برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون ایمیل

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون ایمیل

بسیاری از اوقات ممکن است ایمیل خودتان را فراموش کرده باشید یا به ایمیلی که روی اکانت کالاف دیوتی است، دسترسی نداشته باشید. در این صورت باید راه جایگزینی را برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل انتخاب کنید؛ راهی که در آن نیازی به ایمیل نباشد و بتوانید اکانتتان را بدون ایمیل ریکاوری کنید. در این مقاله به آموزش برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون ایمیل پرداخته‌ایم.

چگونه اکانت کالاف دیوتی را بازیابی کنیم ؟

برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی روش‌های متعددی وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بازیابی از طریق ایمیل: برای بازیابی اکانت کالاف دیوتی با استفاده از این روش باید ایمیل خود و رمز عبور آن را در دسترس داشته باشید.
  • استفاده از اکانت‌های متصل: یکی از روش‌های آموزش ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل آن است که اکانت خود در این بازی را به اکانت‌های دیگر مربوط کنید. اکانت‌هایی که به اکانت شما در بازی کالاف دیوتی متصل باشند می‌توانند برای بازیابی حساب شما در بازی مفید عمل کنند.
  • درخواست کمک ازطریق پشتیبانی اکتیویژن: درصورتی‌که گزینه‌های گفته شده دردسترس نیستند، اکتیویژن به شما برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی کمک خواهد کرد.
  • استفاده از اکانت‌های موجود در دستگاه: در روش دیگر می‌توانید هنگام ورود به بازی کالاف دیوتی، از اکانت‌های موجود در دستگاه برای ورود به اکانت خود استفاده کنید.

لینک کردن کالاف دیوتی به پلتفرم‌های دیگر

  • اولین کاری که باید پس از نصب کالاف دیوتی انجام دهید، این است که اکانت خودتان را به برنامه‌های دیگر مانند فیسبوک و اکتیویژن متصل کنید که در این صورت حتی اگر دستگاه خودتان را گم کنید و دسترسی به اکانتتان را از دست بدهید، می‌توانید اکانت را روی یک دستگاه دیگر بازگردانی کنید.
  • برای این کار وارد تنظیمات و بخش پروفایل شوید و در آن قسمت Link to Social Account را انتخاب کنید و در صفحه باز شده سه گزینه مشاهده خواهید کرد؛ گوگل، فیسبوک و اکتیویژن. پیشنهاد ما این است که اکانت خودتان را به هر سه پلتفرم متصل کنید تا اگر دسترسی‌تان به یکی از آن‌ها قطع شد، با پلتفرم‌های دیگر بتوانید اکانت را برگردانید.
  • با انتخاب گزینه گوگل، می‌توانید اکانتتان را به یکی از جیمیل‌هایی که روی دستگاه دارید، متصل کنید و با انتخاب گزینه فیسبوک، اکانتتان به حساب فیسبوکی که در دستگاه است، متصل خواهد شد؛ برای این کار باید برنامه فیسبوک را نصب کرده و در آن یک اکانت بسازید. با انتخاب گزینه اکتیویژن، می‌توانید اکانت کالاف دیوتی خودتان را به اکانت اکتیویژنی که از قبل ساخته‌اید، متصل کنید.
  • توجه کنید که اگر رمز عبور یا هر اطلاعات دیگری را فراموش کرده‌اید و می‌خواهید اکانتتان را با برنامه‌های دیگر بازیابی کنید، باید این مراحل را انجام دهید. درواقع اگر اکانت خودتان را به فیسبوک متصل نکنید، نمی‌توانید با استفاده از فیسبوک اکانتتان را برگردانید.

