برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون ایمیل

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی

یکی از رایج‌ترین سوالات درمورد اکات کالاف دیوتی این است که چگونه اکانت کالاف را برگردانیم که به ایمیل نیازی نباشد؟ بازی کالاف دیوتی، ساخته شده توسط اکتیویژن توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است. اما همواره دغدغه‌هایی برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی بدون ایمیل وجود دارد. تمام گیمرها ترجیح می‌دهند روش‌هایی بی‌دردسر برای بازیابی اکانت‌شان وجود داشت باشد، در ادامه به این سوال که چگونه اکانت کالاف دیوتی را بازیابی کنیم پاسخ می‌دهیم.

چگونه اکانت کالاف دیوتی را بازیابی کنیم ؟

برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی روش‌های متعددی وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بازیابی از طریق ایمیل: برای بازیابی اکانت کالاف دیوتی با استفاده از این روش باید ایمیل خود و رمز عبور آن را در دسترس داشته باشید.
  • استفاده از اکانت‌های متصل: یکی از روش‌های آموزش ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل آن است که اکانت خود در این بازی را به اکانت‌های دیگر مربوط کنید. اکانت‌هایی که به اکانت شما در بازی کالاف دیوتی متصل باشند می‌توانند برای بازیابی حساب شما در بازی مفید عمل کنند.
  • درخواست کمک ازطریق پشتیبانی اکتیویژن: درصورتی‌که گزینه‌های گفته شده دردسترس نیستند، اکتیویژن به شما برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی کمک خواهد کرد.
  • استفاده از اکانت‌های موجود در دستگاه: در روش دیگر می‌توانید هنگام ورود به بازی کالاف دیوتی، از اکانت‌های موجود در دستگاه برای ورود به اکانت خود استفاده کنید.

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی بدون ایمیل 

برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی بدون ایمیل لازم است که از قبل اکانت خود را به حساب گوگل‌پلی، یا به حساب خود در فیسبوک متصل کرده باشید. آموزش ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل که درادامه آورده‌ایم را جدی بگیرید تا بتوانید برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی اقدام کنید.

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی با فیس بوک

  • درابتدا برنامه فیسبوک را راه‌اندازی کرده و وارد اکانت خود شوید. درصورتی که این برنامه در دستگاه شما نصب باشد تمام اطلاعات مربوط به شما به‌راحتی در دسترس خواهد بود.
  • سپس به صفحه ورود به سیستم در بازی کالاف دیوتی بروید. از گزینه Sign in with Facebook استفاده کنید.
  • گزینه Accept / Allow را انتخاب کنید تا برگرداندن اکانت کالاف دیوتی شما بدون ایمیل امکان‌پذیر شود.      

بازیابی اکانت کالاف دیوتی با اکتیویژن

درصورتی‌که اکانت کالاف دیوتی خود را به فیسبوک متصل نکرده‌اید هیچ نگران نباشید! اکتیویژن چنین امکانی فراهم کرده است تا مشتریانی که در این شرایط قرار دارند، با پیام به پشتیبانی آن به راه‌حل برسند.

برای استفاده از این روش لازم است که اطلاعات خود را از پیش در حساب کاربری اکتیویژن ذخیره کرده باشید. برای بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی با استفاده از این روش، کافیست به حساب کاربری خود در اکتیویژن وارد شوید. درصورت وجود هرگونه مشکل برای بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی، اکتیویژن به سرعت آن را پیگیری خواهد کرد.

جلوگیری از حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل 

ذخیره کردن بازی کالاف دیوتی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که هر گیمر باید به آن توجه داشته باشد. چراکه با این روش دیگر برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی خود دچار دردسر نمی‌شوید. روش‌های متعددی برای ذخیره‌سازی و بکاپ گرفتن از اکانت کالاف دیوتی وجود دارد.

به‌عنوان اولین روش می‌توان سیو بازی برروی ایمیل را درنظر گرفت. ذخیره اکانت بازی در ایمیل می‌تواند بازیابی اکانت کالاف دیوتی را تاحد زیادی آسان کند. همچنین، اطلاعات بازی را می‌توان در حساب اکتیویژن و فیسبوک ذخیره کرد.

