آموزش بهترین تنظیمات صدای کالاف دیوتی موبایل

قطعا از مزایای استفاده از بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل و تاثیر آن روی بهبود گیم پلی شنیده‌اید؛ اما آیا می‌دانستید که تنظیمات صدای کالاف دیوتی هم می‌توانند روی بازی شما تاثیر داشته باشند؟ شنیدن صدای پای دشمنان یا شنیدن کشیدن ضامن یک نارنجک تنها با داشتن بهترین تنظیمات صدای کالاف دیوتی موبایل امکان‌پذیر است. ما در ایران موجو علاوه بر خرید سی پی در این محتوا به آموزش بهترین تنظیمات صدای کالاف دیوتی موبایل می‌پردازیم.

بهترین تنظیمات صدای کالاف دیوتی موبایل

  • صدای Master: ۱۰۰
  • صدای SFX: ۱۰۰
  • صدای Music: ۰
  • صدای Ambient: ۰
  • صدای UI: ۰ الی ۲۰
  • صدای Voice Chat: ۸۰ الی ۱۰۰
  • صدای Microphone: ۳۰ الی ۵۰

بهتر است صداهای Master و SFX را در بالاترین میزان قرار دهید تا صداهای اصلی بازی با بالاترین شدت پخش شوند. اگر می‌خواهید رد پای دشمنان را بشنوید،‌ باید صدای آن رد پاها بلند باشند و این کار را می‌توانید با قرار دادن صدای Master و SFX روی ۱۰۰ انجام دهید.

صدای Music را حتما روی ۰ قرار دهید؛ با بستن صدای کالاف و صدای موسیقی، می‌توانید تسلط بسیار بیش‌تری روی مپ و اتفاقات اطراف خود داشته باشید. همچنین صدای موسیقی باعث می‌شود تا نتوانید صدای هم‌تیمی‌های‌تان را بشنوید و مجبور خواهید شد تا با داد زدن با یک‌دیگر صحبت کنید. به همین دلیل تمام پرو پلیرها صدای موزیک کالاف را می‌بندند.

بهتر است صدای UI را در کم‌ترین میزان قرار دهید؛ صدای UI باعث می‌شود تا صدای رابط کاربری منوها یا صداهایی مانند Hit markerها را بشنوید و توصیه می‌کنیم این گزینه را روی 20 قرار دهید و آن را کاملا غیرفعال نکنید.

صدای ویس چت و میکروفون را حداقل روی ۵۰ قرار دهید تا بازیکنان دیگر صدای شما را بهتر بشنوند و شما بتوانید صدای هم‌تیمی‌های خود را تشخیص دهید.

صدای Ambient را روی ۰ قرار دهید تا صدای محیط داخل بازی غیر فعال شود. فعال بودن این گزینه باعث می‌شود تا محیط بازی واقع‌گرایانه‌تر شود؛ چرا که صدای باد، صدای شلیک‌ها در دور دست و تمام صداهای محیط را می‌شنوید با این حال اگر می‌خواهید که بهتر بازی کنید و نزدیک شدن دشمنان را تشخیص دهید، پیشنهاد می‌کنیم تا این گزینه را غیر فعال کنید و به شما پیشنهاد میکنیم برای آشنایی با تنظیمات صدا و ارتقاء مهارت خود، توصیه می‌کنیم مقاله بهترین آموزش تنظیمات کالاف دیوتی موبایل گام به گام را مطالعه کنید.

چرا صدای کالاف فعال نیست؟

اگر تنظیمات مناسب را فعال کرده‌اید و همچنان هیچ صدایی از بازی نمی‌شنوید، ممکن است صدای کالاف دیوتی دانلود نشده باشد و دانلود صدای کالاف دیوتی معمولا در ابتدای نصب بازی انجام می‌شود اما اگر داده‌های بازی را حذف کنید، ممکن است صدای بازی دوباره دانلود نشده باشد همچنین با مطالعه مقاله آموزش آهنگ گذاشتن در ماشین کالاف دیوتی موبایل می‌توانید یاد بگیرید چگونه در ماشین بازی آهنگ پخش کنید.

برای دانلود صدای کالاف وارد تنظیمات شده و سپس وارد بخش Downloads شوید این کار را می‌توانید از صفحه اصلی بازی با زدن روی گزینه‌ای که شبیه به یک فلش رو به پایین است نیز انجام دهید. با وارد شدن به این بخش می‌توانید به فایل‌های مختلفی که نیاز به دانلود دارند، دسترسی داشته باشید. سپس باید صدای کالاف دیوتی موبایل را دانلود کرده و منتظر نصب خودکار آن بمانید پس از آن به صدای بازی هم دسترسی خواهید داشت.

اگر به بازی GTA علاقه دارید و میخواهید در ماشین اهنگ بگذارید میتوانید مقاله آموزش صفر تا صد گذاشتن آهنگ در بازی GTA V Ps4 را در رسانه ایموجو بخوانید.

شما از کدام تنظیمات صدای کالاف دیوتی استفاده می‌کنید؟

در این محتوا بهترین تنظیمات صدای کالاف دیوتی را به شما معرفی کردیم. با استفاده از این تنظیمات، آزمایش آن‌ها و پیدا کردن بهترین تنظیمات صدای کالاف برای دستگاه خود، می‌توانید سطح بازی‌تان را چند پله ارتقا دهید. با این حال مهم است که برای نهایت استفاده از بهترین تنظیمات صدا، از هدفون و هدست مناسب گیمینگ استفاده کنید. شما هم بهترین تنظیمات صدای کالاف خودتان را معرفی کرده و توضیح دهید که صدای کالاف چگونه روی بازی‌تان تاثیر گذاشته است.

سوالات متداول

چطوری صدای کالاف دیوتی را قطع کنیم؟

برای قطع کامل صدای کالاف دیوتی، وارد تنظیمات شده و از بخش Audio، گزینه master را غیر فعال کنید تا تمام صداهای بازی قطع شوند.

چگونه صدای یک بازیکن را قطع کنیم؟

روی آواتار بازیکن مورد نظر کلیک کرده و گزینه Block Voice را انتخاب کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support