سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فیفا موبایل

خرید پوینت بازی فیفا موبایل

 بازی فیفا همانند سایر بازی های موبایلی از ویژگی ها و قابلیت های ساختاری منحصر به فردی برخوردار است و بازیکنان برای نصب آن باید به مشخصات سخت افزاری پلتفرم های خود توجه کنند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی فیفا موبایل به معرفی بیشتر و همچنین بررسی سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فیفا موبایل پرداخته خواهد شد.

معرفی FIFA Mobile Soccer

همانطور که گفته شد بازی فیفا موبایل از جمله بازی هایی است که در سبک بازی های ورزشی و به وسیله استودیوی معروف ELECTRONIC ARTS – EA GAMES ساخته شده و برای پلتفرم های موبایلی اندروید منتشر شده است. بازی به صورت رایگان در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است.

بازی فیفا از جمله بازی هایی است که بیش از دو دهه است که در اختیار بازیکنان سراسر جهان قرار دارد و تاکنون بیش از 30 نسخه مختلف از آن برای پلتفرم های گوناگون منتشر شده است. در این بازی بازیکنان می توانند به ساخت و مدیریت تیم اختصاصی خودشان بپردازند و در بیش از 30 لیگ مختلف شرکت کنند. بیش از 17000 بازیکن واقعی در این بازی حضور دارند. از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های FIFA Mobile Soccer می توان به موارد زیر اشار کرد:

  • بازی از گیم پلی بسیار جذاب و اعتیاد آوری برخوردار است.
  • گرافیک بازی کیفیت بسیار بالایی دارد و تمام بخش های بازی را با جزئیات نمایش می دهد.
  • بازیکنان می توانند رقابت های مختلف و متنوعی را تجربه کنند.
  • گزارشگری و صداگذاری بازی بسیار حرفه ای و جذاب است.

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب و راه اندازی بازی فیفا موبایل

همانطور که گفته شد بازی فیفا اولین بار در سال 1993 ساخته و منتشر شد و از آن زمان تاکنون بیش از 30 نسخه مختلف در دسترس بازیکنان قرار داشته است. آخرین نسخه موبایلی بازی که FIFA Mobile Soccer می باشد منحصرا برای گوشی های موبایلی طراحی و منتشر شده است و بازیکنان می توانند آن را بر روی گوشی های موبایل خود داشته باشند.

هرچند که بازی برای پلتفرم موبایل ساخته شده است اما بازیکنان قادر خواهند بود آن را بر روی کامپیوترهای شخصی نیز نصب کنند. برای نصب بازی بر روی هر کدام از پلتفرم ها بازیکنان باید به ویژگی های ساختاری بازی مانند حافظه، رم، گرافیک، پردازنده و… توجه داشته باشند. مشخصات و قطعات سخت افزاری لازم برای نصب این بازی به شرح زیر می باشند.

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فیفا موبایلسیستم کامپیوتری مناسب برای نصب بازی FIFA Mobile Soccer

بازی فیفا تقریبا توسط تمامی پلتفرم های موجود از جمله ایکس باکس، پلی استیشن، رایانه و… پشتیبانی می شود و سازندگان آن تلاش کرده اند که تمام بازیکنان جهان با هر پلتفرمی از آن لذت ببرند. نسخه موبایلی این بازی که FIFA Mobile Soccer می باشد مختص پلتفرم گوشی های موبایلی ساخته شده است اما بازیکنان می توانند آن را بر روی کامپیوتر نیز نصب کنند.

برای نصب این بازی بر روی سیستم مانند سایر بازی های موبایلی لازم است که ابتدا نرم افزار شبیه ساز بازی بر روی سیستم نصب شود. امروزه شبیه سازهای مختلفی در دسترس کاربران قرار دارند که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های جذابی دارند. شبیه سازها این امکان را به گیمرها می دهند که محیط اندروید را در سیستم عامل های ویندوزی پیاده کنند و بازی های مورد نظر خودشان را بر روی آنها نصب کنند. بعد از نصب نرم افزار شبیه ساز بر روی سیستم مشخصات و قطعات رایانه نیز می بایست به شرح زیر باشند تا گیمرها بتوانند از بازی استفاده کنند:

