آموزش سریع و آسان خرید رویال پس پابجی موبایل

خرید رویال پس پابجی ارزان از ایران موجو

رویال پس پابجی موبایل جز بازی های شگفت انگیز و مهیج به شمار می رود. رویال پس پابجی یک بازی با ۷۰ سطح است. به طوری‌ که بازیکن با انجام مأموریت‌های خواسته شده، باعث ارتقاء سطح خود در بازی می‌شود. این بازی به بازیکن، لباس‏های حماسی و افسانه‌ای، اسلحه و وسیله نقلیه می‌دهد. همچنین رویال پس با بیش از چند میلیون بازیکن، از مهم‌ترین بازی های پابجی موبایل است. در این بازی، مانند نسخه کامپیوتری آن بازیکنان زیادی در میدانی وسیع در جستجوی سلاح، تجهیزات و وسایل نقلیه می‌باشند و با هم تا کشته شدن یکدیگر می‌جنگند.

بازی در رویال پس، رایگان است اما بازیکن می‌تواند با خرید یک پاس نخبه، آیتم‌ها و مزایای مختلفی را بدست آورد. نکته اصلی این است که توسعه دهنده می‌خواهد پول درآورد، بنابراین او از پاس سلطنتی(نخبه) رویال پس پابجی، به عنوان یک مزیت استفاده می‌کند تا مردم آن را خریداری کنند. شما می توانید برای خرید جم بازی از طریق فروشگاه اینترنتی ایران موجو اقدام نمایید.در واقع ایران موجو یک سایت خرید یوسی پابجی موبایل و انواع جم بازی است که شما با مشاهده قیمت انواع محصولات می توانید یک خرید سریع و امن را تجربه کنید.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: هر آنچه که باید در مورد الیت پس پابجی بدانید

آیتم‌های رویال پس پابجی موبایل

در رویال پس پابجی، آیتم‌هایی به دو صورت رایگان و پولی در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد.که آیتم‌های بخش پولی، جذاب‌تر و دارای چالش‌های سخت‌تر می‌باشد.

بنابراین رویال پس پابجی به دو بخش پولی و رایگان تقسیم می‌شود و بخش پولی رویال پس نیز به دو بخش رویال پس الایت و رویال پس الایت پلاس تقسیم می‌شود، که در ادامه این مقاله از آموزش بازی پابجی موبایل هر یک از آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

رویال پس پابجی رایگان

در قسمت رایگان به بازیکن یک سری مأموریت‌هایی داده می‌شود که با انجام هریک از آن‌ها امتیازهایی  به او تعلق می‌گیرد و این مأموریت‌ها باید در طی یک زمان محدود انجام شود و سر موقع آن را به اتمام رساند.

رویال پس پابجی موبایل

رویال پس پابجی موبایل

رویال پس پابجی پولی

رویال پس الایت پلاس دارای قیمت بالاتری است و دارای مأموریت‌های بیشتری می‌باشد و امتیاز بالایی به بازیکن می‌دهند و باعث افزایش رتبه بازیکن می‌شوند. در این بخش دو نوع مأموریت وجود دارد، که یک بخش آن سخت‌تر است  و با بالاتر رفتن رتبه رویال، مأموریت‌ها سخت‌تر می‌شوند.

رویال پس پابجی موبایل

رویال پس پابجی موبایل

ویژگی های رویال پس PUBG Mobile

بازیکنان رایگان در رویال پس پابجی یک نقطه ضعف دارند و آن این است که حتی اگر کالاها یا لباس‌هایی دریافت کنند، نمی‌توانند بعد از پایان فصل از آن‌ها استفاده کنند، اما بازیکنان نخبه یا پولی می‌توانند حتی در خارج از فصل از جوایز خود استفاده کنند و اگر بازیکنان نمی‌خواهند منتظر دریافت جوایز رتبه باشند، می‌توانند مستقیماً آن‌ها را خریداری کنند.

برای خرید رویال پس پابجی موبایل با قیمت مناسب و ارزان، می توانید از طریق وب سایت خرید جم ایران موجو اقدام کنید. این فروشگاه یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های خرید پک بازی می باشد. با خرید از این فروشگاه شما می توانید یک خرید یوسی ارزان و مطمئن را تجربه کنید.

شما برای ما از رویال پس پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با رویال پس پابجی موبایل آشنا کردیم. امیدواریم با خواندن این مطلب به راحتی هر چه تمام تر بتوانید الیت پس پابجی را بشناسید. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

در سایت ایران موجو (سایت خرید یوسی)، امکان خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما وجود دارد. برای خرید uc ، شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه، یوسی پابجی مورد نیاز خود را را با حجم دلخواه، خریداری کنید. خرید یوسی به موارد مختلفی بستگی دارد که مهم­ترین آن، حجم بسته و سایت فروشنده می­باشد. مورد مهم دیگری که بر روی قیمت یوسی تاثیر زیادی دارد، قیمت ارز می‌باشد.

شایان ذکر است که یوسی‌های خریداری شده، پس از از اتمام مراحل خرید یوسی، در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • مهرشاد

    سلام آقا خوبی
    ویسکالم باز نمیشه دارم دیونه میشم
    اینو برام مینویسه نگاش کن چکیار کنم باز شه
    برای محافظت از کاربران جوان‌ترمان، نمی‌توانیم توابع چت را به شما ارائه دهیم. از هر گونه ناراحتی ایجاد شده پوزش می‌خواهیم، ​​لطفاً به جای آن از چت سریع استفاده کنید.

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر از تنظیمات بازی سن خودتون رو بالای 18 سال انتخاب کنید
      اول وارد جیمیلتون میشید .

      به قسمت مدیریت حساب گوگلتان یا manage your google account بروید.

      سپس به قسمت اطلاعات شخصی یا personal info رجوع کنید.

      حالا قسمت birthday یا تاریخ تولد رو به سال 1990 با روز و ماه دلخواهتان تغییر دهید.

      برگردید داخل پابجی موبایل و از طریق setting یا همان تنظیمات بازی قسمت support را فشار دهید.

      و پس از انتخاب چندین گزینه خودتون رو به پشتیبان آنلاین متصل کنید .

      متن زیر را بفرستید و برید بازیتون رو کنید تا یکی دو روز بعد پیام شما خوانده میشود و صدای میکروفن تان باز میشود.

      hello

      plz help me

      my birthday is 1990 but i dont have a voice in game plz check it and fix

      ty

      همین متن ساده بالا کفایت میکنه و میکروفن شما آزاد میشه

iranmojo online support