مکان های مخفی مپ ارانگل Erangel پابجی موبایل

آموزش بازی پابجی موبایل

 در این مقاله از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتر و بررسی مکان های مخفی مپ ارانگل Erangel پرداخته خواهد شد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

معرفی بازی پابجی موبایل

در سال 2017 کمپانی بلوهول، بازی پابجی موبایل را در سبک بازی های بتل رویال و ترس و بقا برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس و مایکروسافت عرضه کرد و بعد از آنکه با استقبال خوبی مواجه شد در سال 2018 نسخه موبایلی آن نیز ساخته و منتشر شد. داستان این بازی در مورد حضور بازیکنان در یک جزیره دور افتاده است که باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند که زنده بمانند. بازیکنی که بتواند در نهایت زنده بماند برنده بازی خواهد بود. PUBG Mobile مانند تمامی بازی های ویدیویی و همچنین بازی های هم سبک خودش از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است و می تواند جذابیت های ویژه ای برای گیمرها داشته باشد. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازی از یک داستان منظم و هدفمند برخوردار است.
  • موسیقی های و صداگذاری بازی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.
  • گرافیک بازی به سبب استفاده از موتور آنریل انجین 4 بسیار با کیفیت و عالی است.
  • گیم پلی بازی از جذابیت و هیجان بسیار زیادی برخوردار است.
  • مراحل و ماموریت های متعدد و مختلفی در بازی وجود دارد که می تواند برای گیمر جذاب باشد.

!!!برای خرید یوسی پابجی موبایل همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید!!!

پیدا کردن مکان های مخفی مپ ارانگل Erangel در بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد سازندگان بازی PUBG Mobile سیزن های مختلفی از بازی را برای گیمرها عرضه کرده اند که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند و می توانند چالش های متعددی برای گیمر به همراه داشته باشند. یکی از جذاب ترین نقشه های موجود در بازی پابجی موبایل نقشه ارانگل است که از محیط ها و مکان های مختلفی تشکیل شده است و می تواند جذابیت های بالایی برای گیمرها داشته باشد. مخفی شدن بازیکن در مکان های مختلف نقشه ارانگل در بازی پابجی موبایل یکی از راهکارهای عالی برای نابودی دشمنان و پیروزی است. مکان های متعددی در این نقشه وجود دارند که بازیکن می تواند از آنها برای مخفی شدن و استتار استفاده کند که مهم ترین آنها شامل موارد زیر می باشند:

مکان های مخفی مپ ارانگل Erangelبرج پایگاه نظامی

یکی از بهترین و مناسب ترین مکان های مخفی مپ ارانگل Erangel در بازی پابجی موبایل برج پایگاه نظامی می باشد. بازیکنان حرفه ای به خوبی می دانند که باید خودشان را به بالاترین نقطه این برج برسانند و خود را  آنجا مخفی کنند تا سایر بازیکنان متوجه حضور آنها نشوند. چنانچه بازیکن در بالاترین نقطه برج مخفی شود اشراف کامل به سایر بازیکنان دارد اما اگر در طبقه های پایین تر برج مخفی شود احتمال کشته شدن او وجود دارد.

اطراف زندان

یکی از بهترین مکان های مخفی مپ ارانگل Erangel که بازیکنان می توانند از آن برای استتار و مخفی شدن استفاده کنند اطراف زندان می باشد. در حقیقت در این مکان یک حفره قرار دارد که بازیکن می تواند در آن مخفی شود  تا دشمنان از آنجا عبور کنند. این حفره به بازیکنان اجازه می دهد که به راحتی از دید دشمن مخفی شوند. البته این مکان نمی تواند مکان ایده آلی برای تک تیراندازها باشد و بیشتر مناسب آخرین بازیکن از گروه ها است.

 البته پیدا کردن بازیکن در این مکان نمی تواند کار سختی برای ربات ها باشد به همین دلیل هنگام بازی با ربات نمی تواند محل مناسبی برای اختفا باشد. بازیکنان می توانند از این مکان به عنوان یک طعمه برای گیر انداختن سایر بازیکنان استفاده کنند. البته در این حالت باید به صورت تیمی با یکدیگر همکاری کنند.

همچنین بخوانید: بررسی تخصصی اسلحه M249 بازی پابجی موبایل

خرید یوسی پابجی موبایلاطراف پمپ بنزین متروکه

در نقشه ارانگل یک پمپ بنزین متروکه وجود دارد که مکان بسیار ایده آلی برای مخفی شدن بازیکنان می باشد. این پمپ بنزین در نزدیکی پل اصلی و پایگاه نظامی قرار دارد و در کنار آن یک اتوبوس شکسته قرار دارد که در نزدیکی دیوار پارک شده است و بازیکنان می توانند در پشت و بالای آن مخفی شوند. البته در کنار این اتوبوس نیز یک درخت بزرگ قرار دارد که می تواند گزینه مناسبی برای استتار بازیکن باشد چرا که بازیکنان توجهی زیادی به آن ندارند.

اطراف کارخانه

یکی دیگر از مهم ترین مکان های مخفی مپ ارانگل Erangel اطراف کارخانه می باشد. این کارخانه در نقشه ارانگل در نزدیکی نیروگاه Mylta Power Plant واقع شده است.  بازیکنان در این کارخانه می توانند که یک خط لوله را پیدا کنند و از شکاف بین آن برای مخفی شدن استفاده کنند. بازیکن می تواند برای مدت زمان زیادی در این مکان مخفی شود و شاهد نابودی سایر بازیکنان به دست یکدیگر باشد. علاوه بر بین لوله ها مکان دیگری نیز برای اختفا وجود دارد. بازیکن می تواند از روی دیوارها عبور کند و بین فضاهای خالی بین بشکه هایی که آنجا وجود دارند مخفی شود.

مکان های مخفی مپ ارانگل Erangelسخن پایانی درباره مکان های مخفی مپ ارانگل Erangel

در بازی پابجی موبایل نقشه های مختلفی وجود دارد که هر کدام جذابیت های متعددی برای گیمرها دارند.  نقشه ارانگل یکی از بهترین و جذاب ترین نقشه های موجود در این بازی است که از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. در این نقشه مکان ها و محیط های مختلفی وجود دارند که بازیکنان می توانند از آنها برای مخفی شدن استفاده کنند. هر کدام از این مکان ها می توانند قابلیت های مختلفی برای بازیکن و برنده شدن او داشته باشند.

برای پیشرفت و دسترسی به تجهیزات بیشتر بازی پابجی موبایل شما به یوسی پابجی موبایل نیاز دارید. برای خرید جم بازی شما می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن جم بازی مورد نظر خود را دریافت کنید.

شما برای ما از مکان های مخفی مپ ارانگل Erangel بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با مکان های مخفی مپ ارانگل Erangel آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

در سایت ایران موجو (سایت خرید یوسی ارزان)، امکان خرید یوسی با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما وجود دارد.
برای خرید uc، شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه، یوسی پابجی مورد نیاز خود را را با حجم دلخواه، خریداری کنید.
خرید یوسی به موارد مختلفی بستگی دارد که مهم­ترین آن، حجم بسته و سایت فروشنده می­باشد. مورد مهم دیگری که بر روی قیمت یوسی تاثیر زیادی دارد، قیمت ارز می‌باشد.

شایان ذکر است که یوسی‌های خریداری شده، پس از از اتمام مراحل خرید یوسی، در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support