معرفی جذاب ترین مراحل بازی کالاف دیوتی در سال 2024

معرفی جذاب ترین مراحل بازی کال اف دیوتی در سال 2023

بازی‌های زیادی در فرانچایز کالاف دیوتی تا به امروز منتشر شده‌اند که هرکدام داستان و مراحل متفاوتی داشتند از بین این مراحل، برخی از آن‌ها به محبوبیت بسیار زیادی رسیدند؛ به اندازه‌ای که طرفداران این سری همچنان آن مراحل را انجام می‌دهند. ما در ایران موجو علاوه بر خرید سی پی در این مقاله به معرفی جذاب‌ترین مراحل بازی کالاف دیوتی پرداخته‌ایم که می‌توانید آن‌ها را در سال ۲۰۲۴ دوباره بازی کنید.

جذاب ترین مراحل بازی کالاف دیوتی

گیمرهایی که از زمان عرضه اولین نسخه از بازی های Call of Duty هیجان و چالش های آن را تجربه کرده اند قطعا با تمام مراحل بازی کالاف دیوتی خاطره دارند هر چند که هر کدام از نسخه های این بازی هیجان و چالش های خاص خود را دارند اما تعدادی از این مراحل شگفت انگیز بسیار خاطره انگیز هستند و تقریبا هیچ کدام از گیمرها آنها را فراموش نخواهند کرد. از جذاب ترین و شگفت انگیزترین مراحل بازی کالاف دیوتی می تواند موارد زیر را عنوان نمود.

بهترین مراحل بازی کالاف دیوتی

  •  No Russian از بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2
  • Cordis Die از بازی Black Ops II
  •  Rebirth از  Black Ops
  •  Loose Ends از  Modern Warfare 2
  • All Ghillied Up از  Modern Warfare
  •  Vorkuta از  Black Ops
  •  No man’s land از  Ghosts
  •  Vendetta از  World At War
  •  Mile High Club از  Modern Warfare
  • Shock & Awe از Modern Warfare

 No Russian از بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2

مرحله No Russian بدآوازه‌ترین و همزمان یکی از محبوب‌ترین مراحل بازی کالاف دیوتی است. این شهرت به دلیل داستان زیبا یا گیم پلی منحصر به فرد رخ نداده است؛ بلکه به این دلیل است که در آن باید نقش یک تروریست را برعهده بگیرید. در این مرحله شما در میان یک گروه تروریستی ظاهر می‌شوید و باید به شهروندان عادی شلیک کنید.

با این که این مرحله انتقادهای مختلفی به دلیل خشونت بالا دریافت کرده است اما همچنان گیم پلی و سبک آن مورد تحسین قرار می‌گیرند. هیجان زیاد این مرحله و غم عمیق آن، باعث می‌شود تا مرحله No Russian به عنوان یکی از جذاب‌ترین مراحل کالاف دیوتی به شمار رود.

Cordis Die از بازی Call Of Duty: Black Ops II

با این که کالاف دیوتی بلک آپس ۲ تحسین‌های نسخه قبلی خودش را دریافت نکرد و داستان ضعیف‌تری هم داشت، اما همچنان مراحل به یاد ماندنی زیادی دارد که Cordis Die هم یکی از آن‌هاست که در این مرحله شما ماموریت دارید تا از رئیس‌جمهور آمریکا در مقابل حمله پهپادها محافظت کنید.

این مرحله به دلیل سبک روایت و نمایش آن است که جذابیت بالایی دارد و این مرحله از بازی به گونه‌ای به نمایش در می‌آید که گویی لس آنجلس به آخرالزمان رسیده است و نیروهای ماورایی مختلف در حال تسخیر آن هستند که شما باید از هر ابزاری که دم دستتان است، استفاده کنید تا رئیس‌جمهور را زنده نگه دارید. هیچ لحظه خنثی و بدون فعالیتی در این مرحله وجود ندارد و هیجان خالص را تجربه خواهید کرد که بسیاری از طرفداران این مرحله را بهترین مرحله بازی کالاف دیوتی بلک آپس ۲ می‌دانند.

