برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون ایمیل

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی

یکی از رایج‌ترین سوالات درمورد اکات کالاف دیوتی این است که چگونه اکانت کالاف را برگردانیم که به ایمیل نیازی نباشد؟ بازی کالاف دیوتی، ساخته شده توسط اکتیویژن توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است. اما همواره دغدغه‌هایی برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی بدون ایمیل وجود دارد. تمام گیمرها ترجیح می‌دهند روش‌هایی بی‌دردسر برای بازیابی اکانت‌شان وجود داشت باشد، در ادامه به این سوال که چگونه اکانت کالاف دیوتی را بازیابی کنیم پاسخ می‌دهیم.

چگونه اکانت کالاف دیوتی را بازیابی کنیم ؟

برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی روش‌های متعددی وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بازیابی از طریق ایمیل: برای بازیابی اکانت کالاف دیوتی با استفاده از این روش باید ایمیل خود و رمز عبور آن را در دسترس داشته باشید.
  • استفاده از اکانت‌های متصل: یکی از روش‌های آموزش ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل آن است که اکانت خود در این بازی را به اکانت‌های دیگر مربوط کنید. اکانت‌هایی که به اکانت شما در بازی کالاف دیوتی متصل باشند می‌توانند برای بازیابی حساب شما در بازی مفید عمل کنند.
  • درخواست کمک ازطریق پشتیبانی اکتیویژن: درصورتی‌که گزینه‌های گفته شده دردسترس نیستند، اکتیویژن به شما برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی کمک خواهد کرد.
  • استفاده از اکانت‌های موجود در دستگاه: در روش دیگر می‌توانید هنگام ورود به بازی کالاف دیوتی، از اکانت‌های موجود در دستگاه برای ورود به اکانت خود استفاده کنید.

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی بدون ایمیل 

برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی بدون ایمیل لازم است که از قبل اکانت خود را به حساب گوگل‌پلی، یا به حساب خود در فیسبوک متصل کرده باشید. آموزش ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل که درادامه آورده‌ایم را جدی بگیرید تا بتوانید برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی اقدام کنید.

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی با فیس بوک

  • درابتدا برنامه فیسبوک را راه‌اندازی کرده و وارد اکانت خود شوید. درصورتی که این برنامه در دستگاه شما نصب باشد تمام اطلاعات مربوط به شما به‌راحتی در دسترس خواهد بود.
  • سپس به صفحه ورود به سیستم در بازی کالاف دیوتی بروید. از گزینه Sign in with Facebook استفاده کنید.
  • گزینه Accept / Allow را انتخاب کنید تا برگرداندن اکانت کالاف دیوتی شما بدون ایمیل امکان‌پذیر شود.      

بازیابی اکانت کالاف دیوتی با اکتیویژن

درصورتی‌که اکانت کالاف دیوتی خود را به فیسبوک متصل نکرده‌اید هیچ نگران نباشید! اکتیویژن چنین امکانی فراهم کرده است تا مشتریانی که در این شرایط قرار دارند، با پیام به پشتیبانی آن به راه‌حل برسند.

برای استفاده از این روش لازم است که اطلاعات خود را از پیش در حساب کاربری اکتیویژن ذخیره کرده باشید. برای بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی با استفاده از این روش، کافیست به حساب کاربری خود در اکتیویژن وارد شوید. درصورت وجود هرگونه مشکل برای بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی، اکتیویژن به سرعت آن را پیگیری خواهد کرد.

جلوگیری از حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل 

ذخیره کردن بازی کالاف دیوتی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که هر گیمر باید به آن توجه داشته باشد. چراکه با این روش دیگر برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی خود دچار دردسر نمی‌شوید. روش‌های متعددی برای ذخیره‌سازی و بکاپ گرفتن از اکانت کالاف دیوتی وجود دارد.

به‌عنوان اولین روش می‌توان سیو بازی برروی ایمیل را درنظر گرفت. ذخیره اکانت بازی در ایمیل می‌تواند بازیابی اکانت کالاف دیوتی را تاحد زیادی آسان کند. همچنین، اطلاعات بازی را می‌توان در حساب اکتیویژن و فیسبوک ذخیره کرد.

