آموزش صفر تا صد خرید تفنگ در بازی فری فایر

تفنگ فری فایر

فری فایر از بهترین بازی‌های بتل رویال است که برخلاف اکثر بتل رویال‌ها، در حداکثر 15 دقیقه می‌توانید یک راند از بازی را تمام کنید. با این حال در این بازی ممکن است با دشمنانی روبه رو شوید که بسیار قوی‌تر از شما هستند و به راحتی شما را می‌کشند. برای برطرف کردن این مشکل، باید تفنگ خریداری کنید و در این مقاله به آموزش خرید تفنگ در بازی فری فایر پرداخته‌ایم و برای پی بردن به راز خرید تجهیزات در این بازی با ما در بخش آموزش بازی فری فایر همراه باشید.

نحوه خرید تفنگ در بازی فری فایر

راهی غیر از خرید تفنگ از فروشگاه بازی برای به دست آوردن اسلحه در فری فایر وجود ندارد و در واقع بعضی از آموزش‌ها استفاده‌ از برنامه‌هایی مانند Lulubox را پیشنهاد می‌کنند اما این برنامه‌ها می‌توانند باعث بن شدن اکانتتان شوند. این برنامه‌ها در واقع به نوعی تقلب درون برنامه‌ای هستند که به شما اجازه می‌دهند اسکین‌ها و آیتم‌های داخل بازی‌هایی مانند فری فایر را به رایگان دریافت کنید.

اگر از این برنامه‌ها استفاده کنید، سیستم بازی اکانتتان را مشکوک تشخیص می‌دهد و در صورتی که به شکل مکرر با این برنامه اسکین‌ها و آیتم‌های مختلفی را خریداری کنید، اکانتتان بن می‌شود و درنتیجه پیشنهاد ما این است که به هیچ عنوان از این برنامه‌ها استفاده نکنید یا حداقل این برنامه را روی اکانت‌های غیر اصلی خود امتحان کنید.

برای خرید تفنگ در بازی فری فایر، وارد بخش Weapons از صفحه اصلی شوید و از این طریق اسلحه مورد نیازتان را خریداری کنید و در این بخش می‌توانید از بخش Armory سلاح‌های عادی را بخرید یا از بخش Evo Guns، سلاح‌های ویژه را به دست آورید.

برای به دست آوردن سلاح‌های EVO، یا باید جم فری فایر داشته باشید یا این سلاح‌ها را از Lucky Drawها و گردونه‌های مختلف به دست آورید. اسلحه داخل بخش Armory را می‌توانید به شکل عادی با استفاده از گلد یا در مواقعی جم خریداری کنید و برای شناخت سلاح های قوی که بتوانید حرفه ای تر بازی کنید مقاله معرفی قوی ترین سلاح در بازی فری فایر راهنمای کاملی در این زمینه است.

خرید تفنگ در بازی فری فایر

بهترین اسکین‌های گان در فری فایر

  • Flaming Dragon AK
  • Pumpkin Flames AK
  • Great Plunder Groza
  • Rebel Academy P90

پس از خرید تفنگ در بازی فری فایر، می‌توانید اسکین‌های مختلفی برای اسلحه خود خریداری کنید که حتی باعث افزایش قدرت کاراکتر و سلاح نیز می‌شوند از نظر گیمر ها چند مورد از اسکین های دیگر مورد توجه گیمرها قرار گرفته اند که شما با خواندن مقاله آشنایی با بهترین اسکین های بازی فری فایر با اسکین های دیگر آشنا میشوید. در ادامه 4 تا از بهترین اسکین‌های تفنگ در بازی فری فایر را معرفی می‌کنیم.

اسکین Flaming Dragon AK

میتوان گفت محبوب‌ترین اسکین تفنگ در فری فایر، همین اسکین اژدهای آتشین است و این اسکین که در سطح لجندری قرار می‌گیرد، یکی از زیباترین و مرگبارترین اسکین‌های فری فایر محسوب می‌شود همچنین به دست آوردن آن نیز بسیار سخت است و باید بسیار حرفه‌ای و خوش‌شانس باشید تا بتوانید آن را به دست آورید و این اسکین قدرت و سرعت شلیک سلاح AK شما را دو برابر می‌کند و با داشتن آن شکست‌ناپذیر می‌شوید.

