آموزش قدم به قدم بازی کستل کلش Castle Clash

آموزش بازی کستل کلش
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1374
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

بازی کستل کلش یکی از بازی‌های شگفت انگیز و معروف در دنیای گسترده بازی است. بسیاری از مخاطبان در سال های اخیر جذب این بازی بی نظیر شدند. از این رو در این مقاله از قصد داریم تا در مورد گیم پلی و آموزش بازی کستل کلش صحبت کنیم. پس تا انتها با ایران موجو همراه باشید.

نیم نگاهی به بازی کستل کلش

کستل کلش توسط کمپانی آی جی جی و رد سال 2013 برای سه سیستم عامل اندریو، ios و ویندوز تولید شد. این بازی که به سبک کلش آو کلنز است و همین دلیلی بر پرطرفدار بودن آن شد، جالب است بدانید که در روزهای اولیه انتشار بازی کلش آو کلنز بسیاری از کمپانی‌ها تصمیم گرفتند به ساخت بازی‌هایی مانند کلش آو کلنز را گرفتند.

بسیاری از این استودیوها در تولید خود موفق نبودند و در نتیجه نتوانستند پاسخ مطلوبی را از سوی کاربران دریافت کنند. اما بازی کستل کلش برعکس تمامی این بازی‌ها توانست جایگاه خوبی را از آن خود کند و با توجه به امکانات درون برنامه‌ای و استراتژی‌هایی که در اختیار گیمر قرار داد جایگاه خود را مستحکم‌تر کرد. از این رو در این مقاله قصد داریم تا بیشتر در مورد بازی کستل کلش و همچنین آموزش آن صحبت کنیم.

گیم پلی بازی کستل کلش

همانطور که انتظار می‌رود نوع و سبک طراحی این دسته از بازی‌ها باید به گونه‌ای باشد که مخاطب را به چالش کشیده و باعث شود تا رمزی در سرتاسر بازی همواره باعث چالش برانگیز بودن بازی باشد. بازی کستل کلش هم از این قاعده مستثنی نبوده و توانسته موفقیت زیادی را در این بازار سهیم باشد. این بازی دارای حلقه‌های متفاوتی است که هرکدام وظایف خاصی به عهده دارند.

برای مثال ساختمان سربازها، نیروهای قبیله‌ای و همچنین جادوهای این بازی توانسته‌اند قابلیت آن را افزایش داده و در برابر دشمن واکنش بهتری داشته باشند. هر قبیله در این بازی می‌تواند یک یا چند قهرمان داشته باشد و از امکاناتی هم که در اختیار آن قرار می‌گیرد به خوبی استفاده کند. یکی دیگر از نکات مثبت موجود در بازی کستل کلش این است که اگر قصد ارتقاء حجم بازی را دارید، زیر 15 دقیقه به صورت رایگان در اختیار گیمر قرار خواهد گرفت. اما برای حجم‌های بالاتر باید جم و امتیازات زیادی داشته باشید تا بتوانید بازی را ارتقاء دهید. اگر قصد آپدیت کردن بازی به صورت استفاده از جم و امتیاز دارید، استفاده از جم بهترین انتخاب خواهد بود.

همین امکانات درون برنامه‌ای در کستل کلش باعث شده تا ایرادی به آن وارد نکرد و این بازی را جزء بهترین بازی‌های آنلاین در نظر گرفت. همانطور هم که در ابتدا گفته شد، کمپانی IGG یکی از شرکت‌های معتبر بازی سازی است و برای آسانتر کردن کار امکان خرید جم را برای گیمر راحتتر کرده است. برای اینکه لول بازی را افزایش دهید باید جم زیادی در اختیار داشته باشید.

آموزش بازی کستل کلشگرافیک بازی Castle Clash  و سطح جذابیت آن

همانطور هم در توضیح بازی اشاره شد، گرافیک بازی نیز تشابه زیادی به بازی کلش آو کلنز دارد و از این رو می‌توان برای پیشرفت در این بازی باید تاثیر جم در آن را جدی بگیرید. از آنجایی که کستل کلش یکی از بازی‌های استراتژیک است، باید المان‌های مهمی مانند گرافیک را در آن جدی گرفت.

کستل کلش با توجه به اینکه توانست سبک متنوعی را در بازی پیاده کند، اما از لحاظ گرافیک نتوانسته جایگاه برتری را به دست آورد. البته ممکن است منو و تصویر سازی این بازی برای شما جذاب و جالب باشد اما گرافیک شخصیت‌های آن یعنی سربازها، قهرمان و ساختمان‌ها بسیار ضعیف است.

ممکن است زمانی که 215 مگابایت از اینترنت خود را برای دانلود این بازی مصرف کردید، بلافاصله پس از ورود به بازی متوجه گرافیک ضعیف منوی آن شوید. حتی ممکن است با زوم کردن بر روی قلعه و شخصیت‌های آن نتوانید جزئیات را به خوبی مشاهده کنید. چهره‌های سربازان قابل مشاهده نیست و شاید در بین حملات حتی نیروی خود را با نیروی دشمن اشتباه بگیرید و دچار سردرگمی شوید.

بله پس باید بگوییم که بازی کستل کلش چندان هم از این نظر نتوانسته توجه بالایی را به خود جلب کند. البته کیفیت گرافیک این بازی به آن شدتی هم نیست که نخواهید آن را دانلود کرده و از فضای جالب آن لذت ببرید.

از صداگذاری بازی کستل کلش چه خبر؟

از حقیقت دور نشویم می‌توان گفت که کیفیت صدای این بازی تقریبا راضی کننده است و هماهنگی بالایی بین آیکون و صدا شنیده می‌شود. به طوری که با کلیک بر روی آیکون می‌توانید صدای سربازان را به صورت هماهنگ بشنوید.

البته این موضوع در هنگام نبرد خیلی بهتر به گوش می‌رسد. اما موسیقی متن چندان جالب نیست و شاید حاضر باشید آن را بی صدا کنید. یکی از دلایل ضعف آن هم شروع از دوباره بازی و قطع شدن آن است.

خب تا اینجای مقاله سعی شد تا شما بیشتر با فضای اصلی بازی آشنا شوید، اما در ادامه به نحوه بازی کردن در کستل کلش خواهیم پرداخت.

استراتژی و قدرت در بازی کستل کلش

در این بازی مانند کلش آو کلنز شما به عنوان یک گیمر در یک دهکده می‌باشید که باید در آن غارت و حمله به بازیکن را افزایش دهید. در ابتدای بازی نقش شما به عنوان کارگر است و در ادامه هر چقدر که ارتقاء پیدا می‌کنید، می‌توانید تعداد کارگران را افزایش دهید. البته افزایش و ارتقاء کارگر در این بازی به تعداد جم و همچنین امتیازات شما در بازی هم بستگی دارد.

کستل کلش به طور کلی دارای 4 بخش است:

  • بخش تک نفره
  • بخش گروهی
  • بخش دوئل
  • بخش حمله به دیگر بازیکنان

که هرکدام قاعده خودش را دارد.

بخش تک نفره در این بازی شما را به دل دهکده و نبرد تن به تن دعوت می‌کند که البته موظف هستید در آن تمام انرژی خود را برای ارتقاء به کار بگیرید.

در بخش گروهی همانطور که از اسمش پیداست باید گروهی را تشکیل داده و با استفاده از آن به نبرد با گروهی دیگر بروید.

در بخش دوئل قادرید که قهرمان خود را به دل بازی بفرستید و همچنین با قهرمان نیروی مقابل مقابله کنید. در این بخش هر بازیکنی که بتواند زودتر میدان بازی را تصرف کند، پیروز است.

در بخش حمله به دیگر بازیکنان کستل کلش هم شاهد جذابیت و گوناگونی خاصی خواهید بود. با اینکه به صورت مجازی و آنلاین به نبرد می‌پردازید اما شبیه سازی باز به گونه‌ای است که شما را برای بازی کردن در یک دنیای واقعی آماده می‌کند. خلاصه برای لذت بردن از بازی بهتر است که برای یکبار هم که شده این قسمت را امتحان کنید.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش نصب کستل کلش (Castle Clash) تنها با چند کلیک!

چگونه می‌توانیم در Castle Clash  قدرت نیروها را افزایش دهیم؟

یکی دیگر از موضوعاتی که ذهن خیلی از بازیکنان را به خود مشغول می‌کند این است که چگونه می‌توان قدرت قهرمان‌ها در این بازی را افزایش داد. نکته‌ای که در این قسمت وجود دارد این است که باید یکسری از مراحل را طی کنید و همچنین تعداد جم در بازی را هم افزایش دهید تا برای ارتقاء قدرت نیروها مشکلی نداشته باشید. برای خرید جم کستل کلش شما می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید.

برای ارتقاء قدرت هیروها یا همان قهرمان‌ها در کستل کلش باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. در ابتدا وارد قسمت Quest Board شده و همانطور که در پنجره هم قابل مشاهده است روی دکمه Proceed کلیک کنید.
  2. در قدم دوم باید برای اینکه بتوانید از قدرت‌های هیرو استفاده کنید بخش استعداد یا Talent را انتخاب کرده و بر روی دکمه change کلیک کنید.
  3. بعد از اینکه قسمت استعداد را بازیابی کردید باید هیرو یا همان قهرمان را تازه سازی کنید تا بتوانید از استعداد آن استفاده کنید. همانطور هم که در طول بازی مشخص است تعداد جم مصرفی که برای افزایش استعداد در بازی نیاز دارید به 300 جم می‌رسد.
  4. در آخر هم بعد از انتخاب دکمه change استعداد قهرمان شما نمایش داده می‌شود و باید از دکمه replace برای جایگزین کردن استعداد مورد نظر استفاده کنید.

بازی کستل کلشجمع بندی درباره بازی کستل کلش

بازی کستل کلش و نحوه بازی کردن با آن زمانی مطرح شد که کمپانی‌های بازی سازی معروفی دست به تولید بازی‌هایی به سبک کلش آو کلنز زدند. البته با توجه به شرایط مطلوبی که کمپانی IGG برای گیمرهای خود بوجود آورد اما باز هم شاهد باگ‌هایی در این بازی هستید. البته این موضوع به این معنا نیست که این بازی را دانلود نکنید.

گرافیک پایین بازی دلیلی بر تجربه نکردن چند نبرد به صورت گروهی و همچنین بخش جذاب آن یعنی دوئل نمی‌باشد. از اینکه می‌توانید یک بازی سرتاسر هیجان با استراتژی‌های قوی را تجربه کنید خوشحال باشید. البته موضوع مهم افزایش جم و امتیاز را هم در طول بازی جدی بگیرید و برای اینکه ارتقاء در بازی را راحت‌تر کنید حتما به امکانات درون برنامه‌ای توجه داشته باشید.

فروشگاه جم ایران موجو از بهترین و معتبرترین فروشگاه های خرید جم بازی در ایران می باشد ک شما با خرید از این فروشگاه می توانید یک خرید مطمئن و ارزان را تجربه کنید.

شما برای ما از بازی کستل کلش بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بازی کستل کلش آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support