 آموزش ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل

همانطور که از اسم بازی پیدا است، این بازی مخصوص گوشی های موبایلی و تبلت ها عرضه شده است و دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در نسخه های سایر پلتفرم ها موجود نیستند. برای ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل می توان از راه های مختلفی استفاده کرد:

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل وقتی کاربر به عنوان مهمان وارد بازی شده

در صورتی که گیمر از قبل بازی COD موبایل را نصب کرده و قصد دارد که آن را ذخیره نماید باید مراحل زیر را انجام دهد.

در اولین مرحله گیمر باید بازی را اجرا کند و سپس گزینه تنظیمات که با آیکون چرخ دنده مشخص شده است را انتخاب کند. سپس از صفحه باز شده باید بر روی گزینه Link کلیک کند. در مرحله بعدی باید مورد دلخواه را انتخاب نماید. معمولا در این قسمت بهترین کار این است که گوگل انتخاب شود. بعد از انجام این مراحل چنانچه بازی ذخیره شده باشد گزینه Link به Linked تبدیل خواهد شد.

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل در هنگام ورود به بازی

اگرچه بازیکنان می توانند به راحتی و با انتخاب گزینه Guest  به صورت مهمان به راحتی وارد بازی شوند اما این حالت می تواند مشکلاتی به همراه داشته باشد. چنانچه فرد بخواهد اکانت خودش را بر روی دستگاه جدیدی ایجاد کند و ادامه بازی را دنبال کند قادر به این کار نخواهد بود.

همچنین امکان دارد که بعضی از مواقع بازی دچار مشکل شود و یا بازیکن آن را حذف کرده باشد. به این صورت تمام بازی های گیمر حذف می شود و در صورتی که بخواهد بازی را دوباره شروع کند باید از مرحله اول شروع به بازی کند.

در این صورت راهکار دیگری برای ذخیره بازی کالاف دیوتی وجود دارد که به شرح زیر می باشد:

  1. بعد از آنکه بازیکن بازی را باز کرد و قصد داشت که به گونه ای آن را ذخیره کند که بعدا بتواند ادامه بازی ها را انجام دهد باید از بین دو گزینه  Guest و Facebook گزینه فیسبوک را انتخاب کند. 
  2. با این کار گیمر می تواند با استفاده از حساب کاربری فیسبوک خودش وارد بازی شود. به این صورت چنانچه بازی حذف شده و دوباره نصب شود، بازیکن می تواند از مرحله ایی که بازی را تمام کرده است شروع به ادامه بازی کند.
  3. چنانچه بازیکن قصد داشته باشد بازی را بر روی اکتیویژن (کالاف دیوتی اکانت) ذخیره کند باید یک آدرس جیمیل و رمز آن را وارد کند. ( همچنین اگر گیمر بخواهد بازی را روی فیسبوک سیو کند باید اطلاعات شماره یا جیمیل و پسوورد فیسبوک را وارد کند).
  4. بعد می تواند بر روی گزینه Log in کلیک کند و در صفحه اکتیویژن گزینه OK را بزند. به این صورت اکانت بازی گیمر ذخیره خواهد شد و برای اطمینان از سیو اکانت کافی است از آن خارج شده و دوباره با اطلاعات خودش وارد شود.

مزایای ذخیره کردن اکانت بر روی اکتیویژن یا فیسبوک

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل می تواند مزایای مختلفی داشته باشد که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر هستند:

  • با این کار گیمر قادر است با دستگاه دیگری وارد بازی شود. همچنین اگر بازیکن گوشی موبایل خودش را تعویض کرد می تواند از نقطه ای که بازی را تمام کرده است آن را ادامه دهد.
  • برای خرید سی پی کالاف دیوتی از ایران موجو باید اکانت خود را ذخیره کنید تا به راحتی خرید انجام شود.
  • زمانی که اکانت بازیکن بر روی مهمان ذخیره شده باشد این احتمال وجود دارد که که به اشتباه دیتای مربوط به بازی حذف شود و یا کلا بازی از گوشی حذف شود. بنابراین بهترین راهکار این است که گیمر اکانت خود را بر روی اکتیویژن ذخیره کند
  • بازیکن می تواند با ذخیره بازی Call Of Duty Mobile به راحتی برای اکانت خودش پرمیوم پس کالاف دیوتی و پرمیوم پس پلاس کالاف دیوتی را خریداری نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی خرید درون برنامه کالاف به مقاله خرید سی پی در ایموجو سر بزند!