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی بدون ایمیل 

اگر جیمیل گوگل را حساب نکنیم، دو راه برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی وجود دارد. راه اول استفاده از فیسبوک برای برگرداندن اکانت است و راه دوم، استفاده از حساب اکتیویژن. در ادامه برگرداندن اکانت کالاف دیوتی بدون ایمیل را با استفاده از این دو راه آموزش می‌دهیم.اگر در بازی کالاف دیوتی با مشکلات دیگری مواجه شدید میتوانید مقاله بررسی و حل تمام مشکلات بازی کالاف دیوتی موبایل را که خیلی کاربردی هست بخوانید.

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی با فیس بوک

اگر از قبل اکانت خودتان را به یک اکانت فیسبوک لینک کرده باشید، می‌توانید با استفاده از این راه اکانتتان را برگردانید. برای این کار باید روی دستگاهی که می‌خواهید اکانت را بازیابی کنید، وارد اکانت فیسبوکی که کالاف دیوتی به آن لینک شده است، شوید. پس از آن مراحل زیر را دنبال کنید تا دوباره وارد حسابتان شوید.

  • در صفحه ورود به بازی، روی گزینه Sign in with Facebook کلیک کنید. 
  • گزینه Accept را انتخاب کنید. 
  • اگر روی اکانت فیسبوکتان لاگین باشید، لازم نیست تا ایمیل و رمز عبور وارد کنید و مستقیما از طریق فیسبوک وارد بازی می‌شوید. 

به همین راحتی می‌توانید اکانت کالاف خودتان را بدون ایمیل و با استفاده از فیسبوک بازیابی کنید.

بازیابی اکانت کالاف دیوتی با اکتیویژن

برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی با استفاده از اکتیویژن دو راه وجود دارد؛ اگر فقط رمز ایمیلتان و بازی را ندانید، می‌توانید از طریق سایت اکتیویژن، رمزتان را عوض کرده و رمز جدیدی را قرار دهید. با این حال این مرحله نیاز به دسترسی به ایمیل دارد؛ لینک تغییر رمز به ایمیل بازی‌تان ارسال خواهد شد. برای این کار وارد سایت اکتیویژن شده و روی گزینه forgot password کلیک کنید، سپس باید ایمیلتان را وارد کرده و لینک ساخت پس ورد جدید را دریافت کنید.

راه دیگر پیام دادن به پشتیبانی اکتیویژن است تا با کمک آن‌ها بتوانید اکانتتان را برگردانید. با این حال این روش به شانس شما هم بستگی دارد و ممکن است پشتیبانی اکتیویژن اصلا به پیامتان واکنش نشان دهند. این گزینه مخصوص بازیکنانی است که اکانت خودشان را به هیچ پلتفرم دیگری لینک نکرده بوده و در حال حاضر به ایمیل و رمزشان دسترسی ندارند.

برای پیام دادن به پشتیبانی اکتیویژن، وارد تنظیمات کالاف شده و به بخش Support بروید. در صفحه باز شده روی گزینه Account-Login کلیک کرده و گزینه Restore Account را انتخاب کنید. در این بخش گزینه Contact us را انتخاب کرده و به صفحه بعد بروید. در نهایت گزینه No didn’t help را انتخاب کنید تا بتوانید به پشتیبانی پیام بفرستید. پس از آن باید پیامی به پشتیبانی بفرستید و می‌توانید از متنی شبیه به متن زیر استفاده کنید:

Hello
I have lost access to my account. I think my account was hacked and stolen and all my login information has been changed. Therefor I can’t use my Activision account to restore my game account and I don’t have any backups. Other players informed me that I can restore my account with your help.
This is the profile that has been stolen from me:
Name:
UID:
Region:
Country:
Linked Email:

این پیام را به پشتیبانی فرستاده و در بخش‌های مشخص‌شده اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. به ترتیب باید اسمتان در بازی، آیدی‌تان در بازی، ریجن و کشور و در نهایت ایمیلی را که به بازی متصل بود و به آن دسترسی ندارید،‌ وارد کنید. این روش کاملا به شانستان بستگی دارد و ممکن تا حداکثر یک ماه بعد از ارسال درخواست، پشتیبانی اکتیویژن به پیامتان پاسخ داده و اکانتتان را برگرداند.

