بررسی شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل و گرفتن آن

معرفی و بررسی شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل و نحوه باز کردن آن

شخصیت ها و کاراکترهای متعدد و مختلفی در بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از بهترین بازی های بتل رویال تاریخ صنعت گیم وجود دارند که ویژگی ها و قابلیت های متعدد و قابل توجهی دارند. شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل از جمله کاراکترهایی است که در کنار شخصیت هایی مانند وکتور و کارلو از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و بازیکنان زیادی از سراسر جهان علاقه مند به استفاده از آن می باشند. هر کدام از سیزن ها و نسخه های جدید این بازی از ویژگی ها و قابلیت های جدید و منحصر به فردی برخوردار هستند و بازیکنان می توانند با ماموریت ها، مراحل، کاراکترها، مهمات و تجهیزات مختلف آن چالش های مختلفی را تجربه کنند. در ادامه مطلب به معرفی بیشتر بازی و همچنین معرفی و بررسی شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل و نحوه باز کردن به صورت رایگان پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد بازی محبوب و مشهور PUBG Mobile از جمله بازی هایی است که در سبک بازی های بتل رویال و ترس و بقا ساخت شده است. کمپانی بلوهول این بازی را برای اولین بار در سال 2017 طراحی کرد و ساخت و سپس شرکت پابجی آن را برای پلتفرم های مختلفی عرضه کرد.  بعد از آنکه بازی با استقبال خوبی از طرف گیمرهای سراسر جهان مواجه شد سازنده های بازی با کمک کمپانی تنسنت گیمز نسخه موبایلی آن را در سال 2018 منتشر کردند.

 این بازی از نقشه های مختلفی تشکیل شده است و بازیکنان باید در این نقشه ها تلاش کنند که زنده بمانند و در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند. از جمله ویژگی ها و قابلیت هایی که باعث محبوبیت بالای این بازی شده اند می توان مواردی همچون داستان منظم، تنوع بالای تجهیزات و آیتم های مختلف، گرافیک باکیفیت، گیم پلی جذاب و اعتیادآور، موسیقی های جذاب، صداگذاری های بی نظیر و.. را نام برد. با آموزش بازی پابجی موبایل می توانید به تمامی مراحل بازی تسلط پیدا کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل

سازنده های بازی پابجی موبایل هر چند وقت یک بار نسخه های به روز شده و سیزن های جدیدی از بازی پابجی موبایل را منتشر می کنند. هر کدام از این سیزن های بازی از ویژگی ها و قابلیت های متعدد و مختلفی برخوردار هستند و می توانند چالش های جذابی برای گیمرها به همراه داشته باشند.  این بازی از شخصیت ها و کاراکترهای مختلف برخوردار است و در سیزن های جدید و آپدیت های اخیر بازی کاراکترهای جدیدی نیز به بازی اضافه شده اند. هر کدام از این شخصیت ها از قابلیت ها و ویژگی های مختلفی برخوردار هستند که می توانند برای گیمرها جذاب باشند. شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل به همراه کاراکترهایی همچون وکتور و کارلو از محبوب ترین شخصیت های بازی به شمار می رود که از ویژگی ها و قابلیت های متعددی برخوردار است.

شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل از توانایی منحصر به فردی برخوردار است و بازیکنان می توانند از آن در تمام حالت های بازی استفاده کنند. چنانچه این کاراکتر از وسایل نقلیه در جریان بازی استفاده کند به هیچ عنوان آسیب نمی بیند. بازیکنان می توانند با خرید یوسی پابجی موبایل از این شخصیت استفاده کنند اما راهکارهایی نیز وجود دارد که بتوان به صورت رایگان از آن بهره برد. هر چند که روش هایی مانند هک کردن و دور زدن قوانین برای استفاده از این کاراکتر وجود دارد اما بازیکنان می توانند با انجام برخی ماموریت ها و کامل کردن آنها و سپس جمع آوری کوپن ها از شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل به صورت رایگان استفاده کنند.

معرفی شخصیت سارا در بازی پابجی موبایلویژگی های شخصیت سارا در بازی PUBG Mobile

همانطور که گفته شد شخصیت سارا همانند سایر کاراکترهای موجود در بازی پابجی موبایل از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است که می تواند برای هر گیمری جذابیت های ویژه ای داشته باشد. از مهم ترین ویژگی های این شخصیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرمان های صوتی: گفتگوی صوتی در میان گیمرهای PUBG Mobile یک ویژگی و قابلیت جذاب است و شخصیت سارا دارای یک صدای متفاوت و منحصر به فرد است و بازیکنان می توانند تعدادی از فرمان های صوتی این کاراکترها را مطابق میل خودشان آنلاک کنند.
  • لباس و‌ پوسته ها: شخصیت سارا دارای لباس ها و اسکین ها منحصر به فردی است و بازیکنان می توانند از جدیدترین لباس های این کاراکتر در بازی استفاده کنند.
  • ویژگی های خاص: این کاراکتر عاشق وسایل نقلیه می باشد و یک تعمیرکار حرفه ای وسایل نقلیه است و رانندگی او نیز بسیار عالی است.