شما برای ما از ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو سعی کردیم بطور کامل نحوه برگرداندن اکانت کالاف دیوتی را به شما آموزش دهیم  امید واریم که این اموزش مشکل شما را برطرف کند همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل دیگر در بازی خود می توانید مقاله بررسی و حل تمام مشکلات بازی کالاف دیوتی موبایل را در ایران موجو بخوانید.

اما به نظر شما بهترین روش برای ذخیره اکانت کالاف دیوتی چیست؟ شما چه روش‌هایی را برای بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی پیشنهاد می‌کنید؟

تجربیات شما به مخاطبین سایت ایران موجو کمک می کند تا زودتر به هدف خود در بازی کالاف دیوتی برسند.

سوالات متداول 

چگونه می‌توان اکانت کالاف دیوتی موبایل را بدون ایمیل بازیابی کرد؟
بازیابی اکانت بدون ایمیل ممکن است حدود ۱۰ روز زمان ببرد. بخش پشتیبانی اکتیویژن ممکن است سوالاتی برای شناسایی هویت شما بپرسید.

آیا با استفاده از اکانت مهمان می‌توان به پیشرفت‌ها دسترسی داشت؟ 

خیر، اکانت مهمان این امکان را نمی‌دهد و امکان استفاده از دستگاه دیگری برای بازی نیز وجود ندارد​​

آیا امکان بازگردانی اکانت کالاف دیوتی موبایل وجود دارد؟ 

بله، می‌توانید از طریق تنظیمات بازی و وارد کردن نام حساب و رمز عبور خود، اقدام به بازنشانی حساب کنید​​.

چگونه می‌توان یک حساب کاربری جدید در کالاف دیوتی ایجاد کرد؟ 

شما می‌توانید با کلیک بر روی دکمه ثبت نام در صفحه اصلی بازی و دنبال کردن دستورالعمل‌ها، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید​​.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

765 دیدگاه
  • mehrab

    سلام ببخشید من میخوام اکانتمو به فیس بوک ذخیره کنم ولی وقتی میزنم میاره link unsuccessful please try again این مشکلش چیه میشه راهنمایی کنید؟

    • حامد فندرسکی

      فیلتر شکنتون حتما بباید روشن باشه

  • MRKP

    سلام خسته نباشین
    من از طریق گیم لوپ بازی میکنم . الان میخام ادامشو از از گوشی بازی کنم و الان میخوام تو اکتیویژن اکانت بسازم ولی وقتی ساین آپ رو میزنم اصلا عکس العملی نشون نمیده برنامه…..!!!
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • حامد فندرسکی

      سلام باید فیلتر شکنتون روشن باشه

    • MRKP

      سلام مجدد
      من با فیلتر شکن seed4me میرم برای سیو کردن بازی تو اکتیویژن ولی هرچی کلیک میکنم اصلا هیچ عکس العملی نشنون نمیده

    • حامد فندرسکی

      دوست عزیز بهترین راه اینه شما اول روی یک گوشی دیگه تست کنید با یک ویپی ان دیکگه ببینید مششکلتون حل میشه یا خیر

  • امیر

    سلام خسته نباشید ببخشید من اکانتم روی چیزی ذخیره نبود لولم حدود ۹۰ بود لطفا میشه راهی بگین که بتونم برگردونم اکانتو

    • حامد فندرسکی

      سللام دووست عزیز هیچ راه برگشتی نداره بازیتون پریده

    • امیر

      سلام, حتی اگر id خودمو رو سیو کرده باشیم ولی به هیچ لینکی لاگین نکرده باشیم بازم نمیشه؟؟

    • حامد فندرسکی

      سلام خیر نمیشه

  • حامد داوری

    از طریق ایدی و اینا هیچراهی نداره برگردونیم منم ی همچین مشکلی خوردم

    • حامد فندرسکی

      سلام خیر هیچ راهی نداره

    • امیرمحمد

      سلام من میخوام گوشیم رو تنظیم به کارخانه بزنم چگونه اکانتم سیو کنم نپره

    • حامد فندرسکی

      سلام آموزش ذخیره کردن رو ببینید میتونید سیو کنید

  • یونس

    یک اکانت داشتم ریج چهار تا ده تو قسمت مهمان زخیره کرده بودم ولی گوشیمو فرمت کردم پرید .الان یه اکانت دیگه درست کردم تو قسمت کالاف دیوتی ذخیره کردم .میشه اون اکانتمو بر گردونم ؟؟؟

