برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون ایمیل

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی

یکی از رایج‌ترین سوالات درمورد اکات کالاف دیوتی این است که چگونه اکانت کالاف را برگردانیم که به ایمیل نیازی نباشد؟ بازی کالاف دیوتی، ساخته شده توسط اکتیویژن توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است. اما همواره دغدغه‌هایی برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی بدون ایمیل وجود دارد. تمام گیمرها ترجیح می‌دهند روش‌هایی بی‌دردسر برای بازیابی اکانت‌شان وجود داشت باشد، در ادامه به این سوال که چگونه اکانت کالاف دیوتی را بازیابی کنیم پاسخ می‌دهیم.

چگونه اکانت کالاف دیوتی را بازیابی کنیم ؟

برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی روش‌های متعددی وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بازیابی از طریق ایمیل: برای بازیابی اکانت کالاف دیوتی با استفاده از این روش باید ایمیل خود و رمز عبور آن را در دسترس داشته باشید.
  • استفاده از اکانت‌های متصل: یکی از روش‌های آموزش ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل آن است که اکانت خود در این بازی را به اکانت‌های دیگر مربوط کنید. اکانت‌هایی که به اکانت شما در بازی کالاف دیوتی متصل باشند می‌توانند برای بازیابی حساب شما در بازی مفید عمل کنند.
  • درخواست کمک ازطریق پشتیبانی اکتیویژن: درصورتی‌که گزینه‌های گفته شده دردسترس نیستند، اکتیویژن به شما برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی کمک خواهد کرد.
  • استفاده از اکانت‌های موجود در دستگاه: در روش دیگر می‌توانید هنگام ورود به بازی کالاف دیوتی، از اکانت‌های موجود در دستگاه برای ورود به اکانت خود استفاده کنید.

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی بدون ایمیل 

برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی بدون ایمیل لازم است که از قبل اکانت خود را به حساب گوگل‌پلی، یا به حساب خود در فیسبوک متصل کرده باشید. آموزش ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل که درادامه آورده‌ایم را جدی بگیرید تا بتوانید برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی اقدام کنید.

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی با فیس بوک

  • درابتدا برنامه فیسبوک را راه‌اندازی کرده و وارد اکانت خود شوید. درصورتی که این برنامه در دستگاه شما نصب باشد تمام اطلاعات مربوط به شما به‌راحتی در دسترس خواهد بود.
  • سپس به صفحه ورود به سیستم در بازی کالاف دیوتی بروید. از گزینه Sign in with Facebook استفاده کنید.
  • گزینه Accept / Allow را انتخاب کنید تا برگرداندن اکانت کالاف دیوتی شما بدون ایمیل امکان‌پذیر شود.      

بازیابی اکانت کالاف دیوتی با اکتیویژن

درصورتی‌که اکانت کالاف دیوتی خود را به فیسبوک متصل نکرده‌اید هیچ نگران نباشید! اکتیویژن چنین امکانی فراهم کرده است تا مشتریانی که در این شرایط قرار دارند، با پیام به پشتیبانی آن به راه‌حل برسند.

برای استفاده از این روش لازم است که اطلاعات خود را از پیش در حساب کاربری اکتیویژن ذخیره کرده باشید. برای بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی با استفاده از این روش، کافیست به حساب کاربری خود در اکتیویژن وارد شوید. درصورت وجود هرگونه مشکل برای بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی، اکتیویژن به سرعت آن را پیگیری خواهد کرد.

جلوگیری از حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل 

ذخیره کردن بازی کالاف دیوتی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که هر گیمر باید به آن توجه داشته باشد. چراکه با این روش دیگر برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی خود دچار دردسر نمی‌شوید. روش‌های متعددی برای ذخیره‌سازی و بکاپ گرفتن از اکانت کالاف دیوتی وجود دارد.

به‌عنوان اولین روش می‌توان سیو بازی برروی ایمیل را درنظر گرفت. ذخیره اکانت بازی در ایمیل می‌تواند بازیابی اکانت کالاف دیوتی را تاحد زیادی آسان کند. همچنین، اطلاعات بازی را می‌توان در حساب اکتیویژن و فیسبوک ذخیره کرد.