 آموزش ذخیره بازی کال اف دیوتی موبایل

همانطور که از اسم بازی پیدا است، این بازی مخصوص گوشی های موبایلی و تبلت ها عرضه شده است و دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در نسخه های سایر پلتفرم ها موجود نیستند. برای ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل می توان از راه های مختلفی استفاده کرد:

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل وقتی کاربر به عنوان مهمان وارد بازی شده

در صورتی که گیمر از قبل بازی COD موبایل را نصب کرده و قصد دارد که آن را ذخیره نماید باید مراحل زیر را انجام دهد.

در اولین مرحله گیمر باید بازی را اجرا کند و سپس گزینه تنظیمات که با آیکون چرخ دنده مشخص شده است را انتخاب کند. سپس از صفحه باز شده باید بر روی گزینه Link کلیک کند. در مرحله بعدی باید مورد دلخواه را انتخاب نماید. معمولا در این قسمت بهترین کار این است که گوگل انتخاب شود. بعد از انجام این مراحل چنانچه بازی ذخیره شده باشد گزینه Link به Linked تبدیل خواهد شد.

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل در هنگام ورود به بازی

اگرچه بازیکنان می توانند به راحتی و با انتخاب گزینه Guest  به صورت مهمان به راحتی وارد بازی شوند اما این حالت می تواند مشکلاتی به همراه داشته باشد. چنانچه فرد بخواهد اکانت خودش را بر روی دستگاه جدیدی ایجاد کند و ادامه بازی را دنبال کند قادر به این کار نخواهد بود.

همچنین امکان دارد که بعضی از مواقع بازی دچار مشکل شود و یا بازیکن آن را حذف کرده باشد. به این صورت تمام بازی های گیمر حذف می شود و در صورتی که بخواهد بازی را دوباره شروع کند باید از مرحله اول شروع به بازی کند.

در این صورت راهکار دیگری برای ذخیره بازی کالاف دیوتی وجود دارد که به شرح زیر می باشد:

  1. بعد از آنکه بازیکن بازی را باز کرد و قصد داشت که به گونه ای آن را ذخیره کند که بعدا بتواند ادامه بازی ها را انجام دهد باید از بین دو گزینه  Guest و Facebook گزینه فیسبوک را انتخاب کند. 
  2. با این کار گیمر می تواند با استفاده از حساب کاربری فیسبوک خودش وارد بازی شود. به این صورت چنانچه بازی حذف شده و دوباره نصب شود، بازیکن می تواند از مرحله ایی که بازی را تمام کرده است شروع به ادامه بازی کند.
  3. چنانچه بازیکن قصد داشته باشد بازی را بر روی اکتیویژن (کالاف دیوتی اکانت) ذخیره کند باید یک آدرس جیمیل و رمز آن را وارد کند. ( همچنین اگر گیمر بخواهد بازی را روی فیسبوک سیو کند باید اطلاعات شماره یا جیمیل و پسوورد فیسبوک را وارد کند).
  4. بعد می تواند بر روی گزینه Log in کلیک کند و در صفحه اکتیویژن گزینه OK را بزند. به این صورت اکانت بازی گیمر ذخیره خواهد شد و برای اطمینان از سیو اکانت کافی است از آن خارج شده و دوباره با اطلاعات خودش وارد شود.

مزایای ذخیره کردن اکانت بر روی اکتیویژن یا فیسبوک

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل می تواند مزایای مختلفی داشته باشد که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر هستند:

  • با این کار گیمر قادر است با دستگاه دیگری وارد بازی شود. همچنین اگر بازیکن گوشی موبایل خودش را تعویض کرد می تواند از نقطه ای که بازی را تمام کرده است آن را ادامه دهد.
  • برای خرید سی پی کالاف دیوتی از ایران موجو باید اکانت خود را ذخیره کنید تا به راحتی خرید انجام شود.
  • زمانی که اکانت بازیکن بر روی مهمان ذخیره شده باشد این احتمال وجود دارد که که به اشتباه دیتای مربوط به بازی حذف شود و یا کلا بازی از گوشی حذف شود. بنابراین بهترین راهکار این است که گیمر اکانت خود را بر روی اکتیویژن ذخیره کند
  • بازیکن می تواند با ذخیره بازی Call Of Duty Mobile به راحتی برای اکانت خودش پرمیوم پس کالاف دیوتی و پرمیوم پس پلاس کالاف دیوتی را خریداری نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی خرید درون برنامه کالاف به مقاله خرید سی پی در ایموجو سر بزند!