Rebirth از Call Of Duty: Black Ops

کالاف دیوتی بلک آپس به طور کلی متفاوت از بازی‌های دیگر کالاف دیوتی است و ژانر متفاوتی دارد که این بازی داستان یک جنگ تاریخی نیست و بلکه یک توطئه هیجان‌انگیز را به تصویر می‌کشد. در مرحله Rebirth بازی نقطه‌ای است که همه چیز در هم می‌شکند و داستان بازی با عقل جور در می‌آید و با این که این بازی از نظر گیم پلی نیز تحسین‌های زیادی دریافت کرد اما چیزی که باعث متفاوت بودن آن می‌شود، داستانش است.

این مرحله داستان بازی را به گونه‌ای دیگر روایت می‌کند و بالاخره روایت الکس میسون را توضیح می‌دهد. رزنوف یک توهم است و نمی‌توانید به هیچ داستانی از الکس میسون اعتماد کنید و زمانی که میسون خودش را به عنوان رزنوف معرفی کرده و به استاینر شلیک می‌کند،‌ یکی از بهترین لحظه‌های بازی کالاف دیوتی به شمار می‌رود.

 Loose Ends از Call Of Duty: Modern Warfare 2

یکی از دلایلی که طرفداران به این عنوان کالاف دیوتی علاقه بسیاری دارند، شخصیت‌های آن است و هر عضو از نیرو ویژه ۱۴۱ در نوع خودش دوست‌داشتنی است و چیز منحصر به فردی به بازی اضافه می‌کند. تمام بازیکنان علاقه خاصی به کاپیتان جان پرایس، سوپ مک‌تاویش، روچ، گوست و اعضای دیگر این گروه دارند و مرحله Loose Ends دقیقا به همین علت محبوب شده است.

در این مرحله شخصیت‌های روچ و گوست حمله‌ای را روی یک منطقه آغاز می‌کنند که باور دارند یکی از پناه‌گاه‌های ماکاروف است که در انتهای مرحله، فرمانده‌شان، ژنرال شپرد، به آن‌ها می‌پیوندد و ژنرال شپرد اطلاعات مربوط به ماکاروف را از روچ و گوست دریافت کرده و هر دو کاراکتر را می‌کشد که این خیانت بزرگ شوکی عظیم به طرفداران سری کالاف دیوتی وارد کرد و با این که این مرحله یکی از غمگین‌ترین بخش‌های داستان است، اما یکی از جذاب‌ترین مراحل بازی کالاف دیوتی نیز به شمار می‌رود.اگر میخواهید شخصیت های دیگر کالاف را بشناسید مقاله معرفی داستان و رازهای شخصیت های کالاف دیوتی را بخوانید.

All Ghillied Up از Call Of Duty 4: Modern Warfare

این مرحله چیز جدیدی به داستان بازی کالاف دیوتی ۴ اضافه نمی‌کند؛ اما طراحی و گیم پلی آن به گونه‌ای است که هنوز هم به عنوان یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین مراحل بازی کالاف دیوتی به شمار می‌رود. این مرحله تحسین‌های زیادی نیز از سوی منتقدان دریافت کرده است. برخلاف اکثر مراحل بازی‌های کالاف دیوتی، این مرحله کاملا غیر خطی است و سطح هیجان و تنش بسیار بالایی دارد.

در این مرحله شما فقط یک همراه در میان انبوه دشمنان در چرنوبیل دارید و احتمال این که در هر نقطه از این مرحله بمیرید بسیار زیاد است که با این حال شما می‌توانید از هر ابزار و راهی برای به اتمام رساندن این مرحله استفاده کنید و دستتان برای انجام هر کاری باز است و بسیاری از منتقدان این مرحله را نه تنها بهترین مرحله بازی کالاف دیوتی ۴، بلکه از بهترین مراحل بازی‌های شوتر اول شخص کل تاریخ می‌دانند.

