سکه بازی پلاتو plato

Buy Coin plato

روش های واریز کوین پلاتو
1 . لینک دوستی :  در قیمت friends ( دوستان ) پایین صفحه رو بعلاوه بزنید (+) لینک دوستی را به اشتراک بگذارید ( Share Friend Link ) را بزنید و در صقحه جدید لینک موجود را در قسمت " اشتراک لینک دوستی" سایت ما وارد کنید و محصول را به سبد خرید اضافه کنید  . 2.  پلاتو ایدی : برای خرید کوین پلاتو فقط کافی است در زمان خرید Plato ID خود را وارد نمایید کارشناسان ایران موجو برای بازی شما درخواست دوستی ارسال می کنند و بعد از تایید شما بسته سکه برای شما واریز می گردد .
  • خرید در کمتر از 10 دقیقه واریز می شود 
  • کاملا امن است و با اکانت گوکل واریز  می شود 
  • نیاز با اطلاعات کانت شما ندارد 
تخفیف جمعه سیاه
تخفیف جمعه سیاه

سکه پلاتو

سکه پلاتو ارز درون بازی برنامه پلاتو است. با خرید سکه بازی پلاتو به محتوای بیش‌تری از بازی دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید سریع‌تر پیشرفت کنید. سکه plato مهم‌ترین بخش بازی است و نمی‌توانید بدون آن در بازی‌های پلاتو به شکل حرفه‌ای بازی کنید.

سکه پلاتو چیست؟

سکه پلاتو چیست؟همه بازی‌های آنلاین، یک پول درون برنامه‌ای دارند که با استفاده از آن می‌توانید آیتم‌های مختلف داخل بازی را خریداری کنید. کوین پلاتو نیز پول درون بازی این بازی و شبکه اجتماعی محبوب است. پلاتو بسیار متفاوت از بازی‌های دیگر است؛ چرا که داخل آن بیش از ۳۰ بازی مختلف وجود دارد و سکه ی پلاتو تنها عاملی است که این بازی‌ها را به هم مرتبط می‌کند.

کاربردهای سکه در پلاتو

کاربردهای سکه در پلاتو

  • تجربه بازی بهتر
  • خرید بنرها و آیتم‌های جذاب
  • هدیه دادن به دوستان 

شما با خرید ارزان سکه در پلاتو از ایران موجو، به مزایای زیادی دست پیدا می‌کنید. کاربردهای سکه در بازی پلاتو را در لیست بالامشاهده کنید.

تجربه بازی بهتر

یکی از اصلی ترین کاربردهای سکه بازی پلاتو ارزان،‌ بهتر بازی کردن است. شما با شارژ کوین پلاتو می‌توانید در بازی‌ها شخصیت‌های قوی‌تری را خریداری کرده و انتخاب کنید، درنتیجه راحت‌تر بازی را می‌برید و تجربه بهتری خواهید داشت. در بازی‌های ورزشی مانند فوتبال، می‌توانید با سکه بازی پلاتو توپ‌های جدیدتر و قوی‌تری بخرید یا زمین بازی‌تان را عوض کنید.

در بازی‌هایی مثل Match Monster می‌توانید هیولاهای قوی‌تری را با کوین پلاتو انتخاب کنید. در بازی‌های دیگر، می‌توانید راهنمایی بگیرید، اموجی بهتری بفرستید، اشتباهات خودتان را جبران کنید و کلا تجربه بهتری از بازی داشته باشید. با سکه ی پلاتو می‌توانید حریفان خودتان را راحت‌تر شکست دهید.

خرید بنرها و آیتم‌های جذاب

اگر نمی‌خواهید پروفایلتان شبیه به بازیکن‌های دیگر باشد، می‌توانید بنرها و آیتم‌هایی را با سکه های پلاتو خریداری کنید تا متفاوت‌تر دیده شوید. با بنرهایی که خریداری می‌کنید، می‌توانید قوی‌تر دیده شوید و ظاهر خاص و خفنی داشته باشید که ترس را به دل حریفانتان بیندازد. با سکه های پلاتو، می‌توانید اسکین‌های مختلفی برای آواتار خودتان بخرید.

شما با سکه در پلاتو می‌توانید بک‌گراند بازی و صفحه چت خودتان را عوض کنید و تصاویری را که دوست دارید، قرار دهید. سکه‌های پلاتو را می‌توانید تبدیل به کارت‌های بازی کنید و بنر پروفایل خودتان را تغییر دهید. با این سکه‌ها می‌توانید در چت‌ها از ایموجی‌های خاص استفاده کنید.

هدیه دادن به دوستان

آخرین کاربرد سکه در بازی پلاتو هدیه دادن آن به دوستانتان است. اگر می‌خواهید اوقات خوشی را برای دوستان خودتان رقم بزنید، می‌توانید این سکه را داخل بازی به آن‌ها هدیه دهید. فروش سکه پلاتو در ایران موجو نیز به همین شکل انجام می‌شود.