 آموزش ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل

همانطور که از اسم بازی پیدا است، این بازی مخصوص گوشی های موبایلی و تبلت ها عرضه شده است و دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در نسخه های سایر پلتفرم ها موجود نیستند. برای ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل می توان از راه های مختلفی استفاده کرد:

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل وقتی کاربر به عنوان مهمان وارد بازی شده

در صورتی که گیمر از قبل بازی COD موبایل را نصب کرده و قصد دارد که آن را ذخیره نماید باید مراحل زیر را انجام دهد.

در اولین مرحله گیمر باید بازی را اجرا کند و سپس گزینه تنظیمات که با آیکون چرخ دنده مشخص شده است را انتخاب کند. سپس از صفحه باز شده باید بر روی گزینه Link کلیک کند. در مرحله بعدی باید مورد دلخواه را انتخاب نماید. معمولا در این قسمت بهترین کار این است که گوگل انتخاب شود. بعد از انجام این مراحل چنانچه بازی ذخیره شده باشد گزینه Link به Linked تبدیل خواهد شد.

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل در هنگام ورود به بازی

اگرچه بازیکنان می توانند به راحتی و با انتخاب گزینه Guest  به صورت مهمان به راحتی وارد بازی شوند اما این حالت می تواند مشکلاتی به همراه داشته باشد. چنانچه فرد بخواهد اکانت خودش را بر روی دستگاه جدیدی ایجاد کند و ادامه بازی را دنبال کند قادر به این کار نخواهد بود.

همچنین امکان دارد که بعضی از مواقع بازی دچار مشکل شود و یا بازیکن آن را حذف کرده باشد. به این صورت تمام بازی های گیمر حذف می شود و در صورتی که بخواهد بازی را دوباره شروع کند باید از مرحله اول شروع به بازی کند.

در این صورت راهکار دیگری برای ذخیره بازی کالاف دیوتی وجود دارد که به شرح زیر می باشد:

  1. بعد از آنکه بازیکن بازی را باز کرد و قصد داشت که به گونه ای آن را ذخیره کند که بعدا بتواند ادامه بازی ها را انجام دهد باید از بین دو گزینه  Guest و Facebook گزینه فیسبوک را انتخاب کند. 
  2. با این کار گیمر می تواند با استفاده از حساب کاربری فیسبوک خودش وارد بازی شود. به این صورت چنانچه بازی حذف شده و دوباره نصب شود، بازیکن می تواند از مرحله ایی که بازی را تمام کرده است شروع به ادامه بازی کند.
  3. چنانچه بازیکن قصد داشته باشد بازی را بر روی اکتیویژن (کالاف دیوتی اکانت) ذخیره کند باید یک آدرس جیمیل و رمز آن را وارد کند. ( همچنین اگر گیمر بخواهد بازی را روی فیسبوک سیو کند باید اطلاعات شماره یا جیمیل و پسوورد فیسبوک را وارد کند).
  4. بعد می تواند بر روی گزینه Log in کلیک کند و در صفحه اکتیویژن گزینه OK را بزند. به این صورت اکانت بازی گیمر ذخیره خواهد شد و برای اطمینان از سیو اکانت کافی است از آن خارج شده و دوباره با اطلاعات خودش وارد شود.

مزایای ذخیره کردن اکانت بر روی اکتیویژن یا فیسبوک

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل می تواند مزایای مختلفی داشته باشد که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر هستند:

  • با این کار گیمر قادر است با دستگاه دیگری وارد بازی شود. همچنین اگر بازیکن گوشی موبایل خودش را تعویض کرد می تواند از نقطه ای که بازی را تمام کرده است آن را ادامه دهد.
  • برای خرید سی پی کالاف دیوتی از ایران موجو باید اکانت خود را ذخیره کنید تا به راحتی خرید انجام شود.
  • زمانی که اکانت بازیکن بر روی مهمان ذخیره شده باشد این احتمال وجود دارد که که به اشتباه دیتای مربوط به بازی حذف شود و یا کلا بازی از گوشی حذف شود. بنابراین بهترین راهکار این است که گیمر اکانت خود را بر روی اکتیویژن ذخیره کند
  • بازیکن می تواند با ذخیره بازی Call Of Duty Mobile به راحتی برای اکانت خودش پرمیوم پس کالاف دیوتی و پرمیوم پس پلاس کالاف دیوتی را خریداری نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی خرید درون برنامه کالاف به مقاله خرید سی پی در ایموجو سر بزند!