    • حامد فندرسکی

      سلام اگر روی کال اف یا فیسبوک سیو بوده بعله میشه

    • معراج

      سلام ی سوال چرا اکانتم برنمیگرده هرکاری میکنم حتا رمز میزنم میگه نامعتبره ایخداا چرا لطفا کمک کنید لولم148بعد انگاری اکانتم پریده تورخدا نپره کمکم‌ کن

    • حامد فندرسکی

      سلام فراموشی رمز روو بزنید اوکی میشه

    • یاسین

      سلام بچه ها من دیروز اکانت کالافم پرید و این پیغام میاد وقتی دوباره میخوام وارد شم یعنی بن شده؟

      این حساب Call of Duty قبلاً به بازیکن دیگری
      پیوند داده شده است لطفاً میزان ورود به سیستم مرتبط با دستگاه خود را تغییر دهید و دوباره امتحان کنید

    • حامد فندرسکی

      سلام پسورد کانتتون رو عوض کنید افراد غیر کجاز روبیرون میکنه اتومات

  • Ali

    یکی کمک کنه الان رفتم کال نتم ضعیف شد یوزر و پسور.. خواست ازم اکانتم با فیسبوک یوزر و پسور.. که زدم یهو یه اکانت جدید ساخته شد اون اکانت قبلی رو چجوری برگردونم🙏🙏؟

    • حامد فندرسکی

      سلام شما اگر بازیتونروی فیسبوک سیو باهش فیسبوکتونو مزنید اکانت بال میاد

  • hamidreza

    سلام
    من اکانتم رو اکتیوژن ذحیره بود اومدم جیمیلم یا همون اکتیوژن رو عوض کردم الان اکانتم ن رو جیمیل قبلی هست ن جدیده در صورتی ک یه اکانت دیگه میخام با همون اسم ذخیره کنم میزنه این نان قبلا وجود داره .یعنی اکانته هست ولی رو هیچکدوم از جیمیلا نیست.راهنمایی لطفا؟؟؟؟یه بازی با این ابهت پشتیبانش نباید اینقد مسخره باشه..🤕

    • حامد فندرسکی

      سلام بهترین کار اینه که شما بازیتون رو روی فسیبوک سیو کنید تا مشکلتون کلاا حل بشه

    • hamidreza

      سلام.اکانتم اصلا وجود خارجی نداره روی هیچکدوم از جیمیلا نیست چجوری سیو کنم اخه

    • حامد فندرسکی

      سلاام ویدیو اموزشی سیو کردن بازی کال اف رو ببنمید خیلی راحت میتونید سیو کنید

    • امیر حسین

      سلام اکانت من بن شده چطوری درستش کنم با چند اکانت دیگههم رفتم ولی بازم میگه بن شدین شما اکانت جدید هم درست کردم همین پیغغغام رو میده

    • حامد فندرسکی

      سلام با فیلتر شکن تست کنید دوست عزیز و روی یک گوشی دیگه

    • دانیال

      سلام من اکانتمو دزدیدن ولی با فیس بوک میتونم برم توش میشه کاری کرد؟

    • حامد فندرسکی

      سلام بعله به پشتییبانی بازی سریعاا پیام بدید تا به روش کال اف رو بنبنده تا اوکی بشه

    • Daniii

      سلام خسته نباشید.
      ببخشید میشه اکانت رو کلا از رو اکتیویژن برداشت و یکی دیگه ساخت؟؟؟

    • حامد فندرسکی

      سلام میشعه ولی پینهاد نمیکنم چون امکان داره بپره اگم میخواید باید ببه پشتیبانی خود بای پیام بدید تا اوکی بشه

  • آریا شهابی

    سلام ایا میشه رمز اکانت اکتیویژن رو تغییر داد یابرای بازیابی رمز چه سوال هایی ازمون میپرسن؟

