بالا برای حرفه ای شدن در حالت TDM

چنانچه بازیکن در حالت TDM  و در نقشه های آن در یک مکان ساکن باشد و تحرکی نداشته باشد ممکن است به راحتی مورد حملات دشمنان قرار بگیرد. در صورت امکان بازیکن باید تحرک بالایی داشته باشد و در یک مکان ثابت نباشد. جابجایی های متعدد می تواند دشمنان را از موقعیت یابی گیمر ناتوان کند و احتمال برنده شدن و زنده ماندن او را افزایش دهد.

اگر میخواهید در بازی پابجی موبایل حرفه ای شوید میتوانید مقاله ترفند ساده برای حرفه ای شدن در پابجی موبایل را در رسانه ای ار پابجی بخوانید.

پیشنهاد شما برای حرفه ای شدن در حالت TDM بازی پابجی موبایل چیست ؟

اگر شما هم از آن دسته گیمرهایی هستید که به دنبال هیجان و رقابت بی‌پایان در دنیای بازی‌های موبایلی می‌گردید، حالت TDM بازی PUBG Mobile قطعاً یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست! این حالت به شما فرصت می‌دهد تا با استفاده از تاکتیک‌ها و استراتژی‌های متنوع، مهارت‌های خود را به چالش بکشید و در مقابل دیگر بازیکنان بدرخشید.

یادتان باشد که حرفه‌ای شدن در این بازی نیازمند تمرین، تجربه، و استفاده هوشمندانه از تمامی امکانات بازی است. پس، سلاح‌های خود را بردارید، سبک بازی‌تان را متنوع کنید و با تحرک بالا در میدان نبرد، دشمنان خود را غافلگیر کنید.

با این ترفندها، مطمئن باشید که نه تنها لذت بیشتری از بازی می‌برید، بلکه به سرعت به یکی از حرفه‌ای‌ترین بازیکنان حالت TDM تبدیل خواهید شد پس آماده‌اید؟ وقتش رسیده که وارد میدان شوید و پیروز شوید!

شاید برای شما جالب باشد; خبر از فیلتر شدن بازی پوکمون گو در ایران

سوالات متداول

چگونه می‌توانم در حالت TDM بازی پابجی موبایل حرفه‌ای شوم؟

برای حرفه‌ای شدن در حالت TDM، بهتر است به نکاتی مانند حرکت موازی با دیگر بازیکنان، تغییر سبک بازی به‌طور مداوم، استفاده از نارنجک‌های دودافکن برای پوشش و انتخاب اسلحه‌های مناسب توجه کنید.

چرا استفاده از نارنجک‌های دودافکن در حالت TDM مهم است؟

نقشه‌های حالت TDM کوچک هستند و به‌راحتی می‌توان در معرض دید دشمنان قرار گرفت و استفاده از نارنجک‌های دودافکن به شما کمک می‌کند تا موقعیت مکانی خود را تغییر دهید و دشمنان را گمراه کنید.

بهترین سلاح‌ها برای حالت TDM بازی پابجی موبایل کدامند؟

بهترین سلاح‌ها برای حالت TDM، سلاح‌های نزدیک‌برد مانند شاتگان‌ها و تپانچه‌ها هستند که برای نبردهای سریع و نزدیک مناسب می‌باشند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support