شما برای ما از ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو سعی کردیم بطور کامل نحوه برگرداندن اکانت کالاف دیوتی را به شما آموزش دهیم  امید واریم که این اموزش مشکل شما را برطرف کند همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل دیگر در بازی خود می توانید مقاله بررسی و حل تمام مشکلات بازی کالاف دیوتی موبایل را در ایران موجو بخوانید.

اما به نظر شما بهترین روش برای ذخیره اکانت کالاف دیوتی چیست؟ شما چه روش‌هایی را برای بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی پیشنهاد می‌کنید؟

تجربیات شما به مخاطبین سایت ایران موجو کمک می کند تا زودتر به هدف خود در بازی کالاف دیوتی برسند.

سوالات متداول 

چگونه می‌توان اکانت کالاف دیوتی موبایل را بدون ایمیل بازیابی کرد؟
بازیابی اکانت بدون ایمیل ممکن است حدود ۱۰ روز زمان ببرد. بخش پشتیبانی اکتیویژن ممکن است سوالاتی برای شناسایی هویت شما بپرسید.

آیا با استفاده از اکانت مهمان می‌توان به پیشرفت‌ها دسترسی داشت؟ 

خیر، اکانت مهمان این امکان را نمی‌دهد و امکان استفاده از دستگاه دیگری برای بازی نیز وجود ندارد​​

آیا امکان بازگردانی اکانت کالاف دیوتی موبایل وجود دارد؟ 

بله، می‌توانید از طریق تنظیمات بازی و وارد کردن نام حساب و رمز عبور خود، اقدام به بازنشانی حساب کنید​​.

چگونه می‌توان یک حساب کاربری جدید در کالاف دیوتی ایجاد کرد؟ 

شما می‌توانید با کلیک بر روی دکمه ثبت نام در صفحه اصلی بازی و دنبال کردن دستورالعمل‌ها، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید​​.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

765 دیدگاه
  • mtnshirani11

    سلام
    ..من ی اکانت گرفتم میخام بدونم چطوری باید پسوورد اکتیویژن رو تغییر بدم؟

    • حامد فندرسکی

      سلام داخل اپارات ایران موجو ویدیو اموزشی عوض کردن پسورد کال اف دیوتی هست ببینید انجام بدید

    • ashkan_ak

      سلام خسته نباشید من قبلا بازی رو روی کال اف سیو کردم جیمیل هم درسته رمزو یادم رفته میزنم برا ریست کردن ارور میده رمز جدید وارد نمیشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

    • حامد فندرسکی

      سلام باید پسوردتون ترکیبی از حروف و اعداد باشه

  • Mohammad_Ali

    سلام من اکانتم پاک شده کاری میتونم بکنم که اکانتم برگرده

  • مسعود

    سلام . من تو گیم لوپ کالاف بازی میکردم . لول ۴۰ بودم . خواستم امروز بازی کنم که دیدم بن شدم
    هیچ کاری هم نکردم که بخواد خلاف قوانین باشه . چیکار میشه کرد؟
    از بن بودن بیرون میام؟

    • حامد فندرسکی

      به پشتیبانی خود بازی پیام بدید براتون انجام میدن

    • حسین

      سلام من گوشیمو فلش کردم بازیم هم رو اکتیویژن سیو کردم ولی جیمیل و رمزم رو میزنم نمیاره چیکار کنم؟؟؟

    • حامد فندرسکی

      سلام حتما به کچک و بزرگ بودن توجه کنید اگرم نشد فراموشی رمز بزنید

    • Alireza

      سلام
      من لولم ۱۵۰ بود بازیم سیو نکرده بودم فقط با جیمیلم وارد شده بودم برای گوشیم مشکلی پیش امد گوشیمو فلش کردم همه چیز پاک شد کلافو که نصب کردم جیمیلمو رمزمو وارد کردم خواستم وارشدم زد رمزت اشتباهه نمیدونم باید چیکار کنم اگه کسی بلده رهنمایی کنه

    • حامد فندرسکی

      سلام د.ست عزیز اکانتتون پریده فقط بازیی رویکال اف یا فیسبوک قابل برگشته

  • Saeid

    سلام من اکانت کالافمو هم تو کامپیوتر بازی میکردم هم تو موبایل که کالاف یک روزه بنم کرد منم رو موبایل قطع کردمو حالا دارم تو کامپیوتر بازی میکنم الان میخام روی موبایل بازی کنم میترسم اینبار بیشتر بنم کنه چه کار کنم؟
    خواهش میکنم جواب بدین 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    • حامد فندرسکی

