راهنمای بازی کستل کلش

4
راهنمای بازی کستل کلش

یک راهنمای مناسب برای بازی کستل کلش

شما در وبسایت فروشگاه ایران موجو هستید و بهترین راهنمای بازی کستل کلش اکنون در اختیار شما است. با استفاده از این مطلب به راحتی هر چه تمام تر می توانید از بازی کستل کلش نهایت لذت را ببرید.در ایران موجو با آموزش کستل کلش همراه باشید.

یکی از بازی‌هایی که در زمان عرضه‌ی Clash Of Clans  ارائه شد، بازی محبوب Castle Clash توسط شرکت IGG بود. این بازی طرفداران بی‌شماری در داخل و خارج کشور داشته و دارد. اکنون به بررسی کوتاهی در مورد این بازی جذاب می‌پردازیم.

راهنمای بازی کستل کلشبازی کستل کلش

شما در بازی کستل کلش هم مانند بازی کلش اف کلنز، کنترل یک دهکده‌ی کوچک را بر عهده‌ دارید که باید با حمله و غارت کردن بازیکنان دیگر، منابعی برای خود جمع کرده و دهکده‌ی خود را ارتقا دهید.

همچنین این بازی دارای بخش تک نفرِ،حمله‌ی گروهی(کلن)،دوئل(Arena)، achievement (قسمتی که با انجام دادن کارهایی خاص در بازی جم دریافت می‌نمایید) است. گرافیک بازی نیز بسیار فانتزی و دلربا است و ساختمان‌ها و نیروها همگی دارای طرح‌های زیبایی می‌باشند.

شما در ابتدا با یک کارگر بازی را شروع می‌کنید و در همان ابتدای بازی به شما یک کارگر دیگر نیز داده می‌شود. سپس برای افزایش سرعت پیشرفتتان می‌توانید با خرید جم ارزان کستل کلش از ایران موجو تعداد کارگرها را افزایش دهید.

راهنمای بازی کستل کلشراهنمای بازی کستل کلش و معرفی بخش‌هایی از بازی

بازی دارای ۴ بخش می باشد :

  • تک‌نفره
  • حمله به بازیکنان دیگر
  • حمله‌ی گروهی
  •  دوئل

تک‌نفره

در بخش تک‌نفره شما به دهکده‌های از پیش‌ساخته‌ی بازی حمله می‌کنید که منابع نسبتاً کمی در ابتدا دارند.

حمله به بازیکنان دیگر

در بخش حمله به بازیکنان دیگر شما به نبرد با بازیکنان واقعی و آنلاین  می‌روید که با کسب پیروزی منابعی در اختیار شما قرار گرفته و همچنین و رتبه‌ی شما در میان بازیکنان بالا می‌رود. در این قسمت همانند CoC شما کافی است نیروهایتان را انتخاب کرده و در دهکده‌ی دشمن پیاده‌سازی نمایید. سپس آن‌ها به‌صورت خودکار شروع به حمله به دهکده‌ی دشمن نمایند.

حمله‌ی گروهی

در قسمت حمله‌ی گروهی شما در ابتدا می‌بایست کلن تشکیل دهید. سپس با دوستانتان به نبرد با کلن‌های دیگر بروید.این بخش هم همانند CoC است. شما حریف خود را انتخاب کرده و سپس اقدام به حمله و کسب ستاره از حریف می‌نمایید.

دوئل

در قسمت دوئل که بخش جالبی است، شما قهرمانانتان را به نبردهای ۳vs3 با قهرمان‌های دشمن می‌فرستید. بدین‌صورت که در زمین دوئل در جایگاه مخصوص شما قهرمان‌های موردنظر خود را می‌کارید. سپس آنان در مسیر خود شروع به حمله به قهرمانان دشمن می‌کنند. اولین نفر که جایگاه دشمن را تصرف کند پیروز میدان است.

در بازی قهرمانان زیادی وجود دارد که با خرید جم می‌توان آن‌ها را آزاد کرد و با مبارزه در دوئل امتیاز کسب کرد (Badge point) تا با آن قهرمانان را ارتقا داد. در بازی ساختمان‌ها، تجهیزات دفاعی، سربازان، قهرمانان و اسپل‌های زیادی وجود دارد که با پیشروی در بازی می‌توان آنان را آزاد کرد و ارتقا داد.

بازیCASTLE CLASH هر روزه چالش‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. علاوه بر حمله به بازیکنان دیگر شما می‌توانید در دوئل شرکت نمایید که بخشی جالب و دارای تنوع است که بازی را از حالت خسته‌کننده خارج می‌کند.

راهنمای بازی کستل کلششما برای ما از بازی کستل کلش بنویسید

به طور کلی کستل کلش یک بازی محبوب و جذاب است و برخلاف سایر رقیبان خود این بازی بخش‌های جدید زیادی دارد و هر روزه در حال به روزرسانی می‌باشد. شخصیت‌های بسیار زیاد و جذابی دارد و محدودیتی در حین بازی کردن برای شما ایجاد نمی کند. اگر از طرفداران بازی‌هایی با سبک استراتژیک هستید، از کنار این بازی به سادگی نگذرید. اگر نظری درباره این بازی دارید می توانید از طریق قسمت نظرات مقاله ی راهنمای بازی کستل کلش، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید

ثبت دیدگاه
iranmojo online support