  • حداقل سیستم عاملی که برای نصب بازی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد ویندوز 7 است اما گیمر می تواند از ویندوزهای 8، 8.1 و 10 نیز بهره ببرد.
  • حداقل پردازنده مرکزی لازم برای نصب بازی AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ Core 2 Duo Processor 2.0GHz  می باشد.
  • رم مورد نیاز برای نصب بازی فیفا موبایل 2 گیگا بایت است.
  • حداقل گرافیک لازم برای نصب و
  • راه اندازی این بازی NVIDIA GeForce 7800 GT، Intel 4100 Integrated و یا معادل آنها و یا نسخه های بهتر می باشد.
  • میزان فضای مورد نیاز برای بازی می تواند حداقل 1 گیگابایت باشد.

برای خرید پوینت فیفا موبایل شما می توانید از طریق فروشگاه ایران موجو اقدام کنید.

سیستم عامل اندروید مورد نیاز برای نصب بازی فیفا موبایل

بازی FIFA Mobile Soccer از جمله نسخه هایی است که مخصوص گوشی های موبایلی ساخته شده است و بازیکنان می توانند از آن بر روی گوشی های موبایل خود استفاده کنند. برای نصب بازی بر روی گوشی موبایلی لازم است که بازیکن ابتدا به مشخصات گوشی و ویژگی های ساختاری بازی توجه کند. فیفا موبایل بیش از 100 میلیون بار در سراسر جهان نصب شده است. برای نصب بازی فیفا موبایل بر روی گوشی های اندرویدی لازم است که گوشی موبایل از مشخصات و قطعات سخت افزاری زیر بهره مند باشد:

  • حداقل سیستم عامل اندروید لازم برای نصب بازی نسخه اندروید 4.0.3 برخوردار می باشد ولی اندروید 6.0.1 می تواند گزینه مناسبی باشد.
  • 2 گیگا بایت رم حداقل RAM لازم برای راه اندازی این بازی است و بازیکن می تواند از نسخه های بالاتر نیز بهره ببرد.
  • 1 گیگابایت حداقل میزان فضای مورد نیاز برای نصب بازی است.
  • پردازنده های مرکزی Mediatek، Exynos و Dimensity می توانند گزینه های بسیار خوبی برای نصب این بازی باشند.

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فیفا موبایل

همچنین بخوانید: آموزش نصب بازی فیفا موبایل تنها با چند کلیک!خرید پوینت فیفا موبایل

شرکت ELECTRONIC ARTS – EA GAMES  از زمان انتشار نسخه های ابتدایی بازی فیفا همواره تلاش کرده است که امکانات و آپشن های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار بدهد و جذابیت بازی را برای آنان دوچندان کند. گیمرها می توانند برای دستیابی بهتر و بیشتری به تمام امکانات بازی و همچنین سفارشی و شخصی سازی آیتم های موجود در بازی از سایت های معتبری مانند ایران موجو اقدام به خرید پوینت فیفا موبایل بکنند.

سخن پایانی درباره سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فیفا موبایل

 بازی فیفا موبایل از جمله محبوب ترین و بهترین بازی های موبایلی جهان در سبک بازی های ورزشی است که موفقیت های متعددی کسب کرده است و توانسته میلیون ها گیمر از سراسر جهان به خود جذب کند. تاکنون نسخه های متعددی از بازی فیفا برای گیمرها منتشر شده است و بازی FIFA Mobile Soccer به عنوان نسخه موبایلی باز محبوبیت زیادی دارد. بازیکنان می توانند این بازی را با توجه به ویژگی های ساختاری آن بر روی گوشی های موبایلی و همچنین کامپیوترهای شخصی نصب کنند.

فروشگاه جم ایران موجو با چندین سال سابقه در حوزه فروش پول بازی از بهترین و معتبرترین سایت های خرید جم بازی می باشد که با مراجعه به آن می توانید جم بازی مورد نظر خود را با قیمت مناسب و ارزانی خریداری کنید.

شما برای ما از سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فیفا موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فیفا موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support