      سلام رو کامپیوتر بازیتون رو روی فیسبوک هم سیوکنید تا دیگه هیچ نگرانی نباشه

    • امین

      سلام من عکانتمو روی اکتیویژن سیو کرده بودم بعد بنا به دلایلی یه دور لاگ اوت زدم بعد که دوباره اومدم لاگ این کنم میگفت اشتباه است و باید ثبت نام کنید بعد ثبت نام که کردم عکانت جدید برام درست کرد رو همون جیمیل قبلی ینی دوتا عکانت رو یک جیمیل میتونم کاری کنم که دوبارع وارد اون عکانت بشم ینی عکانت اصلیم
      لطفا واسخ بدید✨✨✨✨✨✨

    • حامد فندرسکی

      سلام دوست عزیز کال اف دیوتی کلا به جیمیل ها دقت نمیکنه شما امکان داره سری قبل یا همین سری بجای جیمیل چیز دیگه نوشته باشید بازم میشه اکانت ساخت

  • حسین

    سلام من اکانتم رو اکتیویژن سیوع ولی موقعی ک میخوام برم تو بازی مشخصات رو میزنم قبول نمیکنه میگه ایمیل یا رمز اشتباه درخواست رمز جدیدم میدم عوض نمیکنه چیکار باید بکنم اگر از گست وارد بشم اکانتم میپره یا نه!؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • حامد فندرسکی

      سلام خیر اگز بازیتون سیو باشه بای =د از اکتیویژن وارد بشید اگر درست سیو شده باشه در غیز این صورت در تایپ جیمیل و پسوردتون یک اشتباه دارید

  • دانیال

    سلام روزتون بخیر
    من بازی رو نصب کردم و تا لول 65 بازی کردم ولی شب خوابیدم صبح پا شدم دیدم اکانتم خود به خود حذف شده
    دوباره شروع کردم به بازی و زمونی که اسم اکانت قبلی رو که حذف شده بود و ثقسمت Add friends سرچ میکردم با همون مشخصات میاورد
    میشه اونو برش گردوند؟
    متاسفانه اکانتم رو سیو هم نکردم

    • حامد فندرسکی

      سلام خیر برگشته نمیشه همیشه اوایل بازی سیو کنید

    • امیر

      من الان لولم 150سیونکردم چجوری بکنم الان

    • حامد فندرسکی

      توی قسمت روش ذخیره سازی کال اف دیوتی میتونید ویدیو رو ببینید بازیتون رو سیو کنید

    • احمد

      سلام من از طریق قسمت جاست وارد بازی شدم ولی الان هرچی توی بخش لینک میرم و میخوام اکنتمو روی اکتیویژن ثبت کنم نمیشه میزنه جیمیل اشتباهه ولی پن درست زدم چند تا جیمیل مختلف رو هم امتحان کردم

    • حامد فندرسکی

      سلام خوب رویی فیسبوک سیو کنید

    • مهران

      سلام من اکانتم لول ۱۵۰ بود الان پاک کردم ولی برنمیگرده چیکار کنم؟؟؟؟

    • حامد فندرسکی

      سلام اگر از ست وارد میشدید بعله

    • Mohamad

      سلام من بازی رو ی جمیل ثبت کردم و الان گوشیمو عوض کردم و جمیل رو میزنم ولی بازی میاد از اول

    • حامد فندرسکی

      سلام بازی روی جییمل سیو نییست حتما شما باید روی کال افدیوتی ایا فیسبوک سیو میکردید

    • محمدی

      متعسفانه. خیر راه نداره من هم اکانمتم لول 150 بود ولی رفت و دیگه هر کاری کردم بر نگشت

  • علی

    سلام
    من یک اکانت مهمان در کال آف دیوتی داشتم که ذخیره اش نکرده بودم ،وسط بازی بودم که اینترنتم تموم شد رفتم و نت خریدم و برگشتم ولی بازی مشکل اینترنت داد منتظر موندم و تلاش کردم تا درست شه ولی نشد و مجبور شدم کلا از بازی دربیام و بعد دوباره اجراش کردم و وقتی با بخش مهمان خواستم وارد شم ثبت نام خواست.حالا چی میشه کرد؟خواهش می کنم راهنمایی کنید.