    • حامد فندرسکی

      سلام بعله میشه به اپارات ایرانموجو سر بزنید ودیو های اموزی رو میتونید ببیند

    • Mmm

      سلام یکی اکانت منو هک کرده منم فقط جیمیلو رمز قبلیشو دارم میشه بگین چطوری برش گردونم

    • حامد فندرسکی

      سلام دوست عزییز به پشتیبانی بازی پیام بدید ثابت کنید برای خودتونه از بازی پرتش میکنن بیرون

  • علی

    بازی را سیو کردم برای فیسبوک یک حساب کاربری جدید خواست انجام دادم ولی العان بازی از ابتدا شروع شده. داخل بازی فقط حساب فیسبوک است.و کال آف دیوتی کلان نسخه اش بالا نمی آید. ارور قطعی اینترنت میدد، ولی فیسبوک راحت وارد میشود ولی بازی از ابتدا است. بازی قبلی پاک شده؟؟؟؟؟

    • حامد فندرسکی

      سلام اره

    • امیر

      سلام
      من کال اف دیوتی موبایلم رو حذف کردم ولی دوباره نصبش کردم حالا از لول یک شروع شده چجوری باید برش گردونم؟؟

    • حامد فندرسکی

      سلام بازیتون به چه روشی سیو بوده

    • مصطفی

      من ررو اکانت گوگلم بود اومدم بزنمش رو اکتیویژن حذف شد لطفا کمکم کنید

    • حامد فندرسکی

      سلام اانتتون پریده دیگه راهی نداره

  • محمد مهدی

    سلام
    ببخشید من های عادت دارم رمز رو تغییر بدم(رمز اکانت ذخیره شده)
    الانم اون رمزه رو فراموش کردم
    بعدش میزنم براب تغییرش
    جیمیلمم میزنم
    ایمیلی از کال اف دیوتی برام نمیاد برای ریست کردن رمز
    البته قبلاً میومد ولب الان نه
    وقتی هم میرم تو ایمیل های قبل میزنم ریست وارد مرورگر میشه بعد که میزنم نیو پسوورد میزنه فیل
    بعدش میزنم لوگین
    بعدش میزنم نید هلپ بعدش دوباره میگه اگه حسابی دارید اکتیویژن برات ارسال کرده ولی باز هم میرم تو جیمیل ولی باز هم میلی نمیاد😟
    لطفاً راهنماییم کنید

    • حامد فندرسکی

      شما موقع ذخیره سازی جیمیلرو اشتباه زدید

    • پوریا

      چیکار کنیم اقا منم هرکاری میکنم جیمیل و رمز درسته ولی میزنه غلطه و بالا نمیاره چیزی راهنمایی کنید لطفا

    • حامد فندرسکی

      سلام دوست عزیز فراموش رمز رو بزنید و پسورد جدید بزارید

    • Ahora

      سلام جناب ببخشید من جیمیل و پسوردمو درست میزتم کلی میگه اکانتو پسورد نمیدونم تطابق نداره یچی تو این مایه ها فراموش رمزو میزنم لینک هم میاد ولی وقتی پسورد جدیدو میزنمو گذینه سَیو رو میزنم میگه رِست پسورد فایلد
      اگه میشه راهنمایی کنید

    • حامد فندرسکی

      سلام ئسوردی که میزارید باید ترکیبی از حروف و اعداد باشه و یکم سخت باشه تا کال اف قبول کنه

  • M

    سلام من اکانتم خیلی قوی بود رو مهمان سیو بود تو قسمت لینک هم با ایمیل سیو کرده بودم الان بازیم پاک شد دوباره ریختم میشه اون اکانت رو بر گردونند

    • خانم عابدی

      سلام پشتیبانی پیام بدین تا شمارو راهنمایی کنیم

    • حسین

      سلام خسته نباشید من اکانت کالافم رو روی اکانت های کالاف سیو کردم یعنی یکی از اون سه تا (گوگل کالاف فیسبوک)ولی الان که رمزم یادم رفته هر چقدر میرم جیمیلو میزنم بعد اون نوشته ی
      رمزتو فراموش کردی میاد اونجا چه ایمیلی رو باید بزنم هرچی میزنم هیچی ارسال نمیشه باید چیکار کنم