!!! برای خرید یوسی بازی همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید!!!

شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل و چگونگی استفاده از آن به صورت رایگان

همانطور که گفته شد راهکارهای مختلفی قانونی و غیر قانونی برای استفاده از شخصیت سارا در این بازی وجود دارد اما راهکارهایی نیز برای استفاده از این کاراکتر به صورت رایگان وجود دارد. بازیکن می تواند در جریان بازی و با ارتقای سطح خود کوپن هایی که بر سر راه او قرار می گیرد را جمع آوری نماید و آنها را ذخیره کند تا به مقدار کافی برای فعالسازی شخصیت سارا برسد. هر کوپنی که در اختیار بازیکن قرار می گیرد معادل 600 UC  خواهد بود. بازیکنان می توانند با پرداخت یک کوپن و بدون هزینه کردن هیچگونه سکه ای از شخصیت سارا استفاده کند. در جریان بازی بازیکنان می توانند مجموعا از 60 کوپن برای شخصیت های بازی استفاده کنند.

خرید یوسی پابجی موبایلنحوه به دست آوردن کوپن های بازی

باید توجه داشت که هیچ ماموریتی در طول بازی پابجی موبایل برای به دست آوردن کوپن های شخصیت وجود ندارد. برای به دست آوردن کوپن ها بازیکنان در ابتدا لازم است تمامی Rusty nut ها را جمع آوری کنند که در حقیقت این Rusty nut  ها یک کلیک جدید در ماموریت های روزانه هستند. برای دسترسی به این Rusty nut  لازم  است که بازیکنان به بخش رویدادها بروند و سپس وارد قسمت آخر و زمان بازی پابجی موبایل شوند و تعدادی از موارد زیر را تکمیل نمایند تا بتوانند برای استفاده از شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل مشکلی نداشته باشند.

  • ماموریت های ۲۰۰۰ متر و ۵۰۰۰ متر در رقابت‌های کلاسیک
  • نیم ساعت اجرای بازی در 4 مرحله
  • 1 ساعت اجرای بازی در 6 مرحله

بازیکنان می توانند تمامی مواردی که عنوان شدند را به صورت روزانه کامل نمایند. چنانچه بازیکنی بتواند 2 بار این ماموریت ها و موارد را کامل کند می تواند به 10 کوپن شخصیت دسترسی پیدا کند  و هنگامی که این تعداد کوپن به او تعلق گرفت می تواند به صورت رایگان از شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل استفاده کند. بهترین حالات برای استفاده از شخصیت سارا در بازی حالت های جدید payload و TDM می باشند چرا که بازیکن در این حالت ها شانس بیشتری برای برنده شدن در رقابت ها را خواهد داشت.

معرفی کاراکترهای بازی پابجی موبایلخرید یوسی پابجی موبایل

هر چند که سازندگان بازی پابجی موبایل در هر نسخه و سیزن جدید بازی امکانات جدیدی به بازی اضافه می کنند و آیتم های گذشته را به روز می کنند اما گیمرها می توانند با خرید یوسی پابجی موبایل از سایت های معتبری همچون ایران موجو به تمامی امکانات بازی دسترسی داشته باشند و هر آیتمی که می خواهند را مطابق میل خودشان شخصی سازی نمایند. فروشگاه ایران موجو عرضه کننده انواع بسته های جم بازی می باشد و خرید یوسی ارزان تنهای یکی از امتیازات ویژه این فروشگاه به شمار می آید.در نسخه های به روز شده بازی گیمرها می توانند با خرید یوسی پابجی موبایل و سپس پرداخت آن اقدام به خرید شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل بکنند و از آن استفاده کنند.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

سخن پایانی

تاکنون نسخه ها و سیزن های مختلفی از بازی پابجی موبایل در دسترس بازیکنان قرار گرفته است که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های مختلفی برخوردار هستند و چالش های جذابی برای گیمرها به همراه دارند. تنوع بالای شخصیت های بازی پابجی موبایل یکی از جذاب ترین ویژگی های آن به شمار می رود. شخصیت سارا در بازی پابجی موبایل از جمله محبوب ترین کاراکترهای بازی به شمار می رود که بازیکنان می توانند با روش های مختلفی از آن استفاده کنند. گیمرها می توانند با به دست آوردن Rusty nut ها و کوپن ها در جریان بازی به صورت رایگان از این شخصیت محبوب استفاده کنند.

فروشگاه جم بازی ایران موجو از بهترین و معتبرترین سایت های خرید پک بازی می باشد که شما می توانید یک خرید ارزان و مطمئن آن تجربه نمایید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

3 دیدگاه
  • ahmadziyasafizad

    عالی بود

  • امیر محمد

    آیا وقتی شخصیت های جدید میان شخصیتی مثل سارا از دسترس کسانی که خریدند خارج میشود؟

iranmojo online support