اسکین Pumpkin Flames AK

با داشتن این اسکین و اضافه کردن آن به سلاحتان، میتوانید سرعت و قدرت شلیک را افزایش دهید و این اسکین به شما اجازه میدهد تا در هر ثانیه ۸ گلوله شلیک کنید و قدرت آن در هر ثانیه به ۳۰۴ میرسد.

اسکین Great Plunder Groza

با داشتن این اسکین، دقت هدف‌گیری و شلیک سلاح Groza دوبرابر شده و قدرت شلیک و آسیب آن بیش‌تر می‌شود و این سلاح همچنین یک فید ویژه برای هر کیل به بازی اضافه می‌کند و در نتیجه کشتن دشمنان با آن بسیار راحت تر می‌شود. علاوه بر این ویژگی‌ها، ‌این اسکین ظاهر جذابی هم دارد.

اسکین Rebel Academy P90

این اسکین قدرت و رنج شلیک سلاح P90 را دو برابر می‌کند. این افزایش قدرت و رنج شلیک باعث می‌شود تا این سلاح تبدیل به یکی از مرگ‌بارترین SMGها شود و با آن بتوانید هر دشمنی را که در فاصله نزدیک و متوسط قرار دارد، به راحتی بکشید.

اگر به بازی های تفنگی علاقه دارید میتوانید مقاله بهترین بازی‌های تفنگی از گذشته تا الان  را در رسانه ایموجو بخوانید.

نظر شما راجع به خرید تفنگ در بازی فری فایر چیست؟

در این مقاله به نحوه خرید تفنگ در بازی فری فایر پرداختیم و بررسی کردیم که راهی غیر از خرید این آیتم‌ها از داخل فروشگاه بازی وجود ندارد. تمام راه‌های دیگر که در سایت‌های مختلف آموزش داده می‌شوند، ناامن هستند و می‌توانند باعث بن شدن اکانت شما شوند. با این حال اگر راه دیگری برای خرید تفنگ در بازی فری فایر وجود دارد، آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. همچنین نظرات و انتقادات خودتان را برای ما بنویسید و به ما کمک کنید تا مقالات و محتواهای بهتری را برایتان فراهم کنیم.

سوالات متداول

آیا میتوان با برنامه‌های دیگر در فری فایر تفنگ خرید؟

امکان خرید اسکین اسلحه با برنامه‌های دیگر وجود دارد اما این برنامه‌ها چیت محسوب می‌شوند و میتوانند اکانتتان را مسدود کنند.

چگونه در بازی فری فایر تفنگ بخریم؟

با داشتن گلد یا جم، می‌توانید سلاح‌های مورد نظرتان را از بخش Weapons خریداری کنید.

بهترین اسکین تفنگ در بازی فری فایر چیست؟

اسکین Flaming Dragon برای تفنگ AK بهترین اسکین بازی به شمار می‌رود.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

6 دیدگاه
  • رادان

    تو بازی فری فایر میشه تفنگ خرید اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

    • پشتیبانی ایران موجو

      برای خرید تنفگ شما نیاز به الماس و جم دارید که از صفحه خرید جم فری فایر میتوانید اقدام به خرید کنید و محصول داخل بازی را با جم دریافت کنید.

  • حمید

    بهترین تفنگ ها در بازی فری فایر و میشه بگید؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام همانطور که در مقاله گفته شده بهترین تفنگ‌ها در بازی فری فایر بسته به سبک بازی و نیازهای شما متفاوت هستند. برخی از تفنگ‌های محبوب شامل M4A1، AK47، AWM و MP40 هستند.

  • سوگند

    برای بازی فری فایر میخام جم بخرم

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام کاربرگرامی برای دریافت جم شما میتوانید از صفحه خرید جم فری فایر اقدام به خریدکنید.

iranmojo online support