شما برای ما از ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو سعی کردیم بطور کامل نحوه برگرداندن اکانت کالاف دیوتی را به شما آموزش دهیم  امید واریم که این اموزش مشکل شما را برطرف کند همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل دیگر در بازی خود می توانید مقاله بررسی و حل تمام مشکلات بازی کالاف دیوتی موبایل را در ایران موجو بخوانید.

اما به نظر شما بهترین روش برای ذخیره اکانت کالاف دیوتی چیست؟ شما چه روش‌هایی را برای بازگرداندن اکانت کالاف دیوتی پیشنهاد می‌کنید؟

تجربیات شما به مخاطبین سایت ایران موجو کمک می کند تا زودتر به هدف خود در بازی کالاف دیوتی برسند.

سوالات متداول 

چگونه می‌توان اکانت کالاف دیوتی موبایل را بدون ایمیل بازیابی کرد؟
بازیابی اکانت بدون ایمیل ممکن است حدود ۱۰ روز زمان ببرد. بخش پشتیبانی اکتیویژن ممکن است سوالاتی برای شناسایی هویت شما بپرسید.

آیا با استفاده از اکانت مهمان می‌توان به پیشرفت‌ها دسترسی داشت؟ 

خیر، اکانت مهمان این امکان را نمی‌دهد و امکان استفاده از دستگاه دیگری برای بازی نیز وجود ندارد​​

آیا امکان بازگردانی اکانت کالاف دیوتی موبایل وجود دارد؟ 

بله، می‌توانید از طریق تنظیمات بازی و وارد کردن نام حساب و رمز عبور خود، اقدام به بازنشانی حساب کنید​​.

چگونه می‌توان یک حساب کاربری جدید در کالاف دیوتی ایجاد کرد؟ 

شما می‌توانید با کلیک بر روی دکمه ثبت نام در صفحه اصلی بازی و دنبال کردن دستورالعمل‌ها، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید​​.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

765 دیدگاه
  • دریا

    من بازیم رو حالت گوست فعال کرده بودم و الان اکانتم پریده امکانش هست برشگردکنم؟

    • حامد فندرسکی

      سلامم خیر پریده دوست عزیز

  • Ram

    سلام ببخشید من اکانتمو دومرحله ای کردم رو گوشی قبلیم
    حواسم نبود دو مرجله ای رو خاموش کنم اون گوشیمو ریست کردم
    الان میخوام برم تو اکانت میزنم برا جیمیلم هم کد نمیاد چیکار کنم؟ 😕

    • حامد فندرسکی

      سلامم احتمالا اون جیمیلی که برای سیو بازی انتخاب کرده بودیدو اشتباهه تایپی داشتید والا امکان نداره ارسال نشه

    • محسن

      سلام من بازیم از اکتیوژن بمشکل خورده اول درست بود ولی الان همون جیمیل همون پسوردو میزنم یه بازی از اول میاد.از تو فیسبوک که میرم درسته ولی الان یه بازی از لول یک میاد چیکار کنم؟

    • حامد فندرسکی

      سلامم احتمالا دارید یه چیزو اشتباه وارد میکنید دوست غعزیز

  • Mahii

    سلام
    من یه یک هفته ای هستش که وقتی وارد کالاف دیوتی میشم این جمله رو میاده
    Sorry, there was an error during the Google Play download.please make sure you’re connected to a stable network and try again later.If you can’t solve it, please go to tho official website or community pages for help.
    میشه بگید مشکل از کجاست؟

    • حامد فندرسکی

      سلام با فیلترشکن وارد بشد تا دیتا بازی دانلود بشه

  • امیر

    سلام
    من اکانتم رو روی اکتیوژن ذخیره کردم اما یادم نیست که روی کدوم ایمیلمه آیا امکانش هست که روی یک ایمیل دیگه توی اکتیوژن ذخیرش کنم ؟؟

