آموزش صفر تا صد خرید تفنگ در بازی فری فایر

آموزش خرید تفنگ در بازی فری فایر

تفنگ و ابزار جنگ در بازی‌های درگیرانه دارای رکن اصلی می‌باشد. اما همان طور که می‌دانید، تفنگ‌ها با یک دیگر متفاوت هستند و کار با اسلحه‌های پیشرفته راحت‌تر است. اما خرید تفنگ در بازی فری فایر و سایر بازی‌های درگیرانه، به سادگی امکان پذیر نیست. چون که بازی سازها هم مثل سایر صنوف به دنبال سود و درآمدزایی هستند. به همین دلیل برخی از امکانتشان مانند سلاح‌های پیشرفته را پولی می‌کنند. اما خیلی‌ها نمی‌خواهند این پول را پرداخت کنند و به دنبال استفاده رایگان از تمام خدمات بازی هستند. همین دلیل کافی بود تا سایت ایران موجو با روشی فوق‌العاده به دنبال حل این موضوع باشد. برای پی بردن به راز خرید تجهیزات در این بازی با ما در بخش آموزش بازی فری فایر همراه باشید.

این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: معرفی قوی ترین سلاح در بازی فری فایر

نحوه خرید تفنگ در بازی فری فایر

در این بخش نحوه خرید تفنگ در بازی فری فایر را عنوان خواهیم کرد. در این بازی به جای کلمه امکانات یا وسیله‌ها از Skin استفاده می‌شود. اسکین‌های زیادی در بازی وجود دارند که هر یک از آن‌ها به زیباتر شدن و جذابیت بازی می‌افزاید. از جمله این اسکین‌ها می‌توان به اسکین‌های تفنگ و اسلحه، اسکین بالن، اسکین اسکیت، اسکین شکل ظاهری مانند سیبیل، لباس و غیره اشاره کرد. همه‌ی این اسکین‌ها در بازی فری فایر به راحتی قابل خرید و استفاده هستند. حتی کوچکترین هزینه‌ای هم در خرید نخواهید کرد.

خرید تفنگ در بازی فری فایر

خرید تفنگ در بازی فری فایر

بهترین تفنگ موجود در بازی Free Fire

تفنگ‌ها در این بازی رنج وسیعی دارند و هر یک بالطبع استفاده خاصی دارد. اما برخی از اسلحه‌ها در این بازی بسیار به درد بخور هستند و کار با آن‌ها، بازی را برای شما راحت می‌کند. بهترین نوع اسلحه برای این بازی استفاده از تفنگ‌های نزدیک زن و شتاب بالا است. یا این که اسلحه‌هایی را انتخاب کنید که از گلوله‌های ارکار استفاده می‌کنند. اما یکی از بهترین اسلحه‌ها، MP40 یا شاتگان می‌باشد. با انتخاب‌های درست در بازی می‌توانید راحت‌تر و هیجانی‌تر بازی را دنبال کنید.

نحوه خرید تفنگ و اسکین در بازی فری فایر

برای خرید تفنگ و اسکین در بازی فری فایر باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید و از اسکین‌هایی که رایگان به دست می‌آورید، نهایت استفاده و لذت را ببرید.

  • برنامه Lulubax را از گوگل پلی دانلود کنید و سپس آن را ران کنید.
  • بازی مورد نظر یا همان فری فایر را انتخاب کنید و گزینه دانلود را لمس کنید.
  • سپس گزینه Lunch را لمس کنید.
  • بعد از مدتی وارد بازی می‌شوید و می‌توانید هر اسکینی را که می‌خواهید را دانلود کنید.

برای دسترسی به سلاح ها و تجهیزات پیشرفته در بازی فری فایر شما به جم فری فایر نیاز دارید. برای خرید ارزان جم بازی free fire شما می توانید از طریق وب سایت معتبر ایران موجو (سایت خرید جم فری فایر) اقدام نمایید.

نتیجه گیری خرید تفنگ در بازی فری فایر

بازی‌های آنلاین طرفدارن زیادی دارند و هر روز به تعدا آن‌ها اضافه می‌شود. بازی فری فایر هم از این قاعده مستثنی نیست و طرفداران زیادی دارد. اما در این بازی امکاناتی وجود دارد که رایگان نیستند و برای استفاده از آن‌ها باید هزینه‌ای را پرداخت کرد. اما ما در این مقاله روشی را به شما معرفی کردیم که می‌توانید با آن روش به صورت رایگان، از اسکین‌ها و تفنگ‌ها استفاده کنید. در این روش از برنامه‌ی نامبرده برای باز کردن بازی استفاده کردیم. 

شما برای ما از خرید تفنگ در بازی فری فایر بنویسید

فروشگاه جم ایران موجو با چندین سال سابقه در حوزه فروش پول بازی یکی از بهترین و ارزان ترین فروشگاه های خرید جم بازی به شمار می آید و شما با خرید از این فروشگاه می توانید جم بازی مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه و خریداری نمایید. همچنین می توانید برای آشنایی با سایر بازیها و ترفندها به سایر مقالات سایت ایران موجو مراجعه کنید. چنانچه جای گزینه ای را در بین توضیحات خالی دیدید، آن را در انتهای این مطلب با ما در میان بگذارید.  امیدواریم از مطلب خرید تفنگ در بازی فری فایر نهایت استفاده را کرده باشید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support