    • حامد فندرسکی

      سلام دوست عزیز احتمالا شما موقع ساخت یا سیو کردن جیمیلتون رو اشتباه نوشتید

    • کسری

      سلام میشه با شما با یه شبکه اجتماعی در ارتباط باشم؟یه مشکلی برای بازیم پیش اومده

    • حامد فندرسکی

      سلام همینجا سوالتون رو بپرسید

  • سعید

    سلام من اکانتم رو اکتیوژن بود رمزش رو یادم رفته و بعدش من بازیو پاک و بعد چند ماه نصب ایمیلو که میزنم بعدش میزنم فراموشی رمز بعدش یخ چی برای جمیلم میفرسته بعدش وارد اون سایت میشم میگه رمز جدید وقتی رمز جدید انتخاب کردم میگه ناموفق بود رمز جدید رو چند تا گوشیم امتحان کردم بازم همینو میگه لطفا راهنمایی کنید

    • حامد فندرسکی

      سلام باید فیلتر شکن روشن باشه واینکه پسورد جیمیلالتون رو ترکیبی از حرف و عدد بزارید تا دیگه مشکلتون حل بشه

  • MSVAV

    سلام من تو موبایل بازی میکنم الان میخوام از موبایل به کامپیوتر انتقال بدم لولم 141 هست راهی هست که بدون اینکه لولم بپره اکانت منتقل بشه؟

    • حامد فندرسکی

      سلام بله فقط باید حتما روی فیسبوک یا کال اف یا اگر بتونید روی جفتش سیو کنید بعد انتقال بدید

    • MA

      خب برای من سیو بود رو کالاف گوشیم و یبار ریست کردم نصب کردم حتی ایمیلم زدم اکانتم نیومد چرا

    • حامد فندرسکی

      سلام دوست عزیز بازی ققط روی کال اف دیوتی و فیسبوک سیو دايم میشه ولی روی جیمبل سیو موقت هستش که میپره به همین دلیل اکانتتونپریده

    • محمد عزیزی

      سلام من در کالاف دیوتی یه اکانت جدید ساختم یعد اکانت جدیده رفته رو ایمیل اکانت قبلیه و اکانتم فولم پرید کاری میشه کرد

    • حامد فندرسکی

      سلام خیر

    • حامد داوری

      از طریق ایدی و اینا هیچراهی نداره برگردونیم منم ی همچین مشکلی خوردم

    • خانم عابدی

      سلام خیر

  • محمد

    سلام من برای اکانت کالاف جیمیل اشتباهی زدم و قبول کرد حالا میخوام عوض کنم امکانش هست؟

    • حامد فندرسکی

      سلام خیر فق تنها روشش اینه روی فیسوک سیو کنید

    • قادری

      سلام من یه اکانت داشتم الان ایلمو میزنم پسورد یادم نیست به نظرتون رمز اصلی ایملو عوض کنم کار درسته

    • حامد فندرسکی

      سلام خیر باید پسورد کال اف دیوتی رو عوض کنید

    • مجید

      سلام من بازی را پاک کردم. بعد یکی از اکانت هام رمزشا یا ایمیل شا اشتباه میزنم لطفاً کمک کنید اصلا میشه برگردونم

    • حامد فندرسکی

      سلام بهترین راه فراموشی رمزه پسوردو عوض کنید مشکلتون حل میبشه

  • محسن

    سلام خسته نباشید آغا من اکانتمو دادم دست یه بنده خدایی بعد پشیمون شدم با اینکه تماما(جی‌میل.فیسبوک.اکتیویژن)به اسم من و به اکانت منه باز اون از سیستم خودش میره داخل بازی. چجوری میشه اونو بندازم بیرون یا که کلا کسی دیگه داخل اکانت من نیان
    مرسی

    • حامد فندرسکی

      سلام پسورد تمام چیزهاتون رو عوض کنید

    • حمزه

      سلام خسته نباشین پسوردمو یادم رفته میخام ریستش کنم هر پسوردی میزنم خطا میده ب نظرتون چیکار کنم ک قبولش کنه …ممنون

    • حامد فندرسکی

      با یک ویپیانجدید تست کنید اوکیمیشه

    • ارش

      سلام من همون اول بازی با جیمیلم
      وارد شدم
      بعد گوشیم ریست شده
      و دیگه هم نتونستم بیارم
      لطفا کمکم کنید

    • حامد فندرسکی

      سلام اکانتتون پریده دوست عزیز

iranmojo online support