    • حامد فندرسکی

      سلام اکانتتون پریده خب باید دوباره شروع کنید حتماا سیو کنید بازیتون رو دیگه این مشکلی پیش نیاد

  • abolfazl7718

    سلام، من دو تا اکانت گوگل دارم نمیدونم با کدوم ثبت شده اکانت کالاف بعد رو جفتشون زدم forget password که به من برای یکی از اکانت گوگل ایمیل ریست پسورد اومد . پسورد جدید رو میزنم و خطا میده ،میزنه password filed حالا چند بار امتحان کردم رمز های دیگه هم بازم هم همین خطا رو میده ، لطفا راهنمایی کنید

    • حامد فندرسکی

      روی سیستم یا یک گوشی دیگه تست کنید اوکی میشه

  • shahin

    -1

    سلام من از لول ۱ برام اورده اکانت خودم هنوز هس ولی نمیدونم چجوری برم تو اکانت خودم لولش ۱۵۰ بود خواهشا کمکم کنید

    • حامد فندرسکی

      سلام بازیتون رو روی چی قبلا سیو کرده بودید

    • آرمین

      سلام وایه منم همین شده روی یه جیمل اکانت داشتم گوشیمو ریست فکتوریش کردم باز نصب کردم برام لول یک آورده… چیکار کنم برگرده؟؟

    • حامد فندرسکی

      سلام دوست عزیز احتمالا بازیتون سیو نبوده از چه قسمتی وارد میشدید شما؟؟

  • Mohammad000

    سلام من بازیمو اکتیویژن ذخیره کردم پاک کردم بازیو دوباره نصب کردم حالا ک جیمیلو رمزو میزنم مینویسه اکانت مال پلیره دیگه آیه چیکار کنم خواهش میکنم جواب بدین

    • حامد فندرسکی

      سلام دوست عزیز احتمالا اکانتتون هک شده بهتره پسوردتون رو عوض کنید تا مشکلتون حل بشه

    • Ehsan

      سلام من اکانتم رو روی جیمیلم زدم چن بارم برگردوندم
      به مبایلم دیلت زده بود جیمیلمو زدم کالافو وقتی باز کردم از اول شروع شد هر چقد میزنم بر نمیگرده چی کار کنم ؟

    • حامد فندرسکی

      سلام به دلیل اینکه شما از قسمت گست وارد میشدید بازیتون سیو نبوده

  • نیما

    سلام من یک اکانتو با اکانتم طاق زدم و می خوام اکانتو ایمیلشو عوض کتم و ایمیل خودمو جایگزین کنم ایا می شه؟

    • حامد فندرسکی

      سلام باید به پشتیبانی خود بازی پیام بدید تا براتون اوکی کنند

    • شادمهر نبی زاده

      سلام من از یکی از دوستان شنیدم که اگه ایمیل و و رمز خودم رو داخل یک گوشی دیگه بزنم که اکانت رو بالا بیاره اکتیویژن فکر میکنه من دزدم و من رو بن میکنه آیا این حقیقت داره؟

    • حامد فندرسکی

      سلام خیر

    • حمیدملکب

      سلام داداش من هم اکانت اکتیویژن هم فبسبوک هم جیمیلو برا بازبم استفاده کردم ولی هبچکدوم یادم نیست الان بازبم از طریق میهمان تو گوشیه خودم بالا میاد ولی تو گوشیه دیگه نه جیکار باید بکنم؟؟؟؟

    • حامد فندرسکی

      سلام شما باید به پشتیبانی بازی پیام بدید براتون غیر فعلل کنند دوباره سیو کنید

    • مرتضی

      سلام من اکانتم رو گست بود اکتیوژن کردم بعد چند وقت گفتم تستس کنم لاگ اوت کردم رفتم ک لاگ این کنم با یه اکانت جدید اکمد بالا.حالا هرچی لاگ اوت میکنم با اکتیویژن لاک این میکنم اکانت جدید میاد.چیکار باید بکنم ک اکانت اصلیم بیاد؟

    • حامد فندرسکی

      سلام خب باید الان د.باره توی قسمت اکتیوژن برید و دوبار تست کنید با مشخصاتی که سیو کردید وارد میشید

    • امیر

      سلام من با اکانت گوگل دخیره کردم الان نصب کردم دوباره از لول یک اومده برام

    • حامد فندرسکی

      سلام دوست عزیز احتمالا شما دارید دوبارهاز قسمت گست وارد میشید دیگه از گست نباید وارد بشید باید ا قسمت جیمیل وارد بشید تا اکانتتون بالا بیاد