 Vorkuta از Call Of Duty: Black Ops

مرحله وورکوتا دومین ماموریت بازی کالاف دیوتی بلک آپس است که در این مرحله شما در نقش الکس میسون، مامور ویژه CIA، ظاهر می‌شوید که در زندان شوروی سابق گیر افتاده‌اید. شما به همراه ویکتور رزنوف، با کمک زندانیان دیگر تلاش می‌کنید تا از زندان فرار کنید و این فرار به یک نبرد همه جانبه تبدیل می‌شود.

وورکوتا به طور کلی روند بازی را نسبت به مرحله اول و بقیه بازی‌های کالاف دیوتی تغییر می‌دهد. در بخش اول این مرحله تنها یک چاقو دارید و باید با استفاده از آن و پنهان شدن، نگهبانان مختلف را بکشید و راه خودتان را برای فرار هموارتر کنید. این مرحله توانایی‌های Stealth شما را به چالش می‌کشد و هنوز هم یکی از بهترین مراحل بازی کالاف دیوتی به شمار می‌رود.با خواندن مقاله معرفی کامل بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴ این بازی جذاب را بشتاسید.

No man’s land از  Ghosts

بازی کالاف دیوتی گوست را می‌توان یکی از بدترین بازی‌های این فرانچایز دانست که هم به فروش پایینی دست پیدا کرد و هم مورد انتقاد‌های زیادی قرار گرفت. نه از کمپین و نه از حالت چند نفره این بازی توسط طرفداران یاد نمی‌شود؛ و تنها ماموریتی از بازی که ارزش صحبت کردن دارد، همین No man’s Land است. در این ماموریت گیم پلی بازی به طور کلی عوض می‌شود و شما نقش رایلی، سگ داستان را برعهده می‌گیرید

رایلی تنها شخصیتی از این بازی کالاف دیوتی است که طرفداران به آن علاقه دارند و از آن لذت می‌برند و طراحی زیبای رایلی محبوبیتی به آن داده است که هیچ شخصیت دیگر این بازی ندارد در مرحله No Man’s Land سیستم مبارزه و نبرد انسان و سگ را به خوبی در هم می‌آمیزد و تنها مرحله قابل تقدیر و جذاب این بازی است.

 Vendetta از Call Of Duty: World At War

این بازی به دلیل حالت زامبی آن که سربازان نازی را شامل می‌شد، معمولا نادیده گرفته می‌شود اما مراحل کمپین آن که وندتا هم یکی از آن‌هاست، هنوز هم از به یادماندنی‌ترین مراحل کالاف دیوتی هستند. وندتا در طول جنگ استالینگراد رخ می‌دهد. پس از یک دفاع ناموفق، شخصیت محبوب ویکتور رزنوف، به شما ماموریت می‌دهد تا به او در ترور فرمانده آلمانی، هاینریش آمسل، کمک کنید.

وندتا ماموریتی است که هدف‌گیری و زمان‌بندی بازیکن را آزمایش می‌کند. شما باید حواستان باشد که موقعیتتان را به دشمن لو ندهید و تنها زمانی اجازه شلیک دارید که صدای شلیکتان به گوش دشمن نرسد. این ماموریت از بازی کاملا روند بازی را تغییر می‌دهد و آن را از مبارزات سریع به مرحله‌ای تبدیل می‌کند که نیاز به دقت بسیار بالا برای پیروزی دارد.

 Mile High Club از Call of Duty 4 : Modern Warfare

این مرحله از بازی کالاف دیوتی ۴ کاملا با بقیه بازی متفاوت است که این ماموریت پس از مرحله آخر و پایان بازی شروع می‌شود و هیچ ارتباطی با بقیه مراحل بازی و خط داستانی آن ندارد و شما در نقش یک مامور 141 ناشناس ظاهر می‌شوید که باید سوار یک هواپیمای در حال انفجار شده و در نهایت یک شخصیت مهم را نجات دهید.

