معرفی بازی لیتل امپایر

4
معرفی بازی لیتل امپایر

در این مطلب از سایت ایران موجو قصد داریم به معرفی بازی لیتل امپایر بپردازیم. بازی لیتل امپایر ( Little Empire) بسیار چالش برانگیز است و ساعت ها شما را سرگرم خود خواهد کرد! کارهای شما در بازی شامل حمله به دشمنان برای به غارت بردن منابع، مدیریت و کنترل تجهیزات و منابع، انجام جنگ های بسیار چالش آور، ایجاد سربازهای مختلف و همچنین ساخت سرزمینی خارق العاد است!

پادشاه کوچک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده ی استراتژیکی از استودیوی بازیسازی Camel Games برای ANDROID ، IOS است که در آن شما فرمانروایی قلمرویی را در دست می گیرید و تمام تلاش خود را برای هر چه قویتر شدن قلمرو به کار می گیرید و نیروهای خود را قوی تر و بیشتر می کنید تا در مبارزه با دشمنانتان پیروز شوید.

طراحی و سبک بازی لیتل امپایر

در بازی دشمنان هر لحظه ممکن است به شما حمله کنند، پس باید از قلعه محافظت کرده و در زمان مناسب نیروهای خود را برای حمله به دشمن بفرستید. بازی دارای سبک استراتژیک همانند کلش آف کلنز می باشد که با دارا بودن گرافیک و انیمیشن های دوست داشتنی و عالی به همراه طراحی منحصر به فرد توانسته بیش از ۱۰ میلیون بازیکن از سراسر جهان را به خودش جلب کند ؛ بیشر منتقدان بازی را جذاب تر از کلش اف کلنز می دانند نظر شما چیست ؟!

برخی از ویژگی های بازی لیتل امپایر:

  • دارا بودن گرافیک کاملا سه بعدی با کیفیت عالی
  •  در اختیار قرار دادن امکانات تشکیل بی نهایت
  • امکان انتخاب قهرمانان منحصر به فرد توسط کاربر
  •  تکنولوژی انیمیشن اسکلتی، افق جدید برای بازی های تلفن همراه
  • در اختیار قرار دادن انواع تجهیزات و امکانات
  •  رایگان بودن و نداشت تبلیغات اضافی و آزار دهنده

شما برای ما از بازی لیتل امپایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو سعی کردیم به بهترین نحو معرفی بازی لیتل امپایر جام دهید. چنانچه در متن جای نکته ای را خالی دیدید، آن را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما می تواند به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا این بازی جذاب را بهتر بشناسند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support