معرفی جذاب ترین مراحل بازی کال اف دیوتی در سال 2023

معرفی جذاب ترین مراحل بازی کال اف دیوتی در سال 2023

در بین بازی‌های شوتر، سری Call of Duty بدون شک بارزترین نمونه است و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده. جذاب ترین مراحل بازی کال اف دیوتی در سال 2023 از دیدگاه کاربران را ما در این مقاله بررسی کرده ایم. بنابر این برای آشنایی بیشتر با این مقاله در ایران موجو همراه ما باشید.

جذاب ترین مراحل بازی کال اف دیوتی

گیمرهایی که از زمان عرضه اولین نسخه از بازی های Call of Duty هیجان و چالش های آن را تجربه کرده اند قطعا با تمام مراحل بازی کال اف دیوتی خاطره دارند. هر چند که هر کدام از نسخه های این بازی هیجان و چالش های خاص خود را دارند اما تعدادی از این مراحل شگفت انگیز بسیار خاطره انگیز هستند و تقریبا هیچ کدام از گیمرها آنها را فراموش نخواهند کرد. از جذاب ترین و شگفت انگیزترین مراحل بازی کالاف دیوتی می تواند موارد زیر را عنوان نمود.

لیست پرطرفدارترین مراحل بازی کالاف دیوتی در سال ۲۰۲۳ از نگاه کاربران

  • نجات رئیس جمهور در Advanced Warfare
  • حمله اتمی به ایالات متحده در فضا در Ghosts
  • بازگشت به جنگ جهانی دوم در Black Ops 3
  • هواپیمای ربوده شده در Modern Warfare 3
  • نابود کردن نازی‌ها در جنگل در Call of Duty 3
  • قتل عام در فرودگاه در Modern Warfare 2
  • خیانت جنرال شپرد در Modern Warfare 2
  • جایی میان آن‌ها در Modern Warfare

نجات رئیس جمهور در Advanced Warfare

نجات رئیس جمهور در Advanced Warfare

با وارد شدن به دومین مرحله Advanced Warfare ، یکی از قسمت‌های مهم و ماندگار فرنچایز را تجربه می‌کنید. در یک صحنه ناگهان با پدر بهترین دوستتان در مراسم تشییع جنازه صحبت می‌کنید. اما  در مراحل بازی کال اف دیوتی در سکانس بعد، این جلوه حساس به یک گروگان ‌گیری تبدیل می‌شود، شما برای نجات گروگان‌ها باید عمل کنید، در این حین بازوی مصنوعی شما با مشکل روبرو شده و مأموریت به شکل شکست ‌آوری ختم می‌شود. اما، در لحظه آخر متوجه می‌شوید که همه چیز، یک شبیه‌ سازی بوده است و زمانی که کوین اسپیسی وارد صحنه می‌شود، این حقیقت بروز پیدا می‌کند که فناوری‌های پیشرفته برای ارزیابی مهارت‌های شما به‌ کار گرفته شده‌اند.

حمله اتمی به ایالات متحده در فضا در Ghosts

حمله اتمی به ایالات متحده در فضا در Ghosts

زمانی که به بازی فضا در مجموعه کالاف دیوتی فکر می‌کنید، انتظار می‌رود بر روی بازی Infinite Warfare تمرکز کنید. اما آیا همینطور است؟ خیر، در اینجا شما در نقش مامور بیکر کنترل بازی را به دست گرفته و باید به فضانوردانی که در فضا معلق شده و جلوی راهتان را بسته‌اند شلیک کنید. اما در همین حین، یک ایستگاه فضایی مسلح توسط ایالات متحده با شلیک موشک‌های هسته‌ای به سوی کالیفرنیا تهدید ایجاد می‌کند و شما باید با مقابله با آن خطر مرگ را به جان بخرید. در نهایت یک صحنه ترسناک و دلهره آور را تجربه می‌کنید.