خرید سی پی

جلوگیری از حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل

ذخیره کردن بازی کالاف دیوتی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که هر گیمر باید به آن توجه داشته باشد. چراکه با این روش دیگر برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی خود دچار دردسر نمی‌شوید. روش‌های متعددی برای ذخیره‌سازی و بکاپ گرفتن از اکانت کالاف دیوتی وجود دارد.به‌عنوان اولین روش می‌توان سیو بازی برروی ایمیل را درنظر گرفت. ذخیره اکانت بازی در ایمیل می‌تواند بازیابی اکانت کالاف دیوتی را تاحد زیادی آسان کند. همچنین، اطلاعات بازی را می‌توان در حساب اکتیویژن و فیسبوک ذخیره کرد.در این قسمت از جلوگیری حذف اکانت کالاف آشنا شدید اگر میخواهید آموزش حذف اکانت کالاف را هم بدانید مقاله آموزش 0 تا 100حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل را بخوانید.

اگر میخواهید با تنظیمات بازی کالاف دیوتی آشنا شوید مقاله بهترین تنظیمات بازی کال آف دیوتی موبایل را در رسانه ایموجو بخوانید.

آیا توانستید اکانت کالاف دیوتی را برگردانید؟

در این مقاله برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون ایمیل را آموزش دادیم. روش‌های مختلف این کار از لینک کردن حساب فیسبوک تا پیام دادن به پشتیبانی را بررسی کردیم. با این حال گاهی اوقات باید آماده از دست دادن اکانت خودتان هم باشید و همیشه نمی‌توانید اکانت ذخیره‌نشده را باز گردانید. شما هم راجع به تجربه خودتان از برگرداندن اکانت کالاف دیوتی برای ما بنویسید؛ آیا توانستید اکانت از دست‌ رفته را بدون ایمیل برگردانید؟

سوالات متداول 

چگونه می‌توان اکانت کالاف دیوتی موبایل را بدون ایمیل بازیابی کرد؟ 

بازیابی اکانت بدون ایمیل ممکن است حدود ۱۰ روز زمان ببرد. بخش پشتیبانی اکتیویژن ممکن است سوالاتی برای شناسایی هویت شما بپرسید.

آیا با استفاده از اکانت مهمان می‌توان به پیشرفت‌ها دسترسی داشت؟ 

خیر، اکانت مهمان این امکان را نمی‌دهد و امکان استفاده از دستگاه دیگری برای بازی نیز وجود ندارد​​

آیا امکان بازگردانی اکانت کالاف دیوتی موبایل وجود دارد؟ 

بله، می‌توانید از طریق تنظیمات بازی و وارد کردن نام حساب و رمز عبور خود، اقدام به بازنشانی حساب کنید​​.

چگونه می‌توان یک حساب کاربری جدید در کالاف دیوتی ایجاد کرد؟ 

شما می‌توانید با کلیک بر روی دکمه ثبت نام در صفحه اصلی بازی و دنبال کردن دستورالعمل‌ها، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید​​.

آیا پشتیبانی اکتیویژن حساب از دست رفته را بر می‌گرداند؟

ممکن است در صورت وجود اطلاعات کافی، پشتیبانی کالاف دیوتی حسابتان را در دو هفته یا حداکثر یک ماه بازگرداند.

آیا امکان برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون ایمیل وجود دارد؟

بله؛ اگر حسابتان را به فیسبوک یا گوگل متصل کرده باشید، می‌توانید این کار را انجام دهید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

771 دیدگاه
  • Taha

    سلام وقت بخیر من دستم خورد از اکانت کلا خارج شدم اما قبلا رو فیسبوک ذخیره کرده بودم الان بالا نمیاره باید چیکار کنم؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام از اروری که نمایش میده عکس بگیرید و برای پشتیبانی ایران موجو ارسال کنید.

iranmojo online support