قیمت سکه پلاتو به چیزهایی بستگی دارد؟

قیمت سکه پلاتو به چیزهایی بستگی دارد؟قیمت سکه در بازی پلاتو بیش از هر چیزی، به قیمت ارز بستگی دارد. اگر قیمت دلار بالاتر برود، قیمت سکه در پلاتو نیز بالاتر خواهد رفت. با این حال تمام تلاش ایران موجو به عنوان سایت فروش سکه های پلاتو، این است که قیمت این محصول را در طول زمان ثابت نگه داشته و آن را با پایین‌ترین قیمت به فروش برساند.

شما همیشه می‌توانید قیمت سکه پلاتو ایران موجو را با سایت فروش کوین پلاتو دیگر بررسی کنید؛ در نهایت متوجه خواهید شد که ایران موجو ارزان‌ترین سکه باری پلاتو را به فروش می‌رساند. ایران موجو همیشه خدمات مختلف را با پایین‌ترین قیمت به شما ارائه می‌دهد.

خرید سکه پلاتو ارزان ایران موجو

خرید سکه پلاتو ارزان ایران موجوبرای خرید سکه برای بازی پلاتو، سایت ایران موجو یکی از بهترین انتخاب‌هاست. ایران موجو با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه فروش پول‌های بازی، بهترین خدمات را به شما ارائه داده و معتبرترین سایت سکه پلاتو به شمار می‌رود. پایین بودن قیمت سکه پلاتو در ایران موجو را هم قطعا تا به حال متوجه شده‌اید. در ادامه آموزش سکه گرفتن در پلاتو با ایران موجو را برایتان فراهم کرده‌ایم.

  1. داخل بازی و از بخش Friends، گزینه + را انتخاب کرده و Share Friend Link را بزنید. لینک داده شده را کپی کنید.
  2. در سایت ایران موجو ثبت نام کنید؛ نام، ایمیل و شماره همراه صحیح را وارد کنید. پشتیبانان ایران موجو از این اطلاعات برای تماس گرفتن با شما در صورت بروز مشکل استفاده می‌کنند.
  3. تعداد سکه پلاتویی را که می‌خواهید، انتخاب کنید؛ شما امکان انتخاب بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ سکه پلاتو را دارید.
  4. در صفحه بعدی و در بخش مورد نظر، لینک کپی شده را قرار دهید. آیدی پلاتو خودتان را نیز وارد کنید.
  5. هزینه سکه plato را پرداخت کرده و منتظر تکمیل سفارش بمانید.

ایران موجو برای شارژ سکه پلاتو در اکانت شما، تنها به آیدی اکانتتان نیاز دارد؛ چرا که کوین پلاتو را به شکل هدیه به اکانتتان اضافه می‌کند و درنتیجه لازم نیست تا رمز عبور خودتان را وارد کنید. خرید شما حداکثر ۱۰ دقیقه طول خواهد کشید؛ در صورتی که بیش‌تر از این زمان منتظر ماندید، می‌توانید با پشتیبانی ایران موجو ارتباط برقرار کرده و مشکلات احتمالی را برطرف کنید.

چگونه سکه بازی پلاتو را سریع‌تر دریافت کنیم؟

چگونه سکه پلاتو را سریع‌تر دریافت کنیم؟پس از خرید، در دسترس بمانید تا اگر پشتیبانان ایران موجو با شما تماس گرفتند، بتوانید سریعا پاسخ داده و مشکلات به وجود آمده احتمالی را حل کنید. آیدی خودتان را چک کرده و به درستی در سایت وارد کنید. لینک دوستی را نیز به درستی وارد کنید و آن را تغییر ندهید؛ همان لینک کپی شده از بازی را عینا در صفحه اختصاص یافته قرار دهید.

در نهایت باید بدانید که ایران موجو سفارشات شما را پس از تایید شدن، در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد و در چند دقیقه سکه پلاتو خریداری‌شده را دریافت خواهید کرد. تمام مشکلات را نیز با کمک پشتیبانی آنلاین ایران موجو، می‌توانید برطرف کنید.

پیگیری سفارش سکه پلاتو در ایران موجو

پیگیری سفارش سکه پلاتو در ایران موجوشما همواره می‌توانید از طریق پشتیبانی ایران موجو، وضعیت سفارش سکه پلاتو خودتان را بررسی کنید. اگر مشکلی در خریدتان به وجود بیاید، پشتیبانان ایران موجو آن را به شما اطلاع خواهند داد تا در صورت امکان، آن مشکل را برطرف کنید. شما می‌توانید تجربه خریدتان را برای ما بنویسید؛ پیشنهادات و انتقادات شما به ما در ارائه خدمات بهتر کمک می‌کنند.

ثبت دیدگاه
1 2 3 4 5

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • ارمیا عموزاد
    1 2 3 4 5

    منم پلاتو بازی میکنم خیلی خفنه 💎🇮🇷

    • پشتیبانی ایران موجو

      🙏

iranmojo online support