بازگشت به جنگ جهانی دوم در Black Ops 3

بازگشت به جنگ جهانی دوم در Black Ops 3

چه چیزی بهتر از به دست آوردن یک تجربه شگفت انگیز در مراحل بازی کال اف دیوتی است به طور که فکر کنید مشهورترین کارگردان آمریکا یعنی کریستوفر نولان این بازی را ساخته؟ طی مرحله هشتم از  Black Ops 3، با عنوان Demon Within، شما به واقعیت ۱۹۹۴ و جنگ جهانی دوم اما با فضایی کاملاً جدید وارد می‌شوید. در این فضا با اسلحه‌های مدرن خود در مقابل نازی‌ها قوی‌تر هستید، اما زمین و زمان به شکلی عجیب تنش می‌یابند و جاذبه از بین می‌رود. باید در مقابل زامبی‌ها و گرگینه‌ها ایستادگی کنید. این مرحله از مراحل مراحل بازی کال اف دیوتی مانند یک کابوس ترسناک به نظر می‌رسد اما برای کاربران به یاد ماندنی خواهد بود.

هواپیمای ربوده شده در Modern Warfare 3

هواپیمای ربوده شده در Modern Warfare 3

باید اذعان کنیم که سری مدرن وارفر، به هیچ عنوان قابل مقایسه با دیگر مجموعه‌ها از نظر داستان و سکانس‌های اکشن نبوده و در صدر بهترین‌های تاریخ قرار دارد. حتی زمانی که فکر می‌کردیم ماموریت Mile High Club از اولین قسمت مدرن وارفر بی ‌رقیب است، مدرن وارفر ۳ وارد صحنه شد و نشان داد که ما در اشتباه بودیم. مرحله Turbulence از این بازی به محافظت از رئیس جمهور روسیه در برابر گروگان‌ گیری و ربایش هواپیما اختصاص دارد و سطح نبرد آن در حین پرواز را به چالش می‌کشد. در این مرحله باید هدف بقیه را هنگام فاقد جذبه شدن تعقیب کنید و یک فرود اضطراری باعث شکستن بدنه هواپیما به دو نیم می‌شود. این سناریوی اکشن و هیجان‌ انگیز به گونه‌ای است که به مدت طولانی در ذهن شما جا می‌ماند به همین خاطر یکی از جذاب‌ ترین مراحل بازی کالاف دیوتی از نظر کاربران است. همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد این بازی مقاله بررسی بازی Call oF Duty Modern warfare را بخوانید.

نابود کردن نازی‌ها در جنگل در Call of Duty 3

نابود کردن نازی‌ها در جنگل در Call of Duty 3

یکی دیگر از پرطرفدارترین مراحل بازی کالاف دیوتی در بازی کالاف دیوتی ۳، مرحله جنگل است که شما را به رویاهای قدیمی‌تان هدایت می‌کند. این مرحله، با فضای آرام جنگل و حس ناامنی که از آن ناشی می‌شود روبرو خواهید شد. از حرکت در مکان‌های تاریک و تنگ گرفته تا مواجهه با نازی‌هایی که در قسمتی از صحنه کمین کرده‌اند، همه چیز برای یک نبرد پر سر و صدا آماده است. اکنون وقت آن رسیده که به دشمنان خود طعمه‌ای خشن ارائه دهید و با شلیک خمپاره‌ها، آن‌ها را از بین ببرید.

قتل عام در فرودگاه در Modern Warfare 2

قتل عام در فرودگاه در Modern Warfare 2

احتمالاً انتخاب واژه (بهترین) برای مرحله No Russian مناسب نیست،اما لقب (تاثیرگذارترین) به دلیل بحث ‌برانگیز و دردناک بودن این مرحله، بهتر است. در این مرحله، شما به عنوان یک مامور مخفی در گروه تروریستی فعالیت می‌کنید. در لحظه خروج از آسانسور و قبل از شروع ماموریت، یادآور می‌شوید که باید به زبان روسی حرف نزنید. وظیفه شما حمله به فرودگاه و انجام قتل عام بدون در نظر گرفتن هیچ رحمی خواهد بود. به دلیل هیجان و جذابیت بالای این مرحله عام در فرودگاه را می‌توان یکی از جذاب‌ترین مراحل بازی کالاف دیوتی از نظر کاربران دانست.

خیانت جنرال شپرد در Modern Warfare 2

خیانت جنرال شپرد در Modern Warfare 2

اگر فکر می‌کردید با رویداد No Russian از بازی مدرن وارفیر ۲ عبور می‌کنید باید بگوییم که این نظر اشتباه است. دومین قسمت از سری مدرن وارفیر به راحتی می‌تواند عنوان بهترین بازی کال آف دیوتی را به خود اختصاص دهد و احتمالاً سخت است فردی را پیدا کنید که با این نظر مخالفت کند. با معرفی ژنرال شپرد به عنوان یک آنتاگونیست، داستان به نقطه عطف خود می‌رسد و همه چیز تیره‌تر و پیچیده‌تر از قبل می‌شود. روحیه بی ‌رحمانه‌ شپرد و قتل گوست و روچ، بازیکن را به انتقام جنون ‌آمیز تشویق می‌کند و با تیتراژ پایانی خود، او را به خشم و انتقام می‌کشاند.

جایی میان آن‌ها در Modern Warfare

جایی میان آن‌ها در Modern Warfare

در مرحله “All Ghillied Up” از بازی Call of Duty، شما با کاپیتان مک‌ میلان به دل دشمن می‌زنید و باید با دقت و حوصله بالا عمل کنید تا به‌ خوبی از پس ماموریت برآیید. این مرحله به عنوان یکی از پرتنش‌ترین و وحشتناک‌ترین ماموریت‌های این بازی شناخته می‌شود. در اینجا باید به دقت در مخفیگاه‌ها پنهان شوید، با تک تیرانداز دشمنان را از پا در بیاورید و فعالیت‌های هیجان انگیز و نفس ‌گیری را تجربه کنید.

بهترین نسخه بازی کالاف دیوتی

اگرچه تا امروز بیش از ۱۵ نسخه از مجموعه بازی های COD روانه بازارهای جهانی شده و گیمرهای متعددی از سراسر جهان را سرگرم کرده است، اما هیچ کدام از این نسخه ها نتوانستند که موفقیت Call of Duty 4: Modern Warfare  را تکرار کنند. بازی کالاف دیوتی چه در بخش تک نفره و چه در بخش چند نفره توانست موفقیت های منحصر به فردی کسب کند و بالاترین نمره ها را از منتقدان دریافت کند.

این نسخه از بازی های ندای وظیفه توانست منبع الهام صداها بازی دیگر شود. این نسخه از بازی های ندای وظیفه توانست حتی سرسخت ترین، ظالم ترین و مخالف ترین منتقدان بازی را به لبخند رضایت وادار کند. داستان شگفت انگیز، گرافیک بی نظیر، شخصیت پردازی استثنایی، مراحل مختلف و متنوع، گیم پلی و گان پلی حیرت آور و… همگی از ویژگی های و نقاط قوت بارز این بازی هستند که هنوز هم هیچ نسخه ای نتوانسته موفقیت های آن را تکرار کند.همچنان برای پیروزی در این بازی، مقاله بهترین تفنگ در کالاف دیوتی موبایل را بشناسید بخوانید.

خرید پول بازی کالاف دیوتی ارزان

برای رشد و پیشرفت در بازی call of duty شما باید سکه این بازی را خریداری کنید. برای ارتقا سلاح‌ها و تجهیزات خود. شما می‌توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از ایران موجو و استفاده از آن برای خرید سلاح‌ یا ارتقا تجهیزات ، به یک بازیکن قوی تبدیل شوید.

شما برای ما از مراحل بازی کالاف دیوتی بنویسید

در این مطلب به طور کامل شما را با بهترین مراحل بازی کال اف دیوتی 2023 آشنا کردیم. چنانچه در این زمینه تجربه کافی دارید، آن را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. همچنین با مراجعه به سایت ایران موجو می توانید مراحل جذاب سایر بازی های موبایلی را فرا بگیرید. ایران موجو یکی از معتبرترین سایت های بازی است که شما را در زمینه های مختلف یاری می نماید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support