با این که این مرحله از بازی هیچ خط داستانی دیگری ندارد و اصلا مربوط به خود بازی هم نیست؛ اما سختی زیاد و محدودیت زمانی آن، باعث شده‌اند تا ماموریت Mile High Club به یکی از به یادماندنی‌ترین مراحل بازی تبدیل شود. با این که سال‌ها از انتشار این بازی و این مرحله گذشته است اما طرفداران همچنان سعی می‌کنند تا رکورد قبلی خود در این مرحله را بشکنند و به زمان جدیدی دست پیدا کنند. این مرحله به قدری جذاب و محبوب است که مسابقات جهانی اسپید ران برای آن برگزار می‌شود.

Shock & Awe از Call of Duty 4 : Modern Warfare

بسیاری از طرفداران بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر ۴ را اوج این فرانچایز، مخصوصا از نظر داستانی در نظر می‌گیرند. ماموریت Shock and Awe که در همان اکت ۱ بازی رخ می‌دهد، نه تنها برای طرفداران کالاف دیوتی بلکه برای تمام بازیکنان شناخته‌شده است. دلیل این محبوبیت به دلیل پایان‌بندی این مرحله کالاف دیوتی است.

در میانه‌ی این مرحله، هدف شما به تخلیه و نجات سربازان از بصره به دلیل تهدید انفجار هسته‌ای تغییر پیدا می‌کند. با این حال بمب هسته‌ای منفجر شده،‌ هلیکوپتر شما را نابود کرده و شما را محکوم به مرگ می‌کند. پایان‌بندی این مرحله از بازی کوتاه اما بسیار زیبا است؛ شما پس از انفجار روی زمین سینه‌خیز می‌روید تا زمانی که بمیرید. این بخش از کالاف دیوتی یکی از بهترین و تحسین‌شده‌ترین لحظات داستانی کالاف دیوتی است

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد بازی Call Of Duty Modern Warfare بدانید مقاله بررسی بازی Call Of Duty Modern Warfare را در رسانه ایموجو بخوانید.

به نظر شما بهترین مرحله بازی کالاف دیوتی کدام است؟

در این مقاله بهترین و جذاب‌ترین مراحل بازی کالاف دیوتی را معرفی کردیم؛ مراحل بسیار سخت مانند Mile High Up تا مراحل غمگین مانند خیانت ژنرال شپرد بررسی شد. با این که سال‌ها از انتشار برخی از این مراحل می‌گذرد، اما طرفداران کالاف دیوتی همچنان آن‌ها را بازی می‌کنند. شما هم مرحله مورد علاقه‌تان را در بخش نظرات برای ما بنویسید. نظرات شما به ما کمک می‌کنند تا مقالات بهتر و جذاب‌تری را برایتان فراهم کنیم.

سوالات متداول

سخت‌ترین مرحله بازی کالاف دیوتی کدام است؟

مرحله Mile High Up را می‌توان از سخت‌ترین مراحل کل بازی‌های کالاف دیوتی در نظر گرفت.

متفاوت‌ترین مرحله بازی کالاف دیوتی کدام است؟

در مرحله No man’s Land، شما نقش سگی به اسم رایلی را برعهده می‌گیرید. گیم پلی بازی در این مرحله کاملا متفاوت از هر کالاف دیوتی دیگر است.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

6 دیدگاه
  • یاس

    مرسی از معرفی مرحله های باحال

    • پشتیبانی ایران موجو

      خوشحالیم که رضایت دارید❤️

  • پدرام

    ی مرحه جذاب از بازی کالاف میخام

    • پشتیبانی ایران موجو

      All Ghillied Up از Call Of Duty 4: Modern Warfare طراحی و گیم پلی آن به گونه‌ای است که هنوز هم به عنوان یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین مراحل بازی کالاف دیوتی به شمار می‌رود

  • حامد

    خب این مراحل چه سودی برای بازی داره

    • پشتیبانی ایران موجو

      به شما کمک میکند برای مبارزه حرفه ای تر بازی کنید

iranmojo online support