معرفی بهترین دک های کلش رویال 2020

ترکیب بهترین دک های Clash Royale

آیا شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید که “بهترین دک های کلش رویال ۲۰۱۹ چیست؟برای یافتن پاسخ این سوال و مطالعه‌ی توضیحات بیشتر درباره‌ی این ترکیب و دک با ما همراه باشید.

معرفی بهترین دک های کلش رویال

اگرشما از بازیکنان بازی Clash Royale باشید حتما تاکنون دک‌های زیادی را در بازی امتحان کرده‌اید و حتی شاید موفقیت‌های زیادی را هم با همان دک‌ها کسب کرده باشید. پس می‌دانید که در نحوه‌ی چیدن ترکیب کارت‌ها هیچ اجباری وجود ندارد و الگوهای زیادی برای چیدن آن‌ها وجود دارد. اما این ترکیب یکی از بهترینهای دکل کلش رویال بوده که گیمرهای زیادی موفقیت‌های زیادی را با آن کسب کرده‌اند و به کاپ‌های بالایی دستیابی پیدا کرده‌اند.

پس می‌توانید با خیالت راحت از آن استفاده کنید.

ترکیب: اگزکشیونر- مگانایت- اسپارکی- الکترو‌ویزارد.

این ترکیب یکی از بهترین و البته قدیمی‌ترین دک‌ها بوده که سعی شده در آن ترکیبی از نیروهای قوی برای دفاع و حمله و حتی نیروهایی برای پشتیبانی در نظر گرفته شود. در ادامه به معرفی  و بررسی کارایی و نحوه‌ی عملکرد بهترین ترکیب کلش رویال و  هر یک از شخصیت‌ها می‌پردازیم، پس ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید.

ا-اگزکشیونر (Executioner)

 ۲۰۱۹ Executioner یکی از نیروها برای استفاده در بهترین دک کلش رویال می باشد. اگزکشیونر که معمولا گیمرها به آن جلاد هم می‌گویند یکی از کارت‌های  اپیک است که در آرنای۹ یا به عبارتی در جانگل آرنا برای شما باز شده و قابل استفاده می‌شود.

پس اگر یک تازه کار هستید برای کسب این کارت باید کمی صبور باشید.

این کاراکتر با تبر به دشمنان حمله می‌کند و مواردی که مورد اتک قرار می‌دهد هم سربازان زمینی هستند و هم سربازان هوایی.

همچنین شما برای استفاده از این کارت باید ۵ اکسیر مصرف کنید.

دمیج و جان و سرعت این شخصیت متوسط است و کارتی بسیار خوب برای پشتیبانی و دفاع و گاهی حمله محسوب می‌شود.

بهترین دک های کلش رویال۲-مگانایت (Mega knight)

مگانایت که شخصیتی با زره و کلاه خود و مشت‌های آهنین است یکی از کارت‌های لجندری می‌باشد. برای استفاده از این کارت شما باید ۷ اکسیر مصرف کنید.

این کارت یکی از قوی‌ترین کارت‌ها بوده و به راحتی از پا در نمی آید در لحظات اول در زمین مانند والکری عمل می‌کند یعنی به نیروهای موجود در محدوده آسیب شدیدی وارد می‌کند.

اگر دشمن از این کارت برای نابودی شما استفاده کرد و این شخصیت در زمین شما قرار گرفت می‌توانید از ترفند زیر استفاده کنید. با رو کردن کارت نایت در صورتی که در کنار آن ترکیبی از مینیون‌ها هم وجود داشته باشند کاملا این نیرو را از پا در می‌آورید.

بهترین دک های کلش رویال۳-الکتروویزارد (Electro Wizard)

یکی دیگر از بهترین های دک کلش رویال ۲۰۱۹ الکترو ویزارد است. همانطور که از نامش پیداست یک جادوگر با اتک‌های برقی است. این جادوگر با هر اتک برقی خود دو سرباز را از میدان به در می‌کند.  علاوه بر سربازهای زمینی سربازهای هوایی را هم مورد اتک قرار می‌دهد.

این کارت یکی از قوی‌ترین کارت‌ها بوده و بهترین کارت برای مقابله با اسکلت و مینیون و مینیون هورد و ارتش اسکلت‌ها می‌باشد. با خرید جم رویال و ارتقا این کارت می‌توانید دمیج آن یعنی میزان آسیب رساندن به دشمن و همچنین جان آن را ارتقا بدهید.

بهترین دک های کلش رویال۴-اسپارکی (Sparky)

اسپارکی به معنای واقعی یکی از نیروهای موثر در بهترین دک کلش رویال بوده و وجودش در دک‌ها  بی نظیر است. این کارت از کارت‌های لجندری بوده و در آرنای۶ قابل دسترسی برای بازیکنان می‌باشد.  شما برای استفاده از این کارت باید۶ اکسیر مصرف کنید.

این کارت درست مانند یک ماشین پرقدرت با شارژ سریع است که هر۵ ثانیه یک بار مجددا شارژ می‌شود. اتک های با تاثیر مخربی را به نیروهای داخل زمین وارد می‌کند. همچنین این کارت جان زیادی در بازی دارد و دشمنان برای از بین بردن آن به نیروهایی با دمیج بسیار زیاد نیاز دارند فراموش نکنید که اگربا این کارت قصد دستیابی به تاور دشمن را داشتید حتما از نیروهایی کم قدرت‌تر برای حمایت این کارت استفاده کنید.

همچنین اگر دشمن با این کارت قوی به شما حمله کرد می‌توانید ابتدا با کارت‌های کم اهمیت‌تر شارژ اسپارکی را خالی کنید و سپس با یک کارت قوی‌تر کاملا نابودش کنید.

بهترین دک های کلش رویالسخن پایانی درباره بهترین دک های کلش رویال

فراموش نکنید که در بازی کلش رویال دک‌هایی با ترکیب‌های بسیار متفاوت و متنوع می‌توان برای بازی چید. و اگرچه این دک یکی از بهترین دک‌های کلش رویال ۲۰۱۹است، اما بازی تنها با قدرت کارت نیست. این بازی یک بازی استراتژیک است و با مهارت بازی کن هم ارتباط مستقیم دارد.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید

شما برای ما از بهترین دک های کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بهترین دک های کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند. برای  خرید جم بازی کلش رویال می‌توانید همین حالا از طریق فروشگاه ایران موجو اقدام کنید و آن‌ها را با ارزان‌ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن روی اکانت بازی کلش رویال خود دریافت کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support