  • نتینیهژه

    من میخام بفهمم که اکانت کالافم رو رو کدوم جیمیلم سیو کردم

    • حامد فندرسکی

      نمیشه دوست عزیز بهتره به یک روش دیگه بازیتون رو سیو کنید

    • حسین

      سلام ببخشید من میخوام ی اکانت خریداری کنم
      اکانته روی اکتیویژن ذخیرس
      من میخوام ایمیلشو تغییر بدم
      در چه قسمتی از بازی باید پیام بدم به پشتیبانی و باید چی بنویسم واسش
      لطفا کامل بگید ممنون میشم

    • حامد فندرسکی

      توی قسمت پشتیبانی بازی یا همون ساپورت پیام میدید که میخواید اکانتتون رو تغییر بدید

  • عباس

    سلام امروز بعد مدتی بازیرو نصب کردم ولی اکانت قبلی رو نیاورد اسمش رو بلدم چیکار کنم؟
    لولم ۱۵۰ بود کلی اسلحه هم داشتم

    • عباس

      الان رفتم آی دی دیگمو اسم و کدشو پیدا کردم چجوری میتونم واردش بشم?

    • حامد فندرسکی

      بازیتون رو چی save هستش؟؟

    • Dan

      سلام من چند تا اکانت داشتم اما پس از مدتی میپرید و میگقت از اول اسمتون رو انتخواب کنین و روی گوست وارد میشدم راحلش چیه برگرده

    • حامد فندرسکی

      سلام دسوت عزیز اکانت در حالت گست اصلا سیو نیست باید حتما روی کال افدیوتی اید یای فیسبوک سیو کنید

    • امیر سام

      یه سوال داشتم وقتی وارد بازی میشم اجازه نمیده که اکانتو انتخاب کنم به صورت خودکار میره تو بازی چه کار کنم

    • امیر

      سلام من وقتی میخام جیمیلم رو ذخیره کنم میگه که
      Link unsuccessful please try again برا هر سه تا روش فیسبوک یا گوگل یا حتی کالاف دیوتی
      وی پی ان هم نوشته
      چیکار کنم درست میشه مشکلش از کجاست

    • حامد فندرسکی

      سلم دوست عزیز بهتره با یک وی پی ان دیگه تست کنید

    • حامد فندرسکی

      سلام دوست عزیز شما بازیتون رو اصلا سیو کرده بودید و اگر سیو کرده بودید به روشی بوده تا راهنماییتون کنم

    • ناشناس

      سلام من کالاف ام رو سیو نکرده ام راهی هست بتونم بر گردونم
      لطفا هر راهی باشه انجام میدم

    • حامد فندرسکی

      سلام اگر روی جیمیل بوده خیر هیچ راهی نداره ولی اگر روی اکتیویژن باشه یا فیسبوک میشه برشگردوند

  • علی صامت

    سلام من رو گوشی مامانم بازی میکردم حالا میخوام بیارم رو گوشی خودم سیو کردم بازی رو روی اکتیویژن حالا باید چه کار کنم؟

    • خانم عابدی

      پشتیبانی پیام بدید تا راهنمایی کنن

    • میلاد

      داداش الان یه بار پاک کردم الان میزنم جمیلو میره یه اکانت لول 1باز نکنه رو از سمت چپ سیو کردم فیسبوک نه اون یکی لطفا راهنمایی کنید

    • حامد فندرسکی

      دوست عزیز قسمت سمت چپ سیو نیست بازیت در حالت مهمانه یا فیسبوک یا کال اف دیوتی ایدی باید سیو کنی

  • آرش

    سلام من الان اکانتم گست هست با این روش می ره روی اکتیویژن درسته و همه چی هم می مونه

    • خانم عابدی

      سلام شما پشتیبانی پیام بده تا لینک ویدیو ذخیره کردن بازی بفرستیم

    • امیرمحمد

      سلام خسته نباشید. اقا من اکانتم یهو اومد بیرون بعد رفتم تو بازی دوباره زدم رو جمیل قبلیم باز کرد از اول اورد کلا الا هرکار میکنم نمیاد یکی راهنمایی کنه لطفااااا ممنون .

    • حامد فندرسکی

      سلام احتمالا بازیتون سیو نبوده حتماا بازی تون رو ریا روی کال اف دیوتی آیدی یا فیسبوک ذخیره کنید تا دیگه این اکانتتون نپره

iranmojo online support