    • حامد فندرسکی

      سلام باید به پشتیبانی بازی پیام بدید دوست عزیز

    • میلاد

      سلام اکانت من سیو نکردم لول۱۵۰ چجوری برش گردونم؟ قابل برگشت هست؟

    • حامد فندرسکی

      سلام پریده دوست عزیز

    • امیر

      چجوری باید پیام بدم میشه یه آموزش در رابطه با همین بزارید

    • حامد فندرسکی

      چشم در اولین فرصت ویدیو براتون گذاشته میشه

  • وصال

    سلام وقت بخیر.الانت من به فیسبوک وصله.اما چندروزی نمیتونم وارد بشم و اخطار تعداد دفعات انجام شده زیاد است و بعدا دوباره امتحان کنید میده.رمزم‌درست میزنم و به فیسبوک کانکتم اما وارد بازی نمیشه.

    • حامد فندرسکی

      سلامم اکانت فیسبوک روی شماره ایراد پیدا کرده برید و داخل فیسبوکتون جیمیلتونو ضافه کنید دذوست عزیز

    • امیر

      سلام من نمی‌دونم اکانتم رو روی کدوم جی‌میل لاگین کردم و رمزش چیه باید چیکار کنم

    • حامد فندرسکی

      سلام خوب روی یک چیز دیگه سی کنید با قبلی کاری ندشاته باشیذد

    • داود

      سلام اکانت من روی اکتیویژن و فیسبوک وصل بود اکانت اکتیویژنم رو دزدیدن امکانش هست با فیسبوک برگردونم اکانتم رو

    • حامد فندرسکی

      شلامم اگر سیو بوده میشه

  • علیرضا

    سلام من لول150 هستم و اکانتم رو guest هستش هر چی روی کال اف دیوتی برای سیو میزدم خطا میزد و هیچی نمیشد بعد برای اینکه سیو کنم باید چیکار کنم
    فیلتر شکن هم روشن بود

    • حامد فندرسکی

      سلامم اگر نتونستید روی کال اف دیوتی سیو کنید برید روی فیسبوک سیو کنید دوست عزیز

    • علی

      سلام من میخوام اکانتم رو ذخیره کنم رو کال اف دیوتی اما این پیام میاد:این حساب Call of Duty از قبل به یک بازیکن دیگر پیوند داده شده است. لطفاً ورود Call of Duty مرتبط با دستگاه خود را تغییر دهید و دوباره امتحان کنید.

      لطفا بگید چیکار کنم چون میخوام گوشیمو عوض کنم

    • حامد فندرسکی

      سلامم یعنی اینکه شما با این شخصات یک اکانت دیگه دارید دوست عزیز

    • رضا

      سلام من‌ی اکانت لول ۱۵۰داشتم بعد فکر کنم ذخیره نشده بوده پاک کردم و تو اپدیت جدید از اول شدم چ طور میتونم اونو بیارم؟؟؟؟؟؟لطفا کمکم کنید

    • حامد فندرسکی

      سلام نمیشه دوست عزیز

    • امیر

      سلام من اکانتم روگوگل نبوداصلا چیکاربایدکنم ازگوشیم پاک شده

    • حامد فندرسکی

      سلامم اگر سیو نباشه نمیشه برشگردوند ددوست عزیز

    • سینا

      سلام میخواستم بدونم چطور اکانتی که روی گوگل هست و پشتیبانی نمیشه رو حذف کنم از گوگل و تک سیو اکتیویژن بشه

    • حامد فندرسکی

      باید به پشتیبانی بازی پیام بدید والا نمیشه

  • fazel

    سلام اکانت قبلیمو نمیتونم بیارم بالا با فیلتر شکنم رفتم ولی ارور link unsuseal را میده چیکار کنم؟

    • حامد فندرسکی

      سلامم با یک فیلترشکن دیگه تست کنید

    • 09120089958

      با سلام ببخشید من میخوام کال آف دیوتی موبایلمو پاک کنم و دوباره چینی را نصب کنم آیا میتونم اکانت قبلی که روی کال آف موبالم بود رو روی چینی بیارم؟

    • حامد فندرسکی

      سلام خیر

    • محمد

      سلام من کالام رو امروز بروز رسانی کردم ولی بفد اینکه رفتم توش از اول میاد

    • حامد فندرسکی

      سلام احتمالا بازیتون سیو نبوده دوست عزیز

    • رامیلا

      من وقتی برای کالاف رمزم رو میزنم نمیاره چیکار باید کنم؟

    • خانم آذر مهر

      سلام
      اگه ایمیلی که برای سیو اکانتتون وارد کردید نامعتبر باشه ایمیلی ارسال نمیشه که پسوردتون رو عوض کنید

  • بازیکننده

    سلام وقت بخیر خسته نباشید من در gameloop کامپیوتر این بازی رو بازی میکنم اکانت قبلیم از روز جیمیل میومد که کلا پرید الانم هرچی اکانت میسازم تا لول ۱۰ که بازی میکنم اکانتم بن میشه میشه بگید مشکل کجاست

    • حامد فندرسکی

      سلام با یک نرم افزار شبیه ساز دیگه تست کنید دوست عزیزز

  • حسام

    ببخشید من یه گوشی جدید خریدم و میخواستم بدونم چجوری میشه همون اکانت قبلیم روlog inکنم.

    • حامد فندرسکی

      سلام اگر بازیتونو سیو کرده بودید میشه والا امکانش نیست

    • فرشاد

      سلام وقت بخیر ، من یه اکانت خریداری کردم رمز و جیمیل رو خودم عوض کردم ولی یکی وارد اکانتم میشه ، رویه فیسبوک هم تایید نشده اکانت ، ولی کنار اکتیویژن آیکن برنامه لاین رو نمایش میده

    • حامد فندرسکی

      سلام اید به پشتیبانی بازی پیام بدید تا لاین رو غیر فعالش کنند تا دیگه نتونه وارد بشه

    • Aref

      سلام من خیلی وقته که اکانت بازیم رو رو گوگل لاگین کردم میخواستم بدونم الان میتونم رو اکتیویژن هم لاگین کنم یا نه اکانتم نمیپره بعدش باید برم تو قسمت sign account یا نه همون جیمیل اکانت گوگل رو بزنم بعد لاگین کنمش؟

    • حامد فندرسکی

      سلامم خییلی راحت میتونی سیو کنی بدون هیچ مشکلی

  • جمشید

    سلام من امروز وارد بازی شدم اکانتم لول۱۲۴بودم و روی اکتیویژن هم سیو بوده همیشه لوگ اوت میشدم دوباره واردمیشدم میشکلی نبود از طریق کالاف و امروز که مشخصاتش تغییر دادم رفته رو لول۲ چجوری اک قبلمو برگردونم؟

    • حامد فندرسکی

      سلام اگر بازیتون درست سیو شده باشه امکان نداره مه بچره

  • علی

    سلام من لول ۱۵۰ هستم الان اکانت بسازم بازی از اول شروع نمیشه؟

    • حامد فندرسکی

      سلاام خیر سیو کنید میمونه

    • امیر

      لطفا بگید چیکار کنم من وارد کالاف که میشم بعده اون سه تا گزینه دیگه داخل نمیره ینی تا ۹۹ درصد میره همونجا وایمیسته ذخیرشم کرده بودم خیلی وقته پیش لطفا بگیر مشکل چیه چیکار باید بکنم

    • حامد فندرسکی

      سلام یک بار با فیلتررشکن تست کنید

  • Erfan

    سلام من الان از طریق اکتیویژن سیو کردم چطوری برا گوشی دیگه بیارم بازی رو از کدوم قسمت بزنم ممنون و اینکه دیگه نیازی به سیو از طریق فیسبوک لازم نیست؟

    • حامد فندرسکی

      سلامم اگر بازیتون روی سی او دی سیو باشه دیگه با فیسبوک کاری ندازریم وشما به راحتی میتونی روی تمام گوشی ها اکانتتون رو بیارید

    • سیروان

      سلام خسته نباشید
      یه اکانت کال آف گرفتم که روی اکتیویژن سیو بود از طریق آموزش های یوتیوب جی‌میل و رمزش رو تغییر دادم
      وقتی وارد بازی میشم هرکاری میکنم که وارد بشه
      error 51200 رو میزنه و اک بالا نمیاد
      هرکاری کردم نشد کمک کنید بی زحمت
      @ice2013 این آیدی تلگرامم هست اگه زحمتی نیست اونجا جواب بدید

    • حامد فندرسکی

      سلامم با فلیتر شکن باید وارد بشید دوست عزیز

    • مژگان

      سلام من بازی رو تو گوشی جدید میخواستم نصب کنم لول۱۵۰ هستم اومدم تو بازی وسط بازی پرید بیرون
      ایمیلم و میزنم و فورگت پسوورد و ایمیلی برای من ارسال نمیشه
      ده روزپیش یه بار اومد ایمیل ولی امروز هرچی سعی کردم نشد

    • حامد فندرسکی

      سلام احتمالا کسی پسوردتون رو عوض کرده دوست عزیز

    • امیر

      سلام من مرحله ۱۵۰ هستم وقتی وارد کالاف دیوتی میشم بعده صفحه ای که توش سه تا گزینه داره ینی guest و دوتا گزینه دیگه وقتی وارد میشه تا ۹۹ درصد میره وایمیسه اا یک ربع هم صبر کردم ولی بازم نرفت داخل لطفا بگید چیکار کنننم؟؟

    • حامد فندرسکی

      سلام با فیلترشکن تست کنید

    • Salman

      سلام من برای اکانت اکتیویژنم رمز دو مرحله ای فعال کردم .بعد برنامش پاک شد الان دوباره میخوام پسورد اکتیویژن عوض کنم رمز دو مرحلع ای میخواد ولی میگ کد یکبار مصرف بزن ک من ندارم از ایمیلمم پاک شده باید چیکارکنم؟

    • حامد فندرسکی

      سلام میتونید دوباره ایمیل بفرستید دوست عزیز دوباه بفرستید

  • 亗IRC彡ÏŁÏĀ

    من حسابم روی برنامه لاین و اکتیویژن و جیمیل وصل بود. الان حساب لاین رو خارج کردم ولی علامت لاین مونده و نمیتونم روی فیس بوک لینک کنم. چون بیشتر از ۳ تا نمیشه ولی من برداشتم نرفت و گزینه لینک نداره. کمک کنین لطفاً.

    • حامد فندرسکی

      سلاام باید به پشتیبانی بازی باید پیام بدید تا غیر فعال کنند

    • علی

      سلام ببخشید من با گست یه اکانت ساختم و بعدش یه اکانت با codساختم چطور میشه بین این دو جابه جا شد؟ و بعد چطور میشه اونکه با گست رفتم و به codوصل کنم؟ ممنون میشم جواب بدین

    • حامد فندرسکی

      سلام برید وارد بازیتون بشد و اکنتتون و بازیتونو سیو کنید همین

    • امید

      سلام من یه چند روز میشه که خود به خود اکانتم logout شده اکانتم روی اکتیویژن سیو شده ولی الان هر چی ایمیل و پسورد رو میزنم میگه اشتباه بعد روی فورگت پسورد هم میزنم ولی نمیدونم چطوری ایمیل رو دریافت کنم

    • حامد فندرسکی

      سلامم احتمالا کس دیگه پسورتونو داشته پسورت عوض کرده والا خود بخود از بازی خارج نمیشد

  • امیر

    سلام من قبلا بازی رو نصب کردم تا لول 26 رفتم الان دوباره نصب کردم همون لول برام اومده یعنی الان روی اکانتم جیمیل هست؟

    • حامد فندرسکی

      سلام دوست عزیز ببیند شماا بازیتونو درست سیو نکرده بودید کال اف دیوتی روی فیسبوک و اکتیوژن سیو میشه دوست عزیز

  • امیررضا

    سلام من قبلا بازی رو نصب کردم تا لول 26 رفتم الان دوباره نصب کردم Gost رو زدم هون لول اومده یعنی الان روی اکانتم جیمی هست؟

    • حامد فندرسکی

      سلام بازی روی gust سیو نمیشه دوست عزیز روی cod یا فیسبوک سیوکنید

    • Meti_mgi

      سلام من میخوام cpبخرم و ایمیل و رمزم میخواد و من نمیدونم رو کدوم اکانت جیمیلم سیو کردم از کجا باید متوجه شم ک روی کدوم اکانت سیو شده

    • حامد فندرسکی

      سلام توی تتنظیماتد بازی بریدئ اون بالا سمت راست لوگویی که شما سیوشش کردید براتون نمایش داده میشه

iranmojo online support