ترفندهای رفع مشکل Merit در بازی پابجی موبایل

چگونه مشکل مریت را در بازی پابجی حل کنیم؟

در این مقاله قصد داریم با آموزش رفع مشکل Merit در بازی پابجی موبایل همراه شما باشیم.ایران موجو علاوه بر این که یک سایت خرید یوسی پابجی موبایل است آموزشها و ترفندهای زیادی از پابجی موبایل در اختیار کاربران قرار می دهد پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. در بازی‌هایی که به صورت تیمی برگذار می‌شوند و آنلاین هستند، ممکن است اتفاقاتی برای شما رخ دهد. یکی از این اتقاقات کاهش مریت‌های شما می‌تواند باشد. زمانی که مریت شما کمتر از عدد 60 یا بعضا کمتر از 75 باشد، ممکن است دیگر اجازه ورود شما به بازی داده نشود و نتوانید به صوت تیمی، در این بازی شرکت کنید. اما روش‌هایی برای وارد شدن به بازی و همچنین افزایش مریت وجود دارد که با انجام آن‌ها دوباره می‌توانید بازی را به صورت گروهی ادامه دهید. برای آموزش رفع این مشکل با آموزش بازی پابجی موبایل در سایت ایران موجو همراه باشید.

این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش سریع و آسان خم شدن در بازی پابجی موبایل

نحوه رفع مشکل Merit در بازی پابجی موبایل

قبل از شروع آموزش رفع مشکل Merit در بازی پابجی موبایل به دلایل کاهش مریت اشاره می‌کنیم. در بازی‌های گروهی و زمانی که تیمی بازی می‌کنید، آگاهانه یا ناآگاهانه باعث اذیت، زخمی شدن و یا کشته شدن دوستانتان شوید. در این صورت بازی به صورت خودکار از مریت‌های شما، که تعداد آن 100 عدد می‌باشد، کم می‌کند. برای نفر اول 10 مریت، نفر دوم 15 مریت و نفر سوم 30 مریت از مریت‌های شما کم می‌کند. پس مراقب دوستانتون باشید.

مشکل Merit در بازی پابجی

مشکل Merit در بازی پابجی

راه وارد شدن به بازی پابجی در تعداد مریت پایین

زمانی که مریت‌های شما از 60 یا 75 پایین‌تر باشد، دیگر نمی‌توانید با دوستانتان به صورت تیمی بازی کنید. پس برای بازی کردن باید به فکر راه چاره بود. اگر به تعریف مریت نگاه کنیم، می‌بینیم که با اذیت کردن و کشتن هم تیمی‌هایمان کمتر می‌شود. پس اگر ما به صورت انفرادی وارد بازی شویم، دیگر نیازی به مریت برای حضور در بازی نخوایم داشت. شاید این سوال پیش بیاید که ما دیگر نمی‌توانیم بازی گروهی انجام دهیم؟ پاسخ این است که اگر شما تعداد مریت‌هایتان را بیشتر از 60 یا 75 بکنید، اجازه ورود به بازی گروهی را دوباره پیدا خواهید کرد.

!!! برای خرید UC ارزان می توانید از طریق سایت ایران موجو همین حالا اقدام کنید!!!

نحوه افزایش مریت

در بازی‌های کامپیوتری و موبایلی، تنها راه برنده شدن یا کسب یک امتیاز، کسب عناوین مختلف در بازی است. در بازی پابجی موبایل، شرایط این گونه است که شما باید زنده بمانید و برنده شوید. اما تعداد شرکت کننده‌ها در بازی حدود 100 نفر می‌باشد. برای این که بتوانید از بازی 3 مریت بگیرید، باید جزو 10 نفر اول باشید. همچنین می‌توانید با قرار گرفتن در رده‌های پایین‌تر، مریت کمتری بگیرید.

مشکل Merit در بازی پابجی

مشکل Merit در بازی پابجی

نتیجه گیری مشکل Merit در بازی پابجی

در این مقاله به آموزش رفع مشکل Merit در بازی پابجی موبایل پرداختیم. مریت در واقع یک تنبیهی است برای کسانی که در بازی‌های گروهی اشتباهات زیادی می‌کنند و تیم را از درون نابود می‌کنند. تعداد مریت برای هر کسی، 100 عدد است که با کشتن یک هم تیمی 10 عدد، دومین هم تیمی 15 عدد و سومین هم تیمی 30 عدد از تعداد کل مریت‌ها کم می‌شود. اگر تعداد از 60 یا 75 پایین باشد، دیگر قادر به انجام بازی گروهی نخواهید بود.

برای افزایش مریت و هم چنین بازی کردن، به صوت تک نفره وارد بازی شوید. با برنده شدن و کسب عناوین، می‌توانید مریت‌های از دست داده را جمع آوری کنید و به بازی گروهی برگردید. 

برای خرید uc ارزان از سایت معتبر ایران موجو شما می توانید از دوستان و رقبای خود پیشی گیرید و به تجهیزات و صلاح های پیشرفته ای دسترسی داشته باشد. خرید پول بازی ارزان تنها بخشی از امتیازاتی است که فروشگاه جم ایران موجو در اختیار کابران خود قرار می دهد. پس برای دسترسی به امتیازات این سایت همین حالا به سایت ایران موجو مراجعه کنید.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

24 دیدگاه
  • محمد

    سلام مریت من 62 هرچی سولو بازی میکنم نمیره بالا دو مچ رو وین کردم یک بار تاپ تن موندم اما اصلأ نمیره بالا
    چیکار کنم🙏🙏

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر روزانه تعداد خاصی به مریت های شما اضافه میشه باید انقدر بازی کنید تا مریتتون بیاد بالا

  • Mmad

    سلام مریت من صفر شده. و داخل بازی تک نفره هم نمیتونم برم ایا راه حلی برا افزایش مریت هست؟

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر پس از 24 ساعت مجددا تست کنید

  • محمد

    سلام وقت بخیر میرت من 76 است ولی با دوستان نمیتونم برم چرا مشکل چیه میشه بگید لطفا

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر شما یکی از قوانین بازی رو نقص کردید و بازی شما رو تنبیه کرده نمیتونید دیگه حالت گروهی بازی کنید برای رفع این مشکل دکمه ی بالای START رو بزنین و قسمت UNRANKED و از چپ اولی رو انتخاب کنین . بالای همون صفحه آدمک کوچیک رو بزنین و از روی چهار نفره بزارینش روی تک نفره و START رو بزنین .
      فعلا فقط میتونین همین بخش رو بازی کنین . باید انقدر در این حالت بازی کنید تا تنبیهی که بازی براتون در نظر گرفته تموم بشه و مریتتون بیاد بالا

  • ‌ ))((•_•

    سلام خوبید ببخشید من مریتم 75 کلی پلی میدیم اصلا بهش اضافه نمیشه اگر امروز چند دست پلی دادم دبگه اصلا مریت اضافه نمیشه فقط چند تا بهش اضافه میشه

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر هر روز تعداد خاصی مریت اضافه میشه و شما باید انقدر حالت سولو استفاده کنید تا اوکی بشه

    • سجاد

      برا منم ایتجوری شوده

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر هر روز تعداد خاصی مریت اضافه میشه و شما باید انقدر حالت سولو استفاده کنید تا اوکی بشه

    • hmmm:/

      ببخشید من مریتم رو ۵۹ هستش و رو حالت سولو هم استارت نمیشه باید چیکار کنم

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر دکمه ی بالای START رو بزنین و قسمت UNRANKED و از چپ اولی رو انتخاب کنین . بالای همون صفحه آدمک کوچیک رو بزنین و از روی چهار نفره بزارینش روی تک نفره و START رو بزنین .

  • محمد

    سلام من یار خودم رو بمبی کردم اون پسر عموم بود میدونید چکونه یک بار دیگه بازی کنم

  • Amin

    سلام . من پابجی ندارم ولی مال برادرزادم مریتش 42 بود نمیتونست بازی کنه . دکمه ی بالای START رو بزنین و قسمت UNRANKED و از چپ اولی رو انتخاب کنین . بالای همون صفحه آدمک کوچیک رو بزنین و از روی چهار نفره بزارینش روی تک نفره و START رو بزنین .
    تمام . فقط میتونین همین بخش رو بازی کنین . دقت کنین که روزی مثلا 6 تا مریت (شاید کمتر شاید بیشتر) با بازی کردن بهتون اضافه میشه و اگه بیشتر بازی کنین ، اون روز مریت بیشتری نمیده . یادم نمیاد از کدوم بخش میشد نگاه کرد ولی یجایی نوشته که روزی چند تا میتونین بگیرین .
    ببخشین طولانی شد . اگه ممکنه پر رنگ کنین بقیه ببینن .

  • Mahdi

    سلام من مریت ام روی 70 هست و تا الان 10 تا دست سلو بازی کردم ولی هیچی اضافه نشده چیکار کنم؟

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر باید مریت شما کاهش پیدا کنه ، عجله نکنید باید خیلی بازی کنید تا این مشکل